POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

971

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 5. travnja 2006. godine donijela

UREDBU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA


Članak 1.


U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka (»Narodne novine«, br. 24/2004, 60/2004 i 52/2005) u članku 3. točka 14. mijenja se i glasi:
    »14. Uprava za regionalnu i lokalnu infrastrukturu«.
    Iza točke 17. dodaje se točka 18. koja glasi:
    »18. Uprava za integrirani regionalni razvoj«.

Članak 2.

Naziv poglavlja ispred članka 82. i članak 82. mijenjaju se i glase:
    »14. Uprava za regionalnu i lokalnu infrastrukturu
    Uprava za regionalnu i lokalnu infrastrukturu nositelj je provedbenog dijela programa regionalnog razvoja Republike Hrvatske, napose na područjima posebne državne skrbi, brdsko-planinskim i pograničnim područjima prema Republici Sloveniji, odnosno na područjima čiji razvojni pokazatelji zaostaju za nacionalnim prosjekom, pri čemu obavlja upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na: planiranje, pripremu, organizaciju, provedbu i nadzor programa izgradnje, nadogradnje i sanacije objekata komunalne i socijalne infrastrukture kao i ostalih objekata, mjera i aktivnosti koje se stave u nadležnost provođenja u okviru planova i programa rada, a koji se financiraju sredstvima državnog proračuna, zajmova, EU fondova i iz ostalih izvora financiranja; surađuje i koordinira potreb­ne aktivnosti s jedinicama i tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave, te s ostalim sudionicima i nositeljima u pripremi, organizaciji i provedbi razvojnih programa i projekata, a napose s resornim upravama Ministarstva čiji djelokrug rada je usko povezan ili srodan djelokrugu rada ove Uprave; izrađuje i provodi godišnje i višegodišnje planove i programe rada te prati njihovo izvršenje; izrađuje smjernice i naputke za izradu i kontrolu sadržaja tehničke dokumentacije; priprema i kontrolira tendere i drugu dokumentaciju; provodi postupke nabave za stjecanje roba, usluga i ustupanja radova; organizira i pruža administrativnu i stručnu pomoć u pregledu, ocjeni i usporebi ponuda za rad Stručnog Povjerenstva za pripremu i provedbu postupaka nabave; izrađuje prijedloge ugovora; organizira njihovo potpisivanje i distribuciju; usklađuje i koordinira rad svih sudionika u pripremi i realizaciji radova; prati dinamiku realizacije po sklopljenim ugovorima; vodi evidenciju projekata i programa u pripremi, u provođenju kao i evidenciju svih završenih aktivnosti, i to po objektima koji su predmet aktivnosti, po administrativno-teritorijalnom ustroju i po sudionicima u provedbi te o istom izrađuje potrebna izvješća; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa i poduzima odgovarajuće mjere za njihovo otklanjanje; zaprima, kontrolira i ovjerava obračunsku dokumentaciju; prati zakonske i druge propise iz djelokruga rada te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu ministra i resornog državnog tajnika.
Za obavljanje poslova i zadataka u Upravi za regionalnu i lokalnu infrastrukturu, ustrojavaju se sljedeći odjeli:
    a) Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata
    b) Odjel za nabavu i ugovaranje
    c) Odjel za izgradnju objekata komunalne infrastrukture
    d) Odjel za izgradnju objekata javne namjene
    e) Odjel za posebne programe regionalnog i lokalnog razvoja«.

Članak 3.

Podnaslov ispred članka 83. i članak 83. mijenjaju se i glase:

»a) Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata

Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata u suradnji i koordinaciji rada s ostalim stručnim odjelima ove Uprave, obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje tekućih, godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prikuplja, obrađuje i analizira stanje potreba za aktivnostima iz djelokruga rada Uprave s jedinicama lokalne i regionalne (područne) samouprave, njihovim tijelima, kao i s ostalim sudionicima i čimbenicima u planiranju i provedbi infrastrukturnih i srodnih aktivnosti a napose s resornim upravama Ministarstva čiji rad je srodan ili usko povezan s djelokrugom rada Odjela; prati i analizira tijek i dinamiku realizacije planova i programa rada; vodi evidenciju i obradu objekata uključenih u fazu pripreme, realizacije kao i završenih investicija, o čemu izrađuje potrebna izvješća i informacije; organizira informatičku podršku i arhiviranje dokumentacije iz djelokruga rada Uprave, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za pripremu i praćenje programa i projekata ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
    a 1) Odsjek za pripremu, i
    a 2) Odsjek za praćenje«.

Članak 4.

Podnaslov ispred članka 84. i članak 84. mijenjaju se i glase:

»a 1) Odsjek za pripremu

Odsjek za pripremu obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prikuplja, obrađuje i analizira stanje potreba za aktivnostima izgradnje, nadogradnje i sanacije objekata komunalne i socijalne infrastrukture, kao i ostalih objekata, aktivnosti i mjera iz djelokruga rada Uprave o čemu izrađuje potreb­na izvješća i planove; organizira i pruža informatičku podršku i obradu potrebnih očevidnika i podataka; organizira i provodi arhiviranje dokumentacije; obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 5.

    Podnaslov ispred članka 85. i članak 85. mijenjaju se i glase:

»a 2) Odsjek za praćenje

Odsjek za praćenje obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim odjelima Uprave i ostalim sudionicima srodnih aktiv­nosti, a sve u cilju praćenja i analize tijeka realizacije aktivnosti i mjera iz djelokruga rada Uprave, o čemu izrađuje potrebna izvješća i informacije; analizira izvršenje i učinkovitost godišnjih i višegodišnjih planova rada; vodi evidenciju i informatičku obradu o svim aktivnostima obuhvaćenim objektima; obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 6.

    Podnaslov ispred članka 86. i članak 86. mijenjaju se i glase:

»b) Odjel za nabavu i ugovaranje

Odjel za nabavu i ugovaranje obavlja stručne poslove koji se odnose na provedbu nabave i ugovaranje, odnosno stjecanje robe i usluga i ustupanje radova pri čemu: priprema i izrađuje dokumentaciju za nadmetanje, objavu i provedbu postupaka nabave, sudjeluje u pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda, izrađuje odluke o odabiru, izrađuje ugovore, organizira potpisivanje ugovora o stjecanju roba, obavljanju usluga i ustupanju radova, organizira distribuciju ugovora, vodi propisane evidencije o postupcima nabave, organizira čuvanje dokumentacije vezane na nabavu, prati zakonske i druge propise kojima se uređuju postupci nabave i ugovaranje, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
    Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za nabavu i ugovaranje ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
    b 1) Odsjek za pripremu dokumentacije za nadmetanje
    b 2) Odsjek za obradu ponuda
    b 3) Odsjek za ugovaranje«.

Članak 7.

    Podnaslov ispred članka 87. i članak 87. mijenjaju se i glase:

    »b 1) Odsjek za pripremu dokumentacije za nadmetanje

Odsjek za pripremu dokumentacije za nadmetanje obavlja struč­ne poslove koji se odnose na pripremu i izradu dokumentacije za nadmetanje, pripremu i oglašavanje tekstova nadmetanja, pripremu i otpravak pozivnih pisama za stjecanje roba i usluga i ustupanje radova, provedbu postupaka nabave, administrativne i stručne poslove na pripremi, umnožavanju i distribuciji dokumentacije za nadmetanje i dokumentacije za rad Stručnog povjerenstva, davanje posebnih uputa ponuditeljima za ispravno i zakonito sastavljanje ponuda, organizira zaprimanje ponuda, vodi propisane i druge evidencije postupaka nabave, pohrane i čuvanja dokumentacije Odjela, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 8.

    Podnaslov ispred članka 88. i članak 88. mijenjaju se i glase:

    »b 2) Odsjek za obradu ponuda

Odsjek za obradu ponuda obavlja stručne poslove na pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda, provjeri isprava radi dokazivanja tražene sposobnosti, izrađuje analitički i usporedni prikaz traženih i danih dokaza, pregledava i provjerava računsku točnost ponuda, potpunost i ispravnost ponudbenih troškovnika, analizira i uspoređuje ponuđene jedinične cijene u odnosu na tržišne i uobičajene cijene za pojedine radove i usluge, izrađuje ugovorne troškovnike, organizira pohranu i čuvanje dokumentacije Odsjeka, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 9.

Podnaslov ispred članka 89. i članak 89. mijenjaju se i glase:

    »b 3) Odsjek za ugovaranje

Odsjek za ugovaranje obavlja stručne poslove koji se odnose na stručno praćenje provedbe postupaka javne nabave, izradu i otpravak odluka stručnih povjerenstava o odabiru, izradu ugovora, organizira potpisivanje ugovora i njihovu distribuciju o stjecanju roba, obavljanju usluga i ustupanju radova, rješava eventualne prigovore, postupa po zahtjevu nadležnih tijela za provedbu kontrole postupaka nabave, vodi informatičku obradu, praćenje i evidenciju sklopljenih ugovora, organizira pohranu i čuvanje dokumentacije Odsjeka, obavlja i stručne poslove koji se odnose na sklapanje sporazuma i ugovora o zajedničkom financiranju kojima se reguliraju međusobni odnosi s jedinicama lokalne i područne samouprave u realizaciji određenih programa i projekata, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 10.

Podnaslov ispred članka 90. i članak 90. mijenjaju se i glase:

    »c) Odjel za izgradnju objekata komunalne infrastrukture

Odjel za izgradnju objekata komunalne infrastrukture obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: aktivnosti u izradi prijedloga i planova programa izgradnje, sanacije i nadogradnje komunalnih infrastrukturnih objekata napose na područjima posebne državne skrbi, brdsko-planinskim područjima, pograničnim područjima prema Republici Sloveniji, otocima i drugim područjima čiji razvojni pokazatelji zaostaju za nacionalnim prosjekom; pokreće postupke javne nabave iz svog djelokruga rada, a u skladu s godišnjim planovima rada; usklađuje rad svih sudionika u pripremi i realizaciji radova, neposredno organizira provedbu svih radova, usmjerava i kontrolira rad nadzornih službi i izvoditelja radova; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi očevidnike o obuhvaćenim komunalnim infrastrukturnim objektima po fazama realizacije, po sudionicima u provedbi programa, po teritorijalnom ustroju, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize; izrađuje godišnje planove i programe rada, prati njihova izvršenja, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za izgradnju objekata komunalne infrastrukture ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
    c 1) Odsjek za pripremu planova i projekata
    c 2) Odsjek za koordinaciju i provedbu projekata«.

Članak 11.

Podnaslov ispred članka 91. i članak 91. mijenjaju se i glase:

    »c 1) Odsjek za pripremu planova i projekata

Odsjek za pripremu planova i projekata obavlja stručne poslove koji se odnose na sudjelovanje u izradi prijedloga, planova i programa sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata komunalne infrastruk­ture na područjima njihove provedbe; obavlja i stručne poslove u pripremi projekata; analizira i obrađuje potrebnu tehničku i drugu dokumentaciju, po potrebi organizira kontrolu istih; kontrolira pokrivenost dostavljenih projekata građevinskim dozvolama i suglasnostima za realizaciju programa i projekata; daje stručne upute i mišljenja o sadržaju i opsegu tehničke dokumentacije; zaprima, obrađuje i analizira zahtjeve jedinica lokalne i područne samouprave o aktivnostima iz djelokruga rada Odjela; vodi očevidnike i evidencije o svom radu, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize; osigurava čuvanje dokumentacije, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 12.

Podnaslov ispred članka 92. i članak 92. mijenjaju se i glase:

    »c 2) Odsjek za koordinaciju  provedbu projekata

Odsjek za koordinaciju i provedbu projekata obavlja stručne poslove koji se odnose na koordinaciju i usklađivanje rada svih sudionika u realizaciji projekata; neposredno organizira provedbu svih planiranih radova; prati izvršenje radova u skladu s odobrenim dinaničkim planom; usmjerava rad nadzornih službi i izvoditelja radova; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa i poduzima odgovarajuće mjere za njihovo otklanjanje; organizira primopredaju završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi očevidnike o izgrađenim objektima i o projektima u tijeku, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 13.

Podnaslov ispred članka 93. i članak 93. mijenjaju se i glase:

    »d) Odjel za izgradnju objekata javne namjene

Odjel za izgradnju objekata javne namjene obavlja stručne poslove planiranja, pripreme i provođenja te organizira stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata javne namjene; zaprima, analizira i obrađuje tehničku dokumentaciju, kao i građevinske dozvole i potrebne suglasnosti vezane za realizaciju programa obnove; usklađuje rad svih sudionika u programima obnove i izgradnje; prati tijek izvršenja u skladu s odobrenim dinamičkim planovima; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa i poduzima odgovarajuće mjere za otklanjanje istih; analizira probleme provedbe programa, predlaže rješenja za njihovo otklanjanje; organizira primopredaju završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi očevidnike o izgrađenim objektima i o projektima u tijeku, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za izgradnju objekata javne namjene ustrojavaju se:
    d 1) Odsjek za izgradnju školskih objekata
    d 2) Odsjek za izgradnju objekata javne namjene

d 3) Odsjek za obnovu višestambenih zgrada i isporuku građevinskog materijala«.

Članak 14.

Podnaslov ispred članka 94. i članak 94. mijenjaju se i glase:

    »d 1) Odsjek za izgradnju školskih objekata

Odsjek za izgradnju školskih objekata obavlja stručne poslove koji se odnose na planiranje, pripremu, provođenje i stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije, nadogradnje i izgradnje školskih objekata; usklađuje i koordinira rad svih sudionika u provedbi programa; izrađuje godišnji i višegodišnji plan i program rada zajedno s ostalim tijelima uprave i drugim sudionicima; prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju vezanu za provedbu programa; prati tijek izvršenja po odobrenim dinamičkim planovima; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika, izrađuje izvješća i analize o provedbi programa, analizira probleme u provedbi programa i predlaže rješenja za njihovo otklanjanje, vodi potrebne evidencije i očevidnike, organizira pohranu i čuvanje dokumentacije Odsjeka; te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 15.

Podnaslov ispred članka 95. i članak 95. mijenjaju se i glase:

    »d 2) Odsjek za izgradnju objekata javne namjene

Odsjek za izgradnju objekata javne namjene obavlja stručne poslove koji se odnose na planiranje, pripremu, provođenje i stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata javne namjene; usklađuje i koordinira rad svih sudionika programa; izrađuje godišnji i višegodišnji plan i program rada zajedno s tijelima uprave, jedinicama lokalne samouprave i drugim sudionicima; prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju, dozvole i suglasnosti vezane za provedbu programa, prati tijek izvršenja po odobrenim dinamičkim planovima; organizira primopredaju završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; izrađuje izvješća i analize o provedbi programa, analizira probleme i predlaže rješenja za njihovo otklanjanje, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 16.

Iza članka 95. dodaju se članci 95.a do 95.d i glase:

    »d 3) Odsjek za obnovu višestambenih zgrada i isporuku građevinskog materijala

Članak 95.a

Odsjek za obnovu višestambenih zgrada i isporuku građevinskog materijala obavlja stručne poslove koji se odnose na: planiranje, pripremu, organizaciju, provođenje i stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije i izgradnje predmetnih stambenih jedinica; prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju i ostale podatke vezane za realizaciju programa sanacije i izgradnje; usklađuje rad svih sudionika i prati tijek izvršenja po odobrenim dinamičkim planovima rada; analizira probleme u provedbi programa i predlaže rješenja za njihovo otklanjanje; obavlja poslove pripreme građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu u programu stambenog zbrinjavanja; priprema i organizira potrebne aktivnosti u isporuci i ugradnji građevinskog materijala; zaprima i obrađuje popise korisnika programa zbrinjavanja; organizira, prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju i ostale podatke vezane uz realizaciju isporuke građevinskog materijala; usklađuje rad svih sudionika u programima isporuke građevinskog materijala; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika programa; izrađuje izvješća i analize o provedbi programa, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

e) Odjel za posebne programe regionalnog i lokalnog razvoja

Članak 95.b

»Odjel za posebne programe regionalnog i lokalnog razvoja obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu, organizaciju, provedbu i analizu učinkovitosti provedenih aktivnosti i područjima koja zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom i za koja država određenim mjerama, aktivnostima i poticajima posebno skrbi; vodi evidenciju i očevidnik do sada provedenih aktivnosti i o aktivnostima čija realizacija je u tijeku; prikuplja, obrađuje i analizira potrebne podatke i informacije nužne za pripremu i izradu godišnjih i višegodišnjih programa i planova rada za ova područja, surađuje u pripremi planova rada i njihovoj provedbi s jedinicama lokalne i regionalne (područne) samouprave i s njihovim tijelima, kao i ostalim sudionicima i nositeljima aktivnosti u pripremi i provedbi navedenih planova i programa rada a napose s resornim upravama Ministarstva srodnog ili usko povezanog djelokruga rada, te s istima analizira učinke provedenih aktivnosti; izrađuje potrebna izvješća i informacije o aktivnostima iz djelokruga rada te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za posebne programe regionalnog i lokalnog razvoja ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
    e 1) Odsjek za pripremu
    e 2) Odsjek za provedbu«.

e 1) Odsjek za pripremu

Članak 95.c

»Odsjek za pripremu obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na prikupljanje, obradu i analizu svih relevantnih podataka i informacija o stanju i potrebama za provođenje aktivnosti i mjera iz nadležnosti Odjela, o čemu vodi posebne evidencije i očevidnike, te na temelju kojih u suradnji ostalim stručnim odjelima Uprave i s jedinicama i tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave kao i s ostalim sudionicima priprema i izrađuje godišnje i višegodišnje planove i programe rada, o čemu izrađuje potrebna izvješća i informacije, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

e 2) Odsjek za provedbu

Članak 95.d

»Odsjek za provedu obavlja administrativne, upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu, organizaciju, provođenje i analizu provedenih aktivnosti i mjera za područja obuhvata iz djelokruga rada Odjela; surađuje i koordinira potrebne aktivnosti za i u provedbi aktivnosti i mjera s jedinicama i tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave kao i s drugim sudionicima u provođenju određenih aktivnosti i mjera; vodi evidencije o provedenim aktivnostima i mjerama o kojima izrađuje potrebna izvješća i informacije, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih«.

Članak 17.

Iza članka 120. dodaje se novo poglavlje i novi članci 120.a do 120.n koji glase:

»18. UPRAVA ZA INTEGRIRANI REGIONALNI RAZVOJ

Članak 120.a

Uprava za integrirani regionalni razvoj obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: predlaganje regionalne razvojne politike i uspostave cjelovitog sustava planiranja, programiranja, upravljanja i financiranja regionalnog razvoja; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz planiranje, programiranje, provedbu, praćenje provedbe i vrednovanje godišnjih i višegodišnjih regionalnih razvojnih programa i projekata koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja, a koji su namijenjeni: razvoju županija i širih regija, poticanju razvoja područja koja zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom, poticanju razvoja prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje kao i na pripremu višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za korištenje sredstava predpristupnih fondova Europske unije i ostalih međunarodnih izvora financiranja namijenjenih regionalnom razvoju; suradnju i koordinaciju sa sudionicima procesa planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; obavljanje poslova u svezi s pripremom i izradom nacrta prijedloga zakona i prijedloga drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; davanje stručnih mišljenja u vezi s primjenom zakona i drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; izradu analiza i stručnih podloga, odnosno sudjelovanje u izradi odgovarajućih dokumenata u svezi s planiranjem i predlaganjem državnih poticajnih mjera za regionalni razvoj, te osmišljavanje i predlaganje kriterija za praćenje provedbe i vrednovanje učinaka poticajnih mjera; suradnju s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave; organizaciju izrade stručnih podloga, razvojne dokumentacije, znanstveno-stručnih studija i elaborata te razvojnih programa i projekata u svezi s regionalnim razvojem; koordinaciju izrade i pripremanja izvješća o procesu planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; organizaciju obuke sudionika uključenih u proces planiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja politike regionalnog razvoja; pripremanje i provođenje komunikacijske strategije za informiranje sudionika u procesu planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; vođenje baze podataka vezano uz programe i projekte namijenjene regionalnom razvoju te druge poslove po nalogu ministra i državnog tajnika.
Za obavljanje poslova i zadaća Uprave za integrirani regionalni razvoj ustrojavaju se sljedeći odjeli:
    a) Odjel za regionalnu razvojnu politiku
    b) Odjel za razvoj županija i širih regija
    c) Odjel za razvoj područja posebne državne skrbi
    d) Odjel za prekograničnu, međuregionalnu i transnacionalnu suradnju«.

a) Odjel za regionalnu razvojnu politiku

Članak 120.b

»Odjel za regionalnu razvojnu politiku obavlja upravne, stručne i tehničke poslove koji se odnose na predlaganje regionalne razvojne politike i uspostave cjelovitog sustava planiranja, programiranja, upravljanja i financiranja regionalnog razvoja; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz planiranje, programiranje, provedbu, praćenje provedbe i vrednovanje godišnjih i višegodišnjih regionalnih razvojnih programa i projekata koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja; koordinaciju provedbe Strategije regionalnog razvoja Republike Hrvatske; predlaganje strateških ciljeva, prioriteta i mjera regionalnog razvoja; obavljanje poslova u svezi s pripremom i izradom nacrta prijedloga zakona i prijedloga drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; osmišljavanje i predlaganje sustava izdvajanja područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom te postupka ocjenjivanja razvijenosti jedinica lokalne i područne samouprave; osmišljavanje i predlaganje sustava izdvajanja drugih područja o kojima država posebno skrbi; koordinacija izrade i pripremanja izvješća o procesu planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; organizaciju obuke sudionika uključenih u proces planiranja, programiranja, provedba, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; pripremanje i provođenje komunikacijske strategije za informiranje sudionika u procesu planiranja, programiranja, provedba, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike, te obavljanje i drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova u Odjelu za regionalnu razvojnu politiku ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
    a) 1 Odsjek za koordinaciju
    a) 2 Odsjek za programiranje
    a) 3 Odsjek za praćenje i vrednovanje
    a) 4 Odsjek pravnih poslova«.

a) 1 Odsjek za koordinaciju

Članak 120.c

»Odsjek za koordinaciju obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: predlaganje regionalne razvojne politike i uspostave cjelovitog sustava planiranja, programiranja, upravljanja i financiranja regionalnog razvoja; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz planiranje, programiranje, provedbu, praćenje provedbe i vrednovanje godišnjih i višegodišnjih regionalnih razvojnih programa i projekata koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja; koordinaciju provedbe Strategije regionalnog razvoja Republike Hrvatske; obavljanje stručnih i administrativnih poslova za potrebe nacionalnog koordinativnog tijela ustrojenog za pripremu i praćenje provedbe regionalne razvojne politike kao i za potrebe savjetodavnog tijela središnje razine ustrojenog za savjetovanje u izradi, provedbi i praćenju regionalne razvojne politike; suradnju i koordinaciju sa sudionicima procesa planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; organizaciju obuke sudionika uključenih u proces planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike; pripremanje i provođenje komunikacijske strategije za informiranje sudionika u procesu planiranja, programiranja, provedbe, praćenja provedbe i vrednovanja regionalne razvojne politike te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

a) 2 Odsjek za programiranje

Članak 120.d

»Odsjek za programiranje obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: izradu znanstveno-stručnih studija i elaborata potrebnih za izradu strateških i operativnih dokumenata regionalnog razvoja te organizaciju izrade stručnih podloga, razvojne dokumentacije, znanstveno-stručnih studija i elaborata te razvojnih programa i projekata u svezi s regionalnim razvojem; predlaganje strateških ciljeva, prioriteta i mjera regionalnog razvoja; pripremu višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za regionalni razvoj; pripremu višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za korištenje sredstava predpristupnih fondova Europske unije i ostalih međunarodnih izvora financiranja namijenjenih regionalnom razvoju; sudjelovanje u osmišljavanju uspostave sustava planiranja i programiranja regionalne razvojne politike; uobličavanje i predlaganje kriterija za praćenje i vrednovanje višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za regionalni razvoj; konzultacije, suradnju i koordinaciju sudionika u izradi višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata za regionalni razvoj; osmišljavanje i predlaganje sustava izdvajanja područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom te postupka ocjenjivanja razvijenosti jedinica lokalne i područne samouprave; osmišljavanje i predlaganje sustava izdvajanja drugih područja koje država dodatno potiče; izradu analiza i stručnih podloga, odnosno sudjelovanje u izradi odgovarajućih dokumenata u svezi s planiranjem i predlaganjem državnih poticajnih mjera za regionalni razvoj, te osmišljavanje i predlaganje kriterija za praćenje provedbe i vrednovanje učinaka poticajnih mjera te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

a) 3 Odsjek za praćenje i vrednovanje

Članak 120.e

»Odsjek za praćenje i vrednovanje obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: sudjelovanje u osmišljavanju uspostave sustava za praćenje provedbe i vrednovanje regionalne razvojne politike; uspostavu središnjeg informatičkog sustava za prikupljanje podataka o provedbi programa i projekata regionalnog razvoja te vođenje baze podataka i drugih informacija vezano uz praćenje provedbe i vrednovanje regionalnih razvojnih programa i projekata; praćenje provedbe i vrednovanje strateških razvojnih dokumenata za regionalni razvoj na svim upravnim razinama, regionalnih razvojnih programa i projekata te izvješćivanje; predlaganje unapređivanja postojećih strateških razvojnih dokumenta za regionalni razvoj; organiziranje izrade stručnih analiza, prikaza i izvješća te odgovaranje na upite vezano uz praćenje provedbe i vrednovanje strateških razvojnih dokumenata za regionalni razvoj te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

a) 4 Odsjek pravnih poslova

Članak 120.f

»Odsjek pravnih poslova obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: obavljanje poslova u svezi s pripremom i izradom nacrta prijedloga zakona i prijedloga drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; davanje mišljenja i prijedloga na nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih državnih tijela; izradu uputa, pravnih stajališta i mišljenja u svezi s provedbom zakona i drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; praćenje propisa i akta Europske unije; davanje objašnjenja za primjenu zakona i drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; praćenje primjene i izvršavanje zakona i drugih propisa iz područja regionalnog razvoja; suradnju s tijelima jedinica lokalne samouprave i tijelima jedinica područne (regionalne) samouprave glede primjene zakona i drugih propisa; pripremu odgovora na upite, predstavke i pritužbe u svezi s propisima iz područja regionalnog razvoja; praćenje propisa i predlaganje promjena u tim propisima te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

b) Odjel za razvoj županija i širih regija

Članak 120.g

»Odjel za razvoj županija i širih regija obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine a namijenjeni su razvoju županija i širih regija; pripremanje i predlaganje propisa koji se odnose na provedbu određenih mjera programa za razvoj županija i širih regija (npr. nacionalnih smjernica/ili nacionalne smjernice); koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu programa za razvoj županija i širih regija; provedbu određenih mjera programa za razvoj županija i širih regija; vođenje procesa pregovaranja sa županijama u postupku sklapanja razvojnih ugovora te koordinaciju s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima u procesu pregovaranja sa županijama u postupku sklapanja razvojnih ugovora; pripremu projekata prikladnih za financiranje iz predpristupnih fondova EU i sredstava drugih donatora vezano uz provedbu programa razvoja županija i širih regija kojima se upravlja sa središnje razine; davanje tehničke pomoći i savjeta županijama o pitanjima pripreme županijskih strateških i operativnih dokumenata; uspostave županijskih institucionalnih struktura za planiranje, programiranje i upravljanje razvojem, suradnju s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave; vođenje baze podataka i drugih informacija vezano uz županijske institucionalne strukture za planiranje, programiranje i upravljanje razvojem; vođenje baze podataka vezano uz programe i projekte namijenjene razvoju županija i širih regija; promidžbu državnih poticajnih mjera i razvojnih programa i projekata vezanih uz regionalni razvoj te obavljanje i drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova u Odjelu za razvoj županija i širih regija ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
    b) 1 Odsjek za koordinaciju
    b) 2 Odsjek za provedbu«.

b) 1 Odsjek za koordinaciju

Članak 120.h

»Odsjek za koordinaciju obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju višegodišnjih i godišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine a namijenjeni su razvoju županija i širih regija; pripremu projekata prikladnih za financiranje iz predpristupnih fondova EU i sredstava drugih donatora vezano uz provedbu programa razvoja županija i širih regija kojima se uprav­lja sa središnje razine; pripremanje i predlaganje propisa koji se odnose na provedbu određenih mjera programa za razvoj županija i širih regija (npr. nacionalnih smjernica/ili nacionalne smjernice); koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu programa za razvoj županija i širih regija; izradu analiza i stručnih podloga potrebnih za određivanje prioriteta i predlaganje državnih poticajnih mjera za razvoj županija i širih regija te uobličavanje i predlaganje pokazatelja za praćenje njihove provedbe; suradnju i koordinaciju s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima uključenim u provedbu programa za razvoj županija i širih regija; vođenje procesa pregovaranja s županijama u postupku sklapanja razvojnih ugovora te koordinaciju s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima u procesu pregovaranja sa županijama u postupku sklapanja razvojnih ugovora; vođenje baze podataka i drugih informacija vezano uz županijske institucionalne strukture za planiranje, programiranje i upravljanje razvojem; vođenje baze podataka vezano uz programe i projekte namijenjene razvoju županija i širih regija; predlaganje unapređivanja metodologije izrade i sadržaja postojećih regionalnih operativnih programa te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

b) 2 Odsjek za provedbu

Članak 120.i

»Odsjek za provedbu obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: provedbu određenih mjera programa za razvoj županija i širih regija; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu onih mjera programa za razvoj županija i širih regija koje nisu u djelokrugu rada ove Uprave; davanje tehničke pomoći i savjeta županijama o pitanjima pripreme županijskih strateških i operativnih dokumenata te uspostave županijskih institucionalnih struktura za planiranje, programiranje i upravljanje razvojem; suradnju s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave; promidžbu državnih poticajnih mjera i razvojnih programa i projekata vezanih uz regionalni razvoj; praćenje pripreme županijskih razvojnih strategija i zajedničkih regionalnih razvojnih programa i projekata te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

c) Odjel za razvoj područja posebne državne skrbi

Članak 120.j

»Odjel za razvoj područja posebne državne skrbi obavlja uprav­ne i stručne poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju godišnjih i višegodišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine, a namijenjeni su razvoju područja koja zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom; izradu plana mjera za razvoj područja posebne državne skrbi u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu programa za razvoj područja posebne državne skrbi; provedbu određenih mjera programa za područja posebne državne skrbi; sudjelovanje u osmišljavanju i predlaganju modela za izdvajanje područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom; sudjelovanje u osmišljavanju i predlaganju sustava za utvrđivanje drugih područja čiji razvoj država dodatno potiče; izradu analiza i stručnih podloga, odnosno sudjelovanje u izradi odgovarajućih dokumenata u svezi s planiranjem i predlaganjem državnih poticajnih mjera za razvoj područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom i za razvoj drugih područja koja država dodatno potiče te osmišljavanje i pred­laganje kriterija za praćenje provedbe i vrednovanje učinaka poticajnih mjera; koordiniranje i vođenje međuresornih radnih skupina za izradu državnih programa za razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koja država dodatno potiče; koordinaciju pripreme i izrade izvješća koji se odnose na provedbu plana razvoja područja posebne državne skrbi te razvojnih programa i projekta za druga područja koja država dodatno potiče; pripremanje i predlaganje propisa koji se odnose na pripremu i provedbu državnih programa za razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koje država dodatno potiče; promidžbu državnih poticajnih mjera i razvojnih programa i projekata vezanih uz razvoj područja posebne državne skrbi; vođenje baze podataka vezano uz programe i projekte namijenjene razvoju područja posebne državne skrbi; suradnju s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te obavljanje i drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova u Odjelu za razvoj područja posebne državne skrbi ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
    c) 1 Odsjek za koordinaciju
    c) 2 Odsjek za provedbu«.

c) 1 Odsjek za koordinaciju

Članak 120.k

»Odsjek za koordinaciju obavlja upravne stručne i tehničke poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju godišnjih i višegodišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine, a namijenjeni su razvoju područja koja zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom; izradu plana mjera za razvoj područja posebne državne skrbi u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave i pravnim subjektima; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu programa za razvoj područja posebne državne skrbi; sudjelovanje u osmišljavanju i predlaganju modela za izdvajanje područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom, sudjelovanje u osmišljavanju i predlaganju sustava za utvrđivanje drugih područja čiji razvoj država dodatno potiče, izradu analiza i stručnih podloga, odnosno sudjelovanje u izradi odgovarajućih dokumenata u svezi s planiranjem i predlaganjem državnih poticajnih mjera za razvoj područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom i za razvoj drugih područja koje država dodatno potiče te osmišljavanje i predlaganje kriterija za praćenje provedbe i vrednovanje učinaka poticajnih mjera; koordiniranje i vođenje međuresornih radnih skupina za izradu državnih programa za razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koje država dodatno potiče; pripremanje i predlaganje propisa koji se odnose na pripremu i provedbu državnih programa za razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koje država dodatno potiče; provedbu postupka utvrđivanja područja koja zaostaju u razvoju za nacionalnim prosjekom; vođenje procesa pregovora s ostalim nositeljima mjera programa za razvoj područja posebne državne skrbi o njihovom financijskom doprinosu provedbi plana mjera za područja s posebne državne skrbi te provedbi programa i projekata razvoja drugih područja koje država dodatno potiče; pripremu projekata prikladnih za financiranje iz predpristupnih fondova EU i sredstava drugih donatora vezano uz razvoj područja posebne državne skrbi te drugih područja koje država dodatno potiče, kojima će se upravljati sa središnje razine, vođenje baze podataka vezano uz programe i projekte namijenjene razvoju područja posebne državne skrbi te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

c) 2 Odsjek za provedbu

Članak 120.l

»Odsjek za provedbu obavlja upravne stručne i tehničke poslove koji se odnose na: provedbu određenih mjera programa za razvoj područja posebne državne skrbi; koordinaciju sudionika i aktivnosti vezanih uz provedbu onih mjera programa za razvoj područja poseb­ne državne skrbi koje nisu u djelokrugu rada ove Uprave; praćenje uključenosti ostalih nositelja mjera programa za razvoj područja posebne državne skrbi te posebno njihov doprinos ostvarenju razvojnih državnih prioriteta i mjera za područja posebne državne skrbi te razvojnih programa i projekata za druga područja koja država dodat­no potiče; sudjelovanje u izradi izvješća koji se odnose na provedbu plana razvoja područja posebne državne skrbi te razvojne programe i projekta za druga područja koja država dodatno potiče; promidžbu državnih poticajnih mjera i razvojnih programa i projekata vezanih uz razvoj područja posebne državne skrbi, suradnja s jedinicama lokalne i područne samouprave s područja posebne državne skrbi; savjetovanje županija pri osnivanju i radu županijskih radnih skupina zaduženih za područja posebne državne skrbi te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

d) Odjel za prekograničnu, međuregionalnu i transnacionalnu suradnju

Članak 120.lj

»Odjel za prekograničnu, međuregionalnu i transnacionalnu suradnju obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju godišnjih i višegodišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine, a koji su namijenjeni razvoju prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje; obavljanje administrativnih poslova vezano uz programe prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, kao i izradu pregleda postojećih i planiranih aktivnosti vezano uz djelokrug rada; koordinaciju tehničke pomoći vezano uz podršku za izradu i provedbu programa prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje; predlaganje mjera radi unapređenja učinkovitosti korištenja EU i drugih programa i projekata prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska; pružanje stručne podrške drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave, pravnim subjektima te tijelima regionalne i lokalne samouprave o modalitetima sudjelovanja u programima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, na programskoj i projektnoj razini; informiranje i obrazovanje potencijalnih projektnih partnera u procesu vezano uz programe pomoći prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, razvijanje odgovarajuće komunikacijske i informacijske strategiju u svrhu informiranja sudionika u programima i projektima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje; vođenje baza podataka o programima i projektima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska; izrada izvješća o programima i projektima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.
Za obavljanje poslova u Odjelu za program prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
    d) 1 Odsjek za koordinaciju
    d) 2 Odsjek za provedbu«.

d) 1 Odsjek za koordinaciju

Članak 120.m

»Odsjek za koordinaciju obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na: sudjelovanje u programiranju godišnjih i višegodišnjih strateških i operativnih dokumenata i programa koji se financiraju iz državnog proračuna, iz sredstava donatora te drugih izvora financiranja i kojima se upravlja sa središnje razine, a koji su namijenjeni razvoju prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje; obavljanje administrativnih poslova vezano uz programe prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, kao i izradu pregleda postojećih i planiranih aktivnosti vezano uz djelokrug rada; koordinaciju tehničke pomoći vezano uz podršku za izradu i provedbu programa prekogranične međuregionalne i transnacionalne suradnje; predlaganje mjera radi unapređenja učinkovitosti korištenja EU i drugih programa i projekata prekogranične međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska, izrada izvješća o programima i projektima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih«.

d) 2 Odsjek za provedbu

Članak 120.n

»Odsjek za provedbu obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na pružanje stručne podrške drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, tijelima državne uprave, pravnim subjektima te tijelima regionalne i lokalne samouprave o modalitetima sudjelovanja u programima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, na programskoj i projektnoj razini; informiranje i obrazovanje potencijalnih projektnih partnera u procesu vezano uz programe pomoći prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje, razvijanje odgovarajuće komunikacijske i informacijske strategije u svrhu informiranja sudionika u programima i projektima prekogranične suradnje; vođenje baza podataka o programima i projektima prekogranične, međuregionalne i transnacionalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska te obavljanje drugih poslova iz svojeg djelokruga po nalogu nadređenih.«

Članak 18.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potreban za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva uređuje se u Dodatku (tablici), koja je sastavni dio ove Uredbe i ne objavljuje se u »Narod­nim novinama«.

Članak 19.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/06-01/09
Urbroj: 5030114-06-1
Zagreb, 5. travnja 2006.

Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga