POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO ZAŠTITE OKOLIŠA, PROSTORNOG UREĐENJA I GRADITELJSTVA

1229

Na temelju članka 29. stavka 2. i članka 53. stavka 6. Zakona o otpadu (»Narodne novine« broj 178/04 i 153/ 05), ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva, donosi

PRAVILNIK

O OČEVIDNIKU PRAVNIH I FIZIČKIH OSOBA KOJE SE BAVE DJELATNOŠĆU POSREDOVANJA U ORGANIZIRANJU OPORABE I/ILI ZBRINJAVANJA OTPADA I PRAVNIH I FIZIČKIH OSOBA KOJE SE BAVE DJELATNOŠĆU IZVOZA NEOPASNOG OTPADA

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i način vođenja Očevid­nika i pravnih i fizičkih osoba koje se bave djelatnošću posredovanja u organiziranju oporabe i/ili zbrinjavanja otpada u ime drugih i pravnih i fizičkih osoba koje se bave djelatnošću izvoza neopasnog otpada (u daljnjem tekstu: Očevidnik) te sadržaj i način prijave za upis u Očevidnik.

Članak 2.

(1) Očevidnik se vodi u obliku tvrdo ukoričene knjige.
(2) Očevidnik se sastoji iz dva dijela:
– Dio I. – Popis pravnih osoba koje se bave djelatnošću posredovanja u organiziranju oporabe i/ili zbrinjavanja otpada u ime drugih,
– Dio II. – Popis pravnih i fizizičkih osoba koje se bave djelatnošću izvoza neopasnog opada.
(3) Na naslovnoj stranici Očevidnika, ispod naslova, upisuje se pravni temelj uspostave Očevidnika te broj knjige.
(4) Očevidnik se vodi i u elektroničkom obliku prema programskoj opremi za vođenje Očevidnika koju određuje Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo).

Članak 3.

(1) U očevidnik se unose popisni obrazac POPO i popisni obrazac PINO.
(2) Popisni obrazac POPO unosi se u Očevidnik, Dio I. – Popis pravnih osoba koje se bave djelatnošću posredovanja u organiziranju oporabe i/ili zbrinjavanja otpada u ime drugih.
(3) Popisni obrazac PINO unosi se u Očevidnik, Dio II. – Popis pravnih i fizizičkih osoba koje se bave djelatnošću izvoza neopasnog opada.

Članak 4.

(1) U popisni obrazac POPO i PINO unose se sljedeći podaci:
1. tvrtka i skraćena tvrtka, odnosno naziv i skraćeni naziv,
2. sjedište – mjesto i adresa (ulica i kućni broj),
3. matični broj subjekta upisa u sudski registar odnosno matični broj obrta,
4. matični broj poslovnog subjekta razvrstan prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti
5. ime i prezime odgovorne osobe u pravnoj osobi, odnosno fizičke osobe,
6. predmet poslovanja, djelatnost
7. datum upisa i redni broj Očevidniku
8. klasifikacijska oznaka, urudžebni broj potvrde o upisu o Očevidnik i datum izdavanja
9. promjene podataka iz stavka 1., točke 1. do 6. ovoga članka i datum upisa promjena.
(2) U popisni obrazac PINO zajedno s podacima iz stavka 1., točke 1. – 9. ovoga članka unose se i podaci o vrstama otpada koje se namjeravaju izvoziti propisane u Zelenoj listi otpada iz Priloga III Uredbe o kategorijama, vrstama i klasifikaciji otpada s katalogom otpada i listom opasnog otpada

Članak 5.

(1) Prijava za upis u Očevidnik podnosi se Ministarstvu na obrascu zahtjeva za prijavu za upis u Očevidnik – OZPUO u pisanom obliku.
(2) U prijavu se unose podaci iz članka 4., stavka 1. i 2. ovog Pravilnika.
(3) Uz prijavu za upis u Očevidnik, prilaže se ovjereni akt o registraciji i/ili ovjereni izvadak iz sudskog registra ili registra obrta o obavljanju djelatnosti posredovanja u organiziranju oporabe i/ili zbrinjavanja otpada u ime drugih, odnosno izvoza neopasnog otpada.
(4) Osobe uz zahtjev prilažu i ovjerenu presliku obavijesti Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD.

Članak 6.

(1) U slučaju promjena podataka iz članka 4., stavka 1. točke 1. – 6. ovoga Pravilnika, obvezno je podnijeti zahtjev Ministarstvu za upis promjena u Očevidnik.
(2) Uz zahtjev se prilaže dokaz o promjeni podataka.

Članak 7.

Obrasci PINO popunjeni na temelju Pravilnika o popisu prav­nih i fizičkih osoba koje se bave djelatnošću izvoza neopasnog otpada (»Narodne novine«, broj 1/04), danom stupanja na snagu ovog Pravilnika, unijet će se u Očevidnik Dio II.

Članak 8.

Obrasci POPO, PINO i OZPUO s odgovarajućim sadržajem tiskani su uz ovaj Pravilnik i njegov su sastavni dio.

Članak 9.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 351-01/06-04/00017
Urbroj: 531-08-1-06-1
Zagreb, 25. travnja 2006.

Ministrica
Marina Matulović Dropulić, dipl. ing. arh., v. r.

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga