|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
1203
Na osnovi odredaba članka 88. Zakona o zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine«
broj 94/01., 88/02., 149/02., 117/03., 30/04., 177/04. i 90/05.), članka 142.
Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine« broj 53/91., 73/91., 3/94., 7/96. i
112/99.) i članka 19. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
(»Narodne novine« broj 16/02., 24/02. i 58/03.) Upravno vijeće Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje na 11. izvanrednoj sjednici održanoj 28. travnja 2006.
godine donijelo je
PRAVILA
O IZMJENAMA PRAVILA I OPĆIH UVJETA UGOVARANJA PRIMARNE, SEKUNDARNE I TERCIJARNE
RAZINE ZDRAVSTVENE DJELATNOSTI I RAZINE ZDRAVSTVENIH ZAVODA ZA 2006. GODINU
Članak 1.
U Pravilima i općim uvjetima ugovaranja primarne, sekundarne i tercijarne razine
zdravstvene djelatnosti i razine zdravstvenih zavoda za 2006. godinu (»Narodne
novine« broj 29/06. i 36/06., u daljnjem tekstu: Pravila ugovaranja) u članku
42. riječi »pomagala za šećernu bolest i pokrivala za rane koja su utvrđena u
Pravilniku o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala
po cijenama utvrđenim u Popisu pomagala koji je sastavni dio Pravilnika o
uvjetima i načinu ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala« zamjenjuju
se riječima: »te ortopedska i druga pomagala utvrđena u Pravilniku o uvjetima i
načinu ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala, za koja je u Popisu
pomagala koji je njegov sastavni dio utvrđeno da se izrađuju serijski.«
Stavak 2. mijenja se i glasi:
»Ljekarne pomagala iz stavka 1. ovoga članka isporučuju prema cijenama utvrđenim
u Popisu pomagala koji je sastavni dio Pravilnika o uvjetima i načinu
ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala.«
Članak 2.
Ova Pravila stupaju na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuju
se od 1. svibnja 2006. godine.
Klasa: 025-04/06-01/167
Urbroj: 338-01-01-06-1
Zagreb, 28. travnja 2006.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje
prim.
Stjepan Bačić, dr. med., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|