|
|
|
|
971
Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 5. travnja 2006. godine donijela
Članak 1.
U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka
(»Narodne novine«, br. 24/2004, 60/2004 i 52/2005) u članku 3. točka 14. mijenja
se i glasi:
»14. Uprava za regionalnu i lokalnu infrastrukturu«.
Iza točke 17. dodaje se točka 18. koja glasi:
»18. Uprava za integrirani regionalni razvoj«.
Članak 2.
Naziv poglavlja ispred članka 82. i članak 82. mijenjaju se i glase:
»14. Uprava za regionalnu i lokalnu infrastrukturu
Uprava za regionalnu i lokalnu infrastrukturu nositelj je provedbenog dijela
programa regionalnog razvoja Republike Hrvatske, napose na područjima posebne
državne skrbi, brdsko-planinskim i pograničnim područjima prema Republici
Sloveniji, odnosno na područjima čiji razvojni pokazatelji zaostaju za
nacionalnim prosjekom, pri čemu obavlja upravno-pravne i stručne poslove koji se
odnose na: planiranje, pripremu, organizaciju, provedbu i nadzor programa
izgradnje, nadogradnje i sanacije objekata komunalne i socijalne infrastrukture
kao i ostalih objekata, mjera i aktivnosti koje se stave u nadležnost provođenja
u okviru planova i programa rada, a koji se financiraju sredstvima državnog
proračuna, zajmova, EU fondova i iz ostalih izvora financiranja; surađuje i
koordinira potrebne aktivnosti s jedinicama i tijelima lokalne i regionalne
(područne) samouprave, te s ostalim sudionicima i nositeljima u pripremi,
organizaciji i provedbi razvojnih programa i projekata, a napose s resornim
upravama Ministarstva čiji djelokrug rada je usko povezan ili srodan djelokrugu
rada ove Uprave; izrađuje i provodi godišnje i višegodišnje planove i programe
rada te prati njihovo izvršenje; izrađuje smjernice i naputke za izradu i
kontrolu sadržaja tehničke dokumentacije; priprema i kontrolira tendere i drugu
dokumentaciju; provodi postupke nabave za stjecanje roba, usluga i ustupanja
radova; organizira i pruža administrativnu i stručnu pomoć u pregledu, ocjeni i
usporebi ponuda za rad Stručnog Povjerenstva za pripremu i provedbu postupaka
nabave; izrađuje prijedloge ugovora; organizira njihovo potpisivanje i
distribuciju; usklađuje i koordinira rad svih sudionika u pripremi i realizaciji
radova; prati dinamiku realizacije po sklopljenim ugovorima; vodi evidenciju
projekata i programa u pripremi, u provođenju kao i evidenciju svih završenih
aktivnosti, i to po objektima koji su predmet aktivnosti, po
administrativno-teritorijalnom ustroju i po sudionicima u provedbi te o istom
izrađuje potrebna izvješća; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa
i poduzima odgovarajuće mjere za njihovo otklanjanje; zaprima, kontrolira i
ovjerava obračunsku dokumentaciju; prati zakonske i druge propise iz djelokruga
rada te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu ministra i resornog državnog
tajnika.
Za obavljanje poslova i zadataka u Upravi za regionalnu i lokalnu
infrastrukturu, ustrojavaju se sljedeći odjeli:
a) Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata
b) Odjel za nabavu i ugovaranje
c) Odjel za izgradnju objekata komunalne infrastrukture
d) Odjel za izgradnju objekata javne namjene
e) Odjel za posebne programe regionalnog i lokalnog razvoja«.
Članak 3.
Podnaslov ispred članka 83. i članak 83. mijenjaju se i glase:
»a) Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata
Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata u suradnji i koordinaciji rada
s ostalim stručnim odjelima ove Uprave, obavlja administrativne, upravno-pravne
i stručne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje tekućih, godišnjih i
višegodišnjih planova i programa rada; prikuplja, obrađuje i analizira stanje
potreba za aktivnostima iz djelokruga rada Uprave s jedinicama lokalne i
regionalne (područne) samouprave, njihovim tijelima, kao i s ostalim sudionicima
i čimbenicima u planiranju i provedbi infrastrukturnih i srodnih aktivnosti a
napose s resornim upravama Ministarstva čiji rad je srodan ili usko povezan s
djelokrugom rada Odjela; prati i analizira tijek i dinamiku realizacije planova
i programa rada; vodi evidenciju i obradu objekata uključenih u fazu pripreme,
realizacije kao i završenih investicija, o čemu izrađuje potrebna izvješća i
informacije; organizira informatičku podršku i arhiviranje dokumentacije iz
djelokruga rada Uprave, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu
nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za pripremu i praćenje programa i
projekata ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
a 1) Odsjek za pripremu, i
a 2) Odsjek za praćenje«.
Članak 4.
Podnaslov ispred članka 84. i članak 84. mijenjaju se i glase:
»a 1) Odsjek za pripremu
Odsjek za pripremu obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prikuplja, obrađuje i analizira stanje potreba za aktivnostima izgradnje, nadogradnje i sanacije objekata komunalne i socijalne infrastrukture, kao i ostalih objekata, aktivnosti i mjera iz djelokruga rada Uprave o čemu izrađuje potrebna izvješća i planove; organizira i pruža informatičku podršku i obradu potrebnih očevidnika i podataka; organizira i provodi arhiviranje dokumentacije; obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 5.
Podnaslov ispred članka 85. i članak 85. mijenjaju se i glase:
»a 2) Odsjek za praćenje
Odsjek za praćenje obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim odjelima Uprave i ostalim sudionicima srodnih aktivnosti, a sve u cilju praćenja i analize tijeka realizacije aktivnosti i mjera iz djelokruga rada Uprave, o čemu izrađuje potrebna izvješća i informacije; analizira izvršenje i učinkovitost godišnjih i višegodišnjih planova rada; vodi evidenciju i informatičku obradu o svim aktivnostima obuhvaćenim objektima; obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 6.
Podnaslov ispred članka 86. i članak 86. mijenjaju se i glase:
»b) Odjel za nabavu i ugovaranje
Odjel za nabavu i ugovaranje obavlja stručne poslove koji se odnose na provedbu
nabave i ugovaranje, odnosno stjecanje robe i usluga i ustupanje radova pri
čemu: priprema i izrađuje dokumentaciju za nadmetanje, objavu i provedbu
postupaka nabave, sudjeluje u pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda, izrađuje
odluke o odabiru, izrađuje ugovore, organizira potpisivanje ugovora o stjecanju
roba, obavljanju usluga i ustupanju radova, organizira distribuciju ugovora,
vodi propisane evidencije o postupcima nabave, organizira čuvanje dokumentacije
vezane na nabavu, prati zakonske i druge propise kojima se uređuju postupci
nabave i ugovaranje, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za nabavu i ugovaranje ustrojavaju se
sljedeći odsjeci:
b 1) Odsjek za pripremu dokumentacije za nadmetanje
b 2) Odsjek za obradu ponuda
b 3) Odsjek za ugovaranje«.
Članak 7.
Podnaslov ispred članka 87. i članak 87. mijenjaju se i glase:
»b 1) Odsjek za pripremu dokumentacije za nadmetanje
Odsjek za pripremu dokumentacije za nadmetanje obavlja stručne poslove koji se odnose na pripremu i izradu dokumentacije za nadmetanje, pripremu i oglašavanje tekstova nadmetanja, pripremu i otpravak pozivnih pisama za stjecanje roba i usluga i ustupanje radova, provedbu postupaka nabave, administrativne i stručne poslove na pripremi, umnožavanju i distribuciji dokumentacije za nadmetanje i dokumentacije za rad Stručnog povjerenstva, davanje posebnih uputa ponuditeljima za ispravno i zakonito sastavljanje ponuda, organizira zaprimanje ponuda, vodi propisane i druge evidencije postupaka nabave, pohrane i čuvanja dokumentacije Odjela, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 8.
Podnaslov ispred članka 88. i članak 88. mijenjaju se i glase:
»b 2) Odsjek za obradu ponuda
Odsjek za obradu ponuda obavlja stručne poslove na pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda, provjeri isprava radi dokazivanja tražene sposobnosti, izrađuje analitički i usporedni prikaz traženih i danih dokaza, pregledava i provjerava računsku točnost ponuda, potpunost i ispravnost ponudbenih troškovnika, analizira i uspoređuje ponuđene jedinične cijene u odnosu na tržišne i uobičajene cijene za pojedine radove i usluge, izrađuje ugovorne troškovnike, organizira pohranu i čuvanje dokumentacije Odsjeka, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 9.
Podnaslov ispred članka 89. i članak 89. mijenjaju se i glase:
»b 3) Odsjek za ugovaranje
Odsjek za ugovaranje obavlja stručne poslove koji se odnose na stručno praćenje provedbe postupaka javne nabave, izradu i otpravak odluka stručnih povjerenstava o odabiru, izradu ugovora, organizira potpisivanje ugovora i njihovu distribuciju o stjecanju roba, obavljanju usluga i ustupanju radova, rješava eventualne prigovore, postupa po zahtjevu nadležnih tijela za provedbu kontrole postupaka nabave, vodi informatičku obradu, praćenje i evidenciju sklopljenih ugovora, organizira pohranu i čuvanje dokumentacije Odsjeka, obavlja i stručne poslove koji se odnose na sklapanje sporazuma i ugovora o zajedničkom financiranju kojima se reguliraju međusobni odnosi s jedinicama lokalne i područne samouprave u realizaciji određenih programa i projekata, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 10.
Podnaslov ispred članka 90. i članak 90. mijenjaju se i glase:
»c) Odjel za izgradnju objekata komunalne infrastrukture
Odjel za izgradnju objekata komunalne infrastrukture obavlja upravne i stručne
poslove koji se odnose na: aktivnosti u izradi prijedloga i planova programa
izgradnje, sanacije i nadogradnje komunalnih infrastrukturnih objekata napose na
područjima posebne državne skrbi, brdsko-planinskim područjima, pograničnim
područjima prema Republici Sloveniji, otocima i drugim područjima čiji razvojni
pokazatelji zaostaju za nacionalnim prosjekom; pokreće postupke javne nabave iz
svog djelokruga rada, a u skladu s godišnjim planovima rada; usklađuje rad svih
sudionika u pripremi i realizaciji radova, neposredno organizira provedbu svih
radova, usmjerava i kontrolira rad nadzornih službi i izvoditelja radova;
zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi očevidnike o obuhvaćenim
komunalnim infrastrukturnim objektima po fazama realizacije, po sudionicima u
provedbi programa, po teritorijalnom ustroju, priprema i izrađuje potrebna
izvješća i analize; izrađuje godišnje planove i programe rada, prati njihova
izvršenja, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za izgradnju objekata komunalne
infrastrukture ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
c 1) Odsjek za pripremu planova i projekata
c 2) Odsjek za koordinaciju i provedbu projekata«.
Članak 11.
Podnaslov ispred članka 91. i članak 91. mijenjaju se i glase:
»c 1) Odsjek za pripremu planova i projekata
Odsjek za pripremu planova i projekata obavlja stručne poslove koji se odnose na sudjelovanje u izradi prijedloga, planova i programa sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata komunalne infrastrukture na područjima njihove provedbe; obavlja i stručne poslove u pripremi projekata; analizira i obrađuje potrebnu tehničku i drugu dokumentaciju, po potrebi organizira kontrolu istih; kontrolira pokrivenost dostavljenih projekata građevinskim dozvolama i suglasnostima za realizaciju programa i projekata; daje stručne upute i mišljenja o sadržaju i opsegu tehničke dokumentacije; zaprima, obrađuje i analizira zahtjeve jedinica lokalne i područne samouprave o aktivnostima iz djelokruga rada Odjela; vodi očevidnike i evidencije o svom radu, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize; osigurava čuvanje dokumentacije, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 12.
Podnaslov ispred članka 92. i članak 92. mijenjaju se i glase:
»c 2) Odsjek za koordinaciju provedbu projekata
Odsjek za koordinaciju i provedbu projekata obavlja stručne poslove koji se odnose na koordinaciju i usklađivanje rada svih sudionika u realizaciji projekata; neposredno organizira provedbu svih planiranih radova; prati izvršenje radova u skladu s odobrenim dinaničkim planom; usmjerava rad nadzornih službi i izvoditelja radova; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa i poduzima odgovarajuće mjere za njihovo otklanjanje; organizira primopredaju završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi očevidnike o izgrađenim objektima i o projektima u tijeku, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 13.
Podnaslov ispred članka 93. i članak 93. mijenjaju se i glase:
»d) Odjel za izgradnju objekata javne namjene
Odjel za izgradnju objekata javne namjene obavlja stručne poslove planiranja,
pripreme i provođenja te organizira stručni nadzor nad provođenjem programa
sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata javne namjene; zaprima, analizira i
obrađuje tehničku dokumentaciju, kao i građevinske dozvole i potrebne
suglasnosti vezane za realizaciju programa obnove; usklađuje rad svih sudionika
u programima obnove i izgradnje; prati tijek izvršenja u skladu s odobrenim
dinamičkim planovima; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa i
poduzima odgovarajuće mjere za otklanjanje istih; analizira probleme provedbe
programa, predlaže rješenja za njihovo otklanjanje; organizira primopredaju
završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi
očevidnike o izgrađenim objektima i o projektima u tijeku, priprema i izrađuje
potrebna izvješća i analize, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu
nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za izgradnju objekata javne namjene
ustrojavaju se:
d 1) Odsjek za izgradnju školskih objekata
d 2) Odsjek za izgradnju objekata javne namjene
d 3) Odsjek za obnovu višestambenih zgrada i isporuku građevinskog materijala«.
Članak 14.
Podnaslov ispred članka 94. i članak 94. mijenjaju se i glase:
»d 1) Odsjek za izgradnju školskih objekata
Odsjek za izgradnju školskih objekata obavlja stručne poslove koji se odnose na planiranje, pripremu, provođenje i stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije, nadogradnje i izgradnje školskih objekata; usklađuje i koordinira rad svih sudionika u provedbi programa; izrađuje godišnji i višegodišnji plan i program rada zajedno s ostalim tijelima uprave i drugim sudionicima; prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju vezanu za provedbu programa; prati tijek izvršenja po odobrenim dinamičkim planovima; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika, izrađuje izvješća i analize o provedbi programa, analizira probleme u provedbi programa i predlaže rješenja za njihovo otklanjanje, vodi potrebne evidencije i očevidnike, organizira pohranu i čuvanje dokumentacije Odsjeka; te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 15.
Podnaslov ispred članka 95. i članak 95. mijenjaju se i glase:
»d 2) Odsjek za izgradnju objekata javne namjene
Odsjek za izgradnju objekata javne namjene obavlja stručne poslove koji se odnose na planiranje, pripremu, provođenje i stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata javne namjene; usklađuje i koordinira rad svih sudionika programa; izrađuje godišnji i višegodišnji plan i program rada zajedno s tijelima uprave, jedinicama lokalne samouprave i drugim sudionicima; prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju, dozvole i suglasnosti vezane za provedbu programa, prati tijek izvršenja po odobrenim dinamičkim planovima; organizira primopredaju završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; izrađuje izvješća i analize o provedbi programa, analizira probleme i predlaže rješenja za njihovo otklanjanje, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 16.
Iza članka 95. dodaju se članci 95.a do 95.d i glase:
»d 3) Odsjek za obnovu višestambenih zgrada i isporuku građevinskog materijala
Članak 95.a
Odsjek za obnovu višestambenih zgrada i isporuku građevinskog materijala obavlja stručne poslove koji se odnose na: planiranje, pripremu, organizaciju, provođenje i stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije i izgradnje predmetnih stambenih jedinica; prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju i ostale podatke vezane za realizaciju programa sanacije i izgradnje; usklađuje rad svih sudionika i prati tijek izvršenja po odobrenim dinamičkim planovima rada; analizira probleme u provedbi programa i predlaže rješenja za njihovo otklanjanje; obavlja poslove pripreme građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu u programu stambenog zbrinjavanja; priprema i organizira potrebne aktivnosti u isporuci i ugradnji građevinskog materijala; zaprima i obrađuje popise korisnika programa zbrinjavanja; organizira, prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju i ostale podatke vezane uz realizaciju isporuke građevinskog materijala; usklađuje rad svih sudionika u programima isporuke građevinskog materijala; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika programa; izrađuje izvješća i analize o provedbi programa, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
e) Odjel za posebne programe regionalnog i lokalnog razvoja
Članak 95.b
»Odjel za posebne programe regionalnog i lokalnog razvoja obavlja
administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu,
organizaciju, provedbu i analizu učinkovitosti provedenih aktivnosti i
područjima koja zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom i za koja država
određenim mjerama, aktivnostima i poticajima posebno skrbi; vodi evidenciju i
očevidnik do sada provedenih aktivnosti i o aktivnostima čija realizacija je u
tijeku; prikuplja, obrađuje i analizira potrebne podatke i informacije nužne za
pripremu i izradu godišnjih i višegodišnjih programa i planova rada za ova
područja, surađuje u pripremi planova rada i njihovoj provedbi s jedinicama
lokalne i regionalne (područne) samouprave i s njihovim tijelima, kao i ostalim
sudionicima i nositeljima aktivnosti u pripremi i provedbi navedenih planova i
programa rada a napose s resornim upravama Ministarstva srodnog ili usko
povezanog djelokruga rada, te s istima analizira učinke provedenih aktivnosti;
izrađuje potrebna izvješća i informacije o aktivnostima iz djelokruga rada te
obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za posebne programe regionalnog i
lokalnog razvoja ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
e 1) Odsjek za pripremu
e 2) Odsjek za provedbu«.
e 1) Odsjek za pripremu
Članak 95.c
»Odsjek za pripremu obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na prikupljanje, obradu i analizu svih relevantnih podataka i informacija o stanju i potrebama za provođenje aktivnosti i mjera iz nadležnosti Odjela, o čemu vodi posebne evidencije i očevidnike, te na temelju kojih u suradnji ostalim stručnim odjelima Uprave i s jedinicama i tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave kao i s ostalim sudionicima priprema i izrađuje godišnje i višegodišnje planove i programe rada, o čemu izrađuje potrebna izvješća i informacije, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
e 2) Odsjek za provedbu
Članak 95.d
»Odsjek za provedu obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu, organizaciju, provođenje i analizu provedenih aktivnosti i mjera za područja obuhvata iz djelokruga rada Odjela; surađuje i koordinira potrebne aktivnosti za i u provedbi aktivnosti i mjera s jedinicama i tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave kao i s drugim sudionicima u provođenju određenih aktivnosti i mjera; vodi evidencije o provedenim aktivnostima i mjerama o kojima izrađuje potrebna izvješća i informacije, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.
Članak 17.
Iza članka 120. dodaje se novo poglavlje i novi članci 120.a do 120.n koji glase:
»18. UPRAVA ZA INTEGRIRANI REGIONALNI RAZVOJ
Članak 120.a
Uprava za integrirani regionalni razvoj obavlja upravne i stručne poslove koji
se odnose na: predlaganje regionalne razvojne politike i uspostave cjelovitog
sustava planiranja, programiranja, upravljanja i financiranja regionalnog
razvoja; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz planiranje,
programiranje, provedbu, praćenje provedbe i vrednovanje godišnjih i
višegodišnjih regionalnih razvojnih programa i projekata koji se financiraju iz
državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja, a koji
su namijenjeni: razvoju županija i širih regija, poticanju razvoja područja koja
zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom, poticanju razvoja prekogranične,
međuregionalne i transnacionalne suradnje kao i na pripremu višegodišnjih i
godišnjih strateških i operativnih dokumenata za korištenje sredstava
predpristupnih fondova Europske unije i ostalih međunarodnih izvora financiranja
namijenjenih regionalnom razvoju; suradnju i koordinaciju sa sudionicima procesa
planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne
razvojne politike; obavljanje poslova u svezi s pripremom i izradom nacrta
prijedloga zakona i prijedloga drugih propisa iz područja regionalnog razvoja;
davanje stručnih mišljenja u vezi s primjenom zakona i drugih propisa iz
područja regionalnog razvoja; izradu analiza i stručnih podloga, odnosno
sudjelovanje u izradi odgovarajućih dokumenata u svezi s planiranjem i
predlaganjem državnih poticajnih mjera za regionalni razvoj, te osmišljavanje i
predlaganje kriterija za praćenje provedbe i vrednovanje učinaka poticajnih
mjera; suradnju s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave;
organizaciju izrade stručnih podloga, razvojne dokumentacije,
znanstveno-stručnih studija i elaborata te razvojnih programa i projekata u
svezi s regionalnim razvojem; koordinaciju izrade i pripremanja izvješća o
procesu planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja
regionalne razvojne politike; organizaciju obuke sudionika uključenih u proces
planiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja politike regionalnog
razvoja; pripremanje i provođenje komunikacijske strategije za informiranje
sudionika u procesu planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i
vrednovanja regionalne razvojne politike; vođenje baze podataka vezano uz
programe i projekte namijenjene regionalnom razvoju te druge poslove po nalogu
ministra i državnog tajnika.
Za obavljanje poslova i zadaća Uprave za integrirani regionalni razvoj
ustrojavaju se sljedeći odjeli:
a) Odjel za regionalnu razvojnu politiku
b) Odjel za razvoj županija i širih regija
c) Odjel za razvoj područja posebne državne skrbi
d) Odjel za prekograničnu, međuregionalnu i transnacionalnu suradnju«.
a) Odjel za regionalnu razvojnu politiku
Članak 120.b
»Odjel za regionalnu razvojnu politiku obavlja upravne, stručne i tehničke
poslove koji se odnose na predlaganje regionalne razvojne politike i uspostave
cjelovitog sustava planiranja, programiranja, upravljanja i financiranja
regionalnog razvoja; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz planiranje,
programiranje, provedbu, praćenje provedbe i vrednovanje godišnjih i
višegodišnjih regionalnih razvojnih programa i projekata koji se financiraju iz
državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja;
koordinaciju provedbe Strategije regionalnog razvoja Republike Hrvatske;
predlaganje strateških ciljeva, prioriteta i mjera regionalnog razvoja;
obavljanje poslova u svezi s pripremom i izradom nacrta prijedloga zakona i
prijedloga drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; osmišljavanje i
predlaganje sustava izdvajanja područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim
prosjekom te postupka ocjenjivanja razvijenosti jedinica lokalne i područne
samouprave; osmišljavanje i predlaganje sustava izdvajanja drugih područja o
kojima država posebno skrbi; koordinacija izrade i pripremanja izvješća o
procesu planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja
regionalne razvojne politike; organizaciju obuke sudionika uključenih u proces
planiranja, programiranja, provedba, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne
razvojne politike; pripremanje i provođenje komunikacijske strategije za
informiranje sudionika u procesu planiranja, programiranja, provedba, praćenja
provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike, te obavljanje i drugih
poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova u Odjelu za regionalnu razvojnu politiku ustrojavaju se
sljedeći odsjeci:
a) 1 Odsjek za koordinaciju
a) 2 Odsjek za programiranje
a) 3 Odsjek za praćenje i vrednovanje
a) 4 Odsjek pravnih poslova«.
a) 1 Odsjek za koordinaciju
Članak 120.c
»Odsjek za koordinaciju obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: predlaganje regionalne razvojne politike i uspostave cjelovitog sustava planiranja, programiranja, upravljanja i financiranja regionalnog razvoja; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz planiranje, programiranje, provedbu, praćenje provedbe i vrednovanje godišnjih i višegodišnjih regionalnih razvojnih programa i projekata koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja; koordinaciju provedbe Strategije regionalnog razvoja Republike Hrvatske; obavljanje stručnih i administrativnih poslova za potrebe nacionalnog koordinativnog tijela ustrojenog za pripremu i praćenje provedbe regionalne razvojne politike kao i za potrebe savjetodavnog tijela središnje razine ustrojenog za savjetovanje u izradi, provedbi i praćenju regionalne razvojne politike; suradnju i koordinaciju sa sudionicima procesa planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; organizaciju obuke sudionika uključenih u proces planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; pripremanje i provođenje komunikacijske strategije za informiranje sudionika u procesu planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
a) 2 Odsjek za programiranje
Članak 120.d
»Odsjek za programiranje obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: izradu znanstveno-stručnih studija i elaborata potrebnih za izradu strateških i operativnih dokumenata regionalnog razvoja te organizaciju izrade stručnih podloga, razvojne dokumentacije, znanstveno-stručnih studija i elaborata te razvojnih programa i projekata u svezi s regionalnim razvojem; predlaganje strateških ciljeva, prioriteta i mjera regionalnog razvoja; pripremu višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za regionalni razvoj; pripremu višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za korištenje sredstava predpristupnih fondova Europske unije i ostalih međunarodnih izvora financiranja namijenjenih regionalnom razvoju; sudjelovanje u osmišljavanju uspostave sustava planiranja i programiranja regionalne razvojne politike; uobličavanje i predlaganje kriterija za praćenje i vrednovanje višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za regionalni razvoj; konzultacije, suradnju i koordinaciju sudionika u izradi višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za regionalni razvoj; osmišljavanje i predlaganje sustava izdvajanja područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom te postupka ocjenjivanja razvijenosti jedinica lokalne i područne samouprave; osmišljavanje i predlaganje sustava izdvajanja drugih područja koje država dodatno potiče; izradu analiza i stručnih podloga, odnosno sudjelovanje u izradi odgovarajućih dokumenata u svezi s planiranjem i predlaganjem državnih poticajnih mjera za regionalni razvoj, te osmišljavanje i predlaganje kriterija za praćenje provedbe i vrednovanje učinaka poticajnih mjera te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
a) 3 Odsjek za praćenje i vrednovanje
Članak 120.e
»Odsjek za praćenje i vrednovanje obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: sudjelovanje u osmišljavanju uspostave sustava za praćenje provedbe i vrednovanje regionalne razvojne politike; uspostavu središnjeg informatičkog sustava za prikupljanje podataka o provedbi programa i projekata regionalnog razvoja te vođenje baze podataka i drugih informacija vezano uz praćenje provedbe i vrednovanje regionalnih razvojnih programa i projekata; praćenje provedbe i vrednovanje strateških razvojnih dokumenata za regionalni razvoj na svim upravnim razinama, regionalnih razvojnih programa i projekata te izvješćivanje; predlaganje unapređivanja postojećih strateških razvojnih dokumenta za regionalni razvoj; organiziranje izrade stručnih analiza, prikaza i izvješća te odgovaranje na upite vezano uz praćenje provedbe i vrednovanje strateških razvojnih dokumenata za regionalni razvoj te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
a) 4 Odsjek pravnih poslova
Članak 120.f
»Odsjek pravnih poslova obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: obavljanje poslova u svezi s pripremom i izradom nacrta prijedloga zakona i prijedloga drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; davanje mišljenja i prijedloga na nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih državnih tijela; izradu uputa, pravnih stajališta i mišljenja u svezi s provedbom zakona i drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; praćenje propisa i akta Europske unije; davanje objašnjenja za primjenu zakona i drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; praćenje primjene i izvršavanje zakona i drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; suradnju s tijelima jedinica lokalne samouprave i tijelima jedinica područne (regionalne) samouprave glede primjene zakona i drugih propisa; pripremu odgovora na upite, predstavke i pritužbe u svezi s propisima iz područja regionalnog razvoja; praćenje propisa i predlaganje promjena u tim propisima te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
b) Odjel za razvoj županija i širih regija
Članak 120.g
»Odjel za razvoj županija i širih regija obavlja upravne i stručne poslove koji
se odnose na: sudjelovanje u programiranju višegodišnjih i godišnjih strateških
i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna,
iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa
središnje razine a namijenjeni su razvoju županija i širih regija; pripremanje i
predlaganje propisa koji se odnose na provedbu određenih mjera programa za
razvoj županija i širih regija (npr. nacionalnih smjernica/ili nacionalne
smjernice); koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu programa za
razvoj županija i širih regija; provedbu određenih mjera programa za razvoj
županija i širih regija; vođenje procesa pregovaranja sa županijama u postupku
sklapanja razvojnih ugovora te koordinaciju s drugim ustrojstvenim jedinicama
Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima u procesu
pregovaranja sa županijama u postupku sklapanja razvojnih ugovora; pripremu
projekata prikladnih za financiranje iz predpristupnih fondova EU i sredstava
drugih donatora vezano uz provedbu programa razvoja županija i širih regija
kojima se upravlja sa središnje razine; davanje tehničke pomoći i savjeta
županijama o pitanjima pripreme županijskih strateških i operativnih dokumenata;
uspostave županijskih institucionalnih struktura za planiranje, programiranje i
upravljanje razvojem, suradnju s jedinicama lokalne i područne (regionalne)
samouprave; vođenje baze podataka i drugih informacija vezano uz županijske
institucionalne strukture za planiranje, programiranje i upravljanje razvojem;
vođenje baze podataka vezano uz programe i projekte namijenjene razvoju županija
i širih regija; promidžbu državnih poticajnih mjera i razvojnih programa i
projekata vezanih uz regionalni razvoj te obavljanje i drugih poslova iz svojeg
djelokruga po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova u Odjelu za razvoj županija i širih regija ustrojavaju se
sljedeći odsjeci:
b) 1 Odsjek za koordinaciju
b) 2 Odsjek za provedbu«.
b) 1 Odsjek za koordinaciju
Članak 120.h
»Odsjek za koordinaciju obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine a namijenjeni su razvoju županija i širih regija; pripremu projekata prikladnih za financiranje iz predpristupnih fondova EU i sredstava drugih donatora vezano uz provedbu programa razvoja županija i širih regija kojima se upravlja sa središnje razine; pripremanje i predlaganje propisa koji se odnose na provedbu određenih mjera programa za razvoj županija i širih regija (npr. nacionalnih smjernica/ili nacionalne smjernice); koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu programa za razvoj županija i širih regija; izradu analiza i stručnih podloga potrebnih za određivanje prioriteta i predlaganje državnih poticajnih mjera za razvoj županija i širih regija te uobličavanje i predlaganje pokazatelja za praćenje njihove provedbe; suradnju i koordinaciju s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima uključenim u provedbu programa za razvoj županija i širih regija; vođenje procesa pregovaranja s županijama u postupku sklapanja razvojnih ugovora te koordinaciju s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima u procesu pregovaranja sa županijama u postupku sklapanja razvojnih ugovora; vođenje baze podataka i drugih informacija vezano uz županijske institucionalne strukture za planiranje, programiranje i upravljanje razvojem; vođenje baze podataka vezano uz programe i projekte namijenjene razvoju županija i širih regija; predlaganje unapređivanja metodologije izrade i sadržaja postojećih regionalnih operativnih programa te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
b) 2 Odsjek za provedbu
Članak 120.i
»Odsjek za provedbu obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: provedbu određenih mjera programa za razvoj županija i širih regija; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu onih mjera programa za razvoj županija i širih regija koje nisu u djelokrugu rada ove Uprave; davanje tehničke pomoći i savjeta županijama o pitanjima pripreme županijskih strateških i operativnih dokumenata te uspostave županijskih institucionalnih struktura za planiranje, programiranje i upravljanje razvojem; suradnju s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave; promidžbu državnih poticajnih mjera i razvojnih programa i projekata vezanih uz regionalni razvoj; praćenje pripreme županijskih razvojnih strategija i zajedničkih regionalnih razvojnih programa i projekata te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
c) Odjel za razvoj područja posebne državne skrbi
Članak 120.j
»Odjel za razvoj područja posebne državne skrbi obavlja upravne i stručne
poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju godišnjih i
višegodišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju
iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i
kojima se upravlja sa središnje razine, a namijenjeni su razvoju područja koja
zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom; izradu plana mjera za razvoj
područja posebne državne skrbi u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama
Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima; koordinaciju
sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu programa za razvoj područja posebne
državne skrbi; provedbu određenih mjera programa za područja posebne državne
skrbi; sudjelovanje u osmišljavanju i predlaganju modela za izdvajanje područja
koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom; sudjelovanje u osmišljavanju i
predlaganju sustava za utvrđivanje drugih područja čiji razvoj država dodatno
potiče; izradu analiza i stručnih podloga, odnosno sudjelovanje u izradi
odgovarajućih dokumenata u svezi s planiranjem i predlaganjem državnih
poticajnih mjera za razvoj područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim
prosjekom i za razvoj drugih područja koja država dodatno potiče te
osmišljavanje i predlaganje kriterija za praćenje provedbe i vrednovanje
učinaka poticajnih mjera; koordiniranje i vođenje međuresornih radnih skupina za
izradu državnih programa za razvoj područja posebne državne skrbi te drugih
područja koja država dodatno potiče; koordinaciju pripreme i izrade izvješća
koji se odnose na provedbu plana razvoja područja posebne državne skrbi te
razvojnih programa i projekta za druga područja koja država dodatno potiče;
pripremanje i predlaganje propisa koji se odnose na pripremu i provedbu državnih
programa za razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koje država
dodatno potiče; promidžbu državnih poticajnih mjera i razvojnih programa i
projekata vezanih uz razvoj područja posebne državne skrbi; vođenje baze
podataka vezano uz programe i projekte namijenjene razvoju područja posebne
državne skrbi; suradnju s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave
te obavljanje i drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova u Odjelu za razvoj područja posebne državne skrbi
ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
c) 1 Odsjek za koordinaciju
c) 2 Odsjek za provedbu«.
c) 1 Odsjek za koordinaciju
Članak 120.k
»Odsjek za koordinaciju obavlja upravne stručne i tehničke poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju godišnjih i višegodišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine, a namijenjeni su razvoju područja koja zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom; izradu plana mjera za razvoj područja posebne državne skrbi u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu programa za razvoj područja posebne državne skrbi; sudjelovanje u osmišljavanju i predlaganju modela za izdvajanje područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom, sudjelovanje u osmišljavanju i predlaganju sustava za utvrđivanje drugih područja čiji razvoj država dodatno potiče, izradu analiza i stručnih podloga, odnosno sudjelovanje u izradi odgovarajućih dokumenata u svezi s planiranjem i predlaganjem državnih poticajnih mjera za razvoj područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom i za razvoj drugih područja koje država dodatno potiče te osmišljavanje i predlaganje kriterija za praćenje provedbe i vrednovanje učinaka poticajnih mjera; koordiniranje i vođenje međuresornih radnih skupina za izradu državnih programa za razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koje država dodatno potiče; pripremanje i predlaganje propisa koji se odnose na pripremu i provedbu državnih programa za razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koje država dodatno potiče; provedbu postupka utvrđivanja područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom; vođenje procesa pregovora s ostalim nositeljima mjera programa za razvoj područja posebne državne skrbi o njihovom financijskom doprinosu provedbi plana mjera za područja s posebne državne skrbi te provedbi programa i projekata razvoja drugih područja koje država dodatno potiče; pripremu projekata prikladnih za financiranje iz predpristupnih fondova EU i sredstava drugih donatora vezano uz razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koje država dodatno potiče, kojima će se upravljati sa središnje razine, vođenje baze podataka vezano uz programe i projekte namijenjene razvoju područja posebne državne skrbi te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
c) 2 Odsjek za provedbu
Članak 120.l
»Odsjek za provedbu obavlja upravne stručne i tehničke poslove koji se odnose na: provedbu određenih mjera programa za razvoj područja posebne državne skrbi; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu onih mjera programa za razvoj područja posebne državne skrbi koje nisu u djelokrugu rada ove Uprave; praćenje uključenosti ostalih nositelja mjera programa za razvoj područja posebne državne skrbi te posebno njihov doprinos ostvarenju razvojnih državnih prioriteta i mjera za područja posebne državne skrbi te razvojnih programa i projekata za druga područja koja država dodatno potiče; sudjelovanje u izradi izvješća koji se odnose na provedbu plana razvoja područja posebne državne skrbi te razvojne programe i projekta za druga područja koja država dodatno potiče; promidžbu državnih poticajnih mjera i razvojnih programa i projekata vezanih uz razvoj područja posebne državne skrbi, suradnja s jedinicama lokalne i područne samouprave s područja posebne državne skrbi; savjetovanje županija pri osnivanju i radu županijskih radnih skupina zaduženih za područja posebne državne skrbi te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
d) Odjel za prekograničnu, međuregionalnu i transnacionalnu suradnju
Članak 120.lj
»Odjel za prekograničnu, međuregionalnu i transnacionalnu suradnju obavlja
stručne i tehničke poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju
godišnjih i višegodišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se
financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora
financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine, a koji su namijenjeni
razvoju prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje; obavljanje
administrativnih poslova vezano uz programe prekogranične, međuregionalne i
transnacionalne suradnje, kao i izradu pregleda postojećih i planiranih
aktivnosti vezano uz djelokrug rada; koordinaciju tehničke pomoći vezano uz
podršku za izradu i provedbu programa prekogranične, međuregionalne i
transnacionalne suradnje; predlaganje mjera radi unapređenja učinkovitosti
korištenja EU i drugih programa i projekata prekogranične, međuregionalne i
transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska; pružanje stručne
podrške drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave,
pravnim subjektima te tijelima regionalne i lokalne samouprave o modalitetima
sudjelovanja u programima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne
suradnje, na programskoj i projektnoj razini; informiranje i obrazovanje
potencijalnih projektnih partnera u procesu vezano uz programe pomoći
prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, razvijanje
odgovarajuće komunikacijske i informacijske strategiju u svrhu informiranja
sudionika u programima i projektima prekogranične, međuregionalne i
transnacionalne suradnje; vođenje baza podataka o programima i projektima
prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje
Republika Hrvatska; izrada izvješća o programima i projektima prekogranične,
međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska
te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova u Odjelu za program prekogranične, međuregionalne i
transnacionalne suradnje ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
d) 1 Odsjek za koordinaciju
d) 2 Odsjek za provedbu«.
d) 1 Odsjek za koordinaciju
Članak 120.m
»Odsjek za koordinaciju obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju godišnjih i višegodišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine, a koji su namijenjeni razvoju prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje; obavljanje administrativnih poslova vezano uz programe prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, kao i izradu pregleda postojećih i planiranih aktivnosti vezano uz djelokrug rada; koordinaciju tehničke pomoći vezano uz podršku za izradu i provedbu programa prekogranične međuregionalne i transnacionalne suradnje; predlaganje mjera radi unapređenja učinkovitosti korištenja EU i drugih programa i projekata prekogranične međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska, izrada izvješća o programima i projektima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.
d) 2 Odsjek za provedbu
Članak 120.n
»Odsjek za provedbu obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na pružanje stručne podrške drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave, pravnim subjektima te tijelima regionalne i lokalne samouprave o modalitetima sudjelovanja u programima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, na programskoj i projektnoj razini; informiranje i obrazovanje potencijalnih projektnih partnera u procesu vezano uz programe pomoći prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, razvijanje odgovarajuće komunikacijske i informacijske strategije u svrhu informiranja sudionika u programima i projektima prekogranične suradnje; vođenje baza podataka o programima i projektima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.«
Članak 18.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika potreban za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva uređuje se u Dodatku (tablici), koja je sastavni dio ove Uredbe i ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.
Članak 19.
Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 023-03/06-01/09
Urbroj: 5030114-06-1
Zagreb, 5. travnja 2006.
Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske
solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |