POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1128

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 20. travnja 2006. godine donijela

UREDBU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA PRAVOSUĐA

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva pravosuđa (»Narodne novine«, br. 35/2004, 92/2004, 187/2004 i 65/2005) u članku 3. točka 10. mijenja se i glasi:
»10. Uprava za zastupanje pred Europskim sudom za ljudska prava.«
U istom članku dodaje se točka 14. koja glasi:
»14. Samostalni odjel za strateški razvoj.«

Članak 2.

Članak 5. mijenja se i glasi:
»Tajništvo Ministarstva je posebna ustrojstvena jedinica koja obavlja pravne, administrativne i stručne poslove za potrebe Ministarstva, a osobito: poduzima mjere za osiguranje učinkovitosti u radu, organizacijski usklađuje rad unutarnjih ustrojstvenih jedinica i upravnih organizacija u sastavu Ministarstva, brine o planiranju, razvoju i upravljanju kadrovima, izrađuje rješenja i obavlja druge stručne poslove iz područja službeničkih odnosa, brine o stručnom osposobljavanju i usavršavanju državnih službenika i namještenika u tijeku službe, brine o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad, utvrđuje i razvija metodologiju financijskog upravljanja i sustava unutarnjeg nadzora i kontrole u Ministarstvu, pravosudnim i kaznenim tijelima, obavlja obrambeno sigurnosne poslove, te i druge poslove iz svog djelokruga i poslove koje mu povjeri ministar.
Za obavljanje poslova Tajništva Ministarstva ustrojavaju se:
a. Sektor za pravne poslove, planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima
a.1) Odjel za pravne poslove
a.2) Odjel za planiranje, razvoj, upravljanje kadrovima i opće poslove
a.2)1. Odsjek za planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima
a.2)2. Odsjek za opće, tehničke i pomoćne poslove
b. Odjel za metodologiju i koordinaciju financijskog upravljanja, unutarnji nadzor i kontrolu.«

Članak 3.

Naslov iznad članka 6. i članak 6. mijenjaju se i glase:

»a) Sektor za pravne poslove, planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima

Članak 6.

Sektor za pravne poslove, planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima obavlja pravne i stručne poslove u svezi s provedbom zakona i drugih propisa iz područja radnopravnih odnosa: izrađuje naputke radi provođenja zakona, daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom i provedbom zakona, prati i osigurava primjenu zakona i drugih propisa iz iste oblasti, daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom i provedbom zakona iz drugih oblasti. Obavlja poslove vezane za status stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo, upravlja, brine i vodi evidenciju o stanovima u vlasništvu Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo pravosuđa. Obavlja poslove planiranja i upravljanja kadrovima u državnoj službi, obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na planiranje i zapošljavanje, praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje upravljanja kadrovima u državnoj službi, obavlja upravnopravne poslove u svezi prijama u državnu službu, rasporeda na radna mjesta, vodi osobni očevidnik državnih službenika i namještenika, sudjeluje u izradi i realizaciji programa stručnog usavršavanja i osposobljavanja službenika i namještenika, obavlja poslove pisarnice, druge upravnostručne i uredske poslove, poslove zaštite na radu, te i druge poslove koje mu povjeri tajnik ministarstva.«

Članak 4.

Naslov iznad članka 6a. i članak 6a. mijenjaju se i glase:

»a.1) Odjel za pravne poslove

Članak 6a.

Odjel za pravne poslove Tajništva Ministarstva obavlja pravne i stručne poslove u svezi s provedbom zakona i drugih propisa iz područja radnopravnih odnosa: izrađuje naputke radi provođenja zakona, daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom i provedbom zakona, prati i osigurava primjenu zakona i drugih propisa iz iste oblasti i daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom i provedbom zakona iz drugih oblasti.
aU mjerodavnosti Odjela je i provođenje postupaka u svezi s rješavanjem predmeta utvrđivanja odgovornosti zbog lake povrede službene dužnosti za službenike i namještenike, priprema zahtjeve i potrebne materijale za pokretanje postupaka zbog teške povrede službene dužnosti nadležnom službeničkom sudu, sastavlja podneske u svezi sa sporovima kod nadležnih sudova povodom tužbi glede radnopravnih sporova.
Obavlja poslove vezane za status stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo: ugovorno regulira status korisnika stanova, izdaje suglasnosti kada novi vlasnik preuzima obročnu otplatu ugovorene cijene stana, izdaje brisovno očitovanje kada je zaključen aneks osnovnog ugovora, te vodi evidenciju o nastalim promjenama vezano za korisnika stana. Upravlja, brine, te vodi evidenciju o stanovima u vlasništvu RH kojima upravlja Ministarstvo pravosuđa, regulira njihov status, surađuje sa Središnjim državnim uredom za upravljanje državnom imovinom i Državnim odvjetništvom RH. Daje mišljenja na očitovanja općinskog državnog odvjetništva u svezi sa sporovima koji se vode oko stanova kojima upravlja ovo Ministarstvo. Obavlja poslove prikupljanja i unosa podataka o imovini u vlasništvu Republike Hrvatske, koju posjeduje, uporabljuje i koristi Ministarstvo pravosuđa, a za potrebe Očevidnika državne imovine. Obavlja i obrambeno sigurnosne poslove i druge poslove po nalogu načelnika Sektora.«

Članak 5.

Naslov iznad članka 7. i članak 7. mijenjaju se i glase:

»a.2) Odjel za planiranje, razvoj, upravljanje kadrovima i opće poslove

Članak 7.

Odjel za planiranje, razvoj, upravljanje kadrovima i opće poslove obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na planiranje zapošljavanja, praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje upravljanja i razvoja kadrovima u Ministarstvu, savjetovanje i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica Ministarstva u vezi s planiranjem, upravljanjem i razvojem kadrova, izradu planova za zapošljavanje u Ministarstvu, pružanje stručne pomoći u provođenju postupaka prijama u državnu službu, sudjelovanje u postupku odabira kandidata za državnu službu, vođenje osobnog očevidnika državnih službenika i namještenika, praćenje rezultata rada i analiziranje potreba za izobrazbom u državnoj službi. Provodi analizu troškova i koristi provedene izobrazbe, odobrava programe studijskog dopusta za osposobljavanje i usavršavanje državnih službenika kao i druge poslove koji se odnose na razvoj ljudskih resursa u državnoj službi. Obavlja poslove pisarnice, druge upravno-stručne i uredske poslove, poslove zaštite na radu, te druge poslove iz svoje nadležnosti i poslove po nalogu načelnika Sektora.«

Članak 6.

Iza članka 7. dodaju se novi članci 7a. i 7b. koji glase:

»a.2)1. Odsjek za planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima

Članak 7a.

Odsjek za planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima u Ministarstvu obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na planiranje, razvoj i zapošljavanje, praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje upravljanja i razvoja kadrovima u državnoj službi, savjetovanje i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica u svezi s planiranjem i upravljanjem kadrovima, izradu planova za zapošljavanje u državnoj službi u suradnji sa Središnjim državnim uredom za upravu, pružanje stručne pomoći u provođenju postupaka prijama u državnu službu, te sudjelovanje u postupku odabira kandidata, osiguravanje primjene standarda opisa radnog mjesta, vođenje osobnog očevidnika državnih službenika i namještenika, provedba procjene učinkovitosti u državnoj službi, nadzor provedbe utvrđenih metoda i postupaka, te praćenje rezultata rada. Obavlja i druge poslove koji se odnose na planiranje i upravljanje kadrovima u državnoj službi, te i druge poslove po nalogu načelnika Odjela.

a.2)2. Odsjek za opće, tehničke i pomoćne poslove

Članak 7b.

Odsjek za opće, tehničke i pomoćne poslove obavlja administrativne, tehničke i pomoćne poslove Ministarstva: stručne i administrativne poslove koji se odnose na prijam i otpremu pošte, razvrstavanje i upisivanje iste u propisane očevidnike, raspoređivanje i dostavu akata, arhiviranje i čuvanje registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva, poslove dostave, fotokopiranja, umnožavanja i prijepisa, poslove u svezi tekućeg redovitog održavanja zgrade i okoliša, poslove vezane uz telefonsku centralu, poslove čišćenja, te ostale poslove po nalogu voditelja Odsjeka.
Za obavljanje poslova Odsjeka ustrojavaju se sljedeći pododsjeci:
1. Pododsjek općih poslova
2. Pododsjek tehničkih i pomoćnih poslova.«

Članak 7.

U članku 8. stavku 1. riječi: »poslove vođenja evidencije o nekretninama kojima upravlja Ministarstvo« brišu se.

Članak 8.

Naslov iznad članka 12. i članak 12. mijenjaju se i glase:

»b. Odjel za metodologiju i koordinaciju financijskog upravljanja, unutarnji nadzor i kontrolu

Članak 12.

Odjel za metodologiju i koordinaciju financijskog upravljanja, unutarnji nadzor i kontrolu utvrđuje i razvija metodologiju financijskog upravljanja i sustava unutarnjeg nadzora i kontrola u Ministarstvu, pravosudnim i kaznenim tijelima, a koje se primarno odnose na neovisne funkcije prethodne i naknadne financijske kontrole, funkcije računovodstva i financijskog izvještavanja. Sudjeluje i pomaže čelnicima upravnih organizacija i ustrojstvenih jedinica Ministarstva, te u pravosudnim i kaznenim tijelima u uspostavljanju procedura i postupaka u svezi s pripremom, obradom, tijekom i pohranom financijskih i drugih dokumenata u svim segmentima poslovanja.
Rad Odjela usmjeren je na uspostavljanje unutarnjih kontrola i analizu rizika u dijelu sustavnog praćenja prihoda/primitaka, izvršavanja rashoda/izdataka, praćenje imovine i obveza te odgovarajuće provjere sigurnosti i zaštite financijske i nefinancijske imovine, a u cilju pravodobnog poduzimanja svih radnji i učinkovitog odvijanja poslova iz nadležnosti Ministarstva, pravosudnih i kaznenih tijela.
Odjel sastavlja izvješća o uspostavljenim sustavima unutarnjih kontrola, kao i izvješća o obavljenim poslovima nadzora pravilnog, pravodobnog i zakonitog rada upravnih organizacija i ustrojstvenih jedinica Ministarstva, pravosudnih i kaznenih tijela, provodi nadzor u pojedinim predmetima po pravu nadzora, provodi postupak za utvrđivanje činjenica (materijalno-financijskih) i okolnosti mjerodavnih za ocjenu zakonitosti postupanja državnih službenika i namještenika, odnosno za ocjenu postojanja povreda službene dužnosti, priprema stručne podloge nadležnim službama za podnošenje prijava ili zahtjeva za pokretanje prekršajnih, kaznenih i disciplinskih postupaka zbog nepravilnog i nezakonitog rada.
Dostavlja propisana godišnja izvješća i traženu dokumentaciju Upravi za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija (Središnja harmonizacijska jedinica), te obavlja i druge poslove po nalogu tajnika ministarstva i ministra.«

Članak 9.

Članak 34. mijenja se i glasi:
»Odjel za projekte tehničke pomoći obavlja poslove vezane uz korištenje sredstava i provedbu aktivnosti projekata Europske zajednice (CARDS, PHARE i dr.): osigurava tehnički nadzor nad provedbom projekata; sudjeluje u pripremi natječajne dokumentacije, objavi i provedbi natječaja za izvođenje radova, nabavu roba i pružanje usluga, uključujući ugovor o partnerstvu sa zemljom Europske unije, kao i odabir ugovornog partnera ili stranog savjetnika; koordinira rad ustrojstvenih jedinica Ministarstva pravosuđa i ostalih pravosudnih tijela uključenih u provedbu projekata Europske unije; surađuje s Delegacijom Europske komisije u Republici Hrvatskoj, Ministarstvom vanjskih poslova i europskih integracija, te s Ministarstvom financija, Središnjom jedinicom za financiranje i ugovaranje (SJFU); obavlja poslove koordinacije izrade konačnih projekata; kontrolira izvješća ugovaratelja, radne naloge stručnjaka, račune ugovaratelja, privremene i okončane situacije, te izvješća plaćanja; ažurira logičke matrice pri daljnjoj razradi projektne dokumentacije, razrađuje odgovarajuće kontrolne liste i detaljne planove provedbe; osigurava pravovremene i učinkovite provedbe korektivnih upravljačkih radnji na temelju praćenja projekata, te obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Sektora.«

Članak 10.

Naslov iznad članka 125. i članak 125. mijenjaju se i glase:

»10. UPRAVA ZA ZASTUPANJE PRED EUROPSKIM SUDOM ZA LJUDSKA PRAVA

Članak 125.

Uprava za zastupanje pred Europskim sudom za ljudska prava obavlja stručne i administrativne poslove zastupanja Republike Hrvatske pred Europskim sudom za ljudska prava i izvršenja presuda Europskog suda za ljudska prava.
Za obavljanje ovih poslova ustrojavaju se:
1. Odjel za pripremu predmeta i zastupanje pred Europskim sudom za ljudska prava
2. Odjel za izvršenje presuda Europskog suda za ljudska prava.«

Članak 11.

Naslov iznad članka 126. i članak 126. mijenjaju se i glase:

»Odjel za pripremu predmeta i zastupanje pred Europskim sudom za ljudska prava

Članak 126.

Odjel za pripremu predmeta i zastupanje pred Europskim sudom za ljudska prava, radi zastupanja Vlade Republike Hrvatske pred Europskim sudom za ljudska prava, prati sve mjerodavne domaće propise i međunarodne ugovore koji mogu biti od značaja za zaštitu ljudskih prava, te prati i analizira praksu Europskog suda za ljudska prava i domaćih sudova i upravnih tijela.«

Članak 12.

U članku 131. stavku 2. u točki b.1) dodaju se nove točke koje glase:
»b.1)1. Regionalni centar u Zagrebu
b.2)2. Regionalni centar u Osijeku
b.2)3. Regionalni centar u Varaždinu
b.2)4. Regionalni centar u Rijeci
b.2)5. Regionalni centar u Splitu.«

Članak 13.

U članku 134. dodaju se novi stavci 2. i 3. koji glase:
»Regionalni centri u Zagrebu, Osijeku, Varaždinu, Rijeci i Splitu ustrojavaju se kao odsjeci koji provode stručno usavršavanje i organiziraju sljedeće aktivnosti: provode analizu obrazovnih potreba za stručnim usavršavanjem na svom području, pripremaju prijedlog plana i programa aktivnosti za područje djelovanja, provode i prate provedbu programa stručnog usavršavanja i o tome obavještavaju načelnika odjela, pripremaju nacrt proračuna, vode knjižnicu, održavaju baze podataka, provode sve organizacijsko-tehničke i logističke postupke potrebne za provedbu aktivnosti, te obavljaju i druge poslove po nalogu načelnika Odjela.
Regionalni centri Pravosudne akademije (PA) osnivaju se pri županijskim sudovima u Zagrebu, Osijeku, Varaždinu, Rijeci i Splitu. Regionalni centar PA u Zagrebu osniva se za područje županijskih sudova u Karlovcu, Sisku, Velikoj Gorici i Zagrebu. Regionalni centar PA u Osijeku osniva se za područje županijskih sudova u Požegi, Slavonskom Brodu, Vukovaru, Virovitici i Osijeku. Regionalni centar PA u Varaždinu osniva za za područje županijskih sudova u Bjelovaru, Koprivnici, Čakovcu, Zlataru i Varaždinu. Regionalni centar PA u Rijeci osniva se za područje županijskih sudova u Gospiću, Puli i Rijeci. Regionalni centar PA u Splitu osniva se za područje županijskih sudova u Dubrovniku, Šibeniku, Zadru i Splitu.«

Članak 14.

Iza članka 138b. dodaje se naslov i novi članak 138c. koji glase:

»14. Samostalni odjel za strateški razvoj

Članak 138c.

Samostalni odjel za strateški razvoj obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na utvrđivanje prijedloga i provedbu strategije razvitka pravosuđa, prikuplja i analizira podatke vezane uz provedbu strategije, obavlja koordinaciju s drugim pravosudnim tijelima vezano uz prijedlog strategije i ostvarenje ciljeva strategije, obavlja poslove izrade dugoročnih i kratkoročnih mjera za provedbu strategije razvitka pravosuđa, predlaže dopune ili izmjene utvrđenih strateških pravaca, te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga i poslove koje mu odredi ministar.«

Članak 15.

U članku 139. dodaje se stavak 9. koji glasi:
»Radom Samostalnog odjela za strateški razvoj upravlja načelnik Odjela.«

Članak 16.

U članku 141. dodaje se stavak 15. koji glasi:
»Načelnik Samostalnog odjela za strateški razvoj za svoj rad odgovoran je ministru.«

Članak 17.

Novi okvirni broj državnih službenika i namještenika nalazi se u tabelarnom prikazu koji je sastavni dio ove Uredbe i koji se ne objavljuje u »Narodnim novinama«.

Članak 18.

Ministar pravosuđa uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva pravosuđa s odredbama ove Uredbe, u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.

Članak 19.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/06-01/12
Urbroj: 5030109-06-1
Zagreb, 20. travnja 2006.

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga