|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
1239
Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne
novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada
Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 5. svibnja 2006. godine donijela
UREDBU
O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA KULTURE
Članak 1.
U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva kulture (»Narodne novine«, br.
16/2004, 110/2004, 179/2004, 34/2005, 54/2005 i 147/2005), u članku 2. stavku 1.
točki 4., iza podtočke: »4.19. Konzervatorski odjel u Dubrovniku za područje
Dubrovačko-neretvanske županije« dodaje se nova podtočka koja glasi: »4.20.
Konzervatorski odjel u Trogiru za područje Grada Trogira i Grada Kaštela«.
Dosadašnja podtočka: »4.20. Odjel za arhivsku djelatnost« postaje podtočka:
»4.21. Odjel za arhivsku djelatnost«.
Članak 2.
U članka 6. stavku 2. naziv točke: »4.5. – 4.19. Konzervatorski odjeli« mijenja
se i glasi: »4.5. – 4.20. Konzervatorski odjeli«.
Naziv točke: »4.20. Odjel za arhivsku djelatnost« mijenja se i glasi: »4.21.
Odjel za arhivsku djelatnost«
Članak 3.
U tabelarnom prikazu okvirnog broja državnih službenika i namještenika ne
mijenja se okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za
obavljanje poslova Ministarstva kulture.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika potreban za obavljanje poslova
iz djelokruga Ministarstva kulture, sukladno izmjenama u člancima 1. i 2. ove
Uredbe, utvrđuje se u tablici koja je sastavni dio ove Uredbe i ne objavljuje se
u »Narodnim novinama«.
Članak 4.
Ministar kulture uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva kulture s
odredbama ove Uredbe, u roku 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.
Članak 5.
Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 023-03/06-01/14
Urbroj: 5030104-06-1
Zagreb, 5. svibnja 2006.
Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|