|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
1164
Na osnovi članka 81. stavka 2. Zakona o zdravstvenom osiguranju (»Narodne
novine« broj 94/01., 88/02., 149/02., 117/03., 30/04., 177/04. i 90/05.) i
članka 20. podstavka 1. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
(»Narodne novine«, broj 16/02., 24/02. i 58/03.) Upravno vijeće Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje na 10. izvanrednoj sjednici održanoj 24. travnja 2006.
godine, donijelo je
PRAVILA
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILA USPOSTAVLJANJA I PROVOĐENJA DOPUNSKOG
ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA
Članak 1.
U Pravilima uspostavljanja i provođenja dopunskog zdravstvenog osiguranja
(»Narodne novine« broj 47/02., 76/02., 2/03., 11/03., 106/04., 51/05. i 26/06.)
u članku 2. stavku 2. riječi: »godine dana« zamjenjuju se riječima: »šest
mjeseci«.
Članak 2.
U članku 5. stavku 4. riječi: »u narančastoj boji« brišu se, a tiskanica police
zamjenjuje novom tiskanicom koja je sastavni dio ovih Pravila.
Članak 3.
U članku 8. stavku 3. u podstavku 9. riječi »iznos godišnje premije« zamjenjuju
se riječima »iznos šestomjesečne premije«.
Tiskanice ponude za sklapanje ugovora o dopunskom zdravstvenom osiguranju i
ponude za sklapanje ugovora o poslovnoj suradnji u dopunskom zdravstvenom
osiguranju iz stavka 5. zamjenjuju se novim tiskanicama koje su sastavni dio
ovih Pravila.
Članak 4.
Iza članka 15. dodaje se članak 15.a. koji glasi:
»Članak 15a
Zavod tijekom osiguravateljnog razdoblja, odnosno za vrijeme trajanja
sklopljenih ugovora/polica o dopunskom zdravstvenom osiguranju ima pravo
promijeniti Opće uvjete ugovora o dopunskom zdravstvenom osiguranju, ako se
promijene zakonski i drugi propisi osnovom kojih Zavod provodi i ugovara
dopunsko zdravstveno osiguranje pa u skladu s izmijenjenim odredbama raskida
postojeće ugovore/police, ili nastavlja njihovu primjenu.«
Članak 6.
Ova Pravila stupaju na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuju
se od 1. svibnja 2006. godine.
Klasa: 025-04/06-01/144
Urbroj: 338-01-01-06-1
Zagreb, 24. travnja 2006.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje
prim.
Stjepan Bačić, dr. med., v. r.
Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info
pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|