|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKA NARODNA BANKA
966
Na temelju članka 68. stavka 1. pod 3) Zakona o bankama (»Narodne novine« br.
84/2002.) i članka 39. stavka 2. pod i) Zakona o Hrvatskoj narodnoj banci
(»Narodne novine« br. 36/2001.), guverner Hrvatske narodne banke donosi
ODLUKU
O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE O OGRANIČAVANJU IZLOŽENOSTI BANAKA VALUTNOM RIZIKU
I.
U Odluci o ograničavanju izloženosti banaka valutnom riziku (»Narodne novine« br.
17/2003.) u točki II. iza stavka 6. dodaje se novi stavak koji glasi:
»Banka izračunava otvorenu poziciju i u valutama koje nisu iskazane na
tečajnici Hrvatske narodne banke. Prilikom izračuna, banka otvorene pozicije u
navedenim valutama najprije preračunava u valute EUR ili USD koristeći srednje
tečajeve referentnih tržišta, te ih zatim preračunava u kune pomoću srednjeg
tečaja Hrvatske narodne banke koji se primjenjuje na dan na koji se odnosi
izvještaj.«
II.
U točki III. stavku 2. riječi: »svakoga radnog« zamjenjuju se riječju: »svakog«.
III.
U točki IV. stavku 1. briše se druga rečenica.
IV.
U točki 3. Upute za provedbu Odluke o ograničavanju izloženosti banaka valutnom
riziku, a koja je sastavni dio Odluke, stavak 1. mijenja se i glasi:
»Izvješće o izloženosti valutnom riziku po pojedinim valutama (obrazac VR-1) i
Izvješće o ukupnoj izloženosti valutnom riziku (obrazac VR-2), banka je dužna
dostaviti sljedećeg radnog dana za prethodni radni dan. Obrasce VR-1 i VR-2 za
neradne dane, banka je dužna dostaviti u roku od dva radna dana nakon isteka
neradnog dana za koji se dostavlja izvješće (npr. ukoliko u tjednu nema
blagdana, podaci za subotu, nedjelju i ponedjeljak dostavljaju se u utorak).
Radnim danom u smislu ove Odluke smatra se svaki kalendarski dan osim subote,
nedjelje i blagdana.«
V.
U tekstu Upute riječ: »paragraf« u određenom padežu zamjenjuje se riječju:
»stavak« u odgovarajućem padežu.
VI.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
O.br. 210-020/03-06/ŽR
Zagreb, 23. ožujka 2006.
Guverner
Hrvatske narodne banke
dr. sc. Željko Rohatinski, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|