POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1261

Na temelju članka 38. stavka 2. Zakona o zaštiti zraka (»Narod­ne novine«, broj 178/2004), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 10. svibnja 2006. godine donijela

UREDBU

O KAKVOĆI TEKUĆIH NAFTNIH GORIVA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom se Uredbom propisuju granične vrijednosti ukupnog sumpora, olova, olefina, aromata, benzena, kisika, vode, policikličkih aromatskih ugljikovodika, oksigenata i drugih značajki kakvoće tekućih naftnih goriva koja se smiju stavljati u promet na domaće tržište, način utvrđivanja kakvoće tekućih naftnih goriva te način dokazivanja sukladnosti.

Članak 2.

Odredbe ove Uredbe primjenjuju se na sljedeće skupine tekućih naftnih goriva koja se koriste za izgaranje u motorima s unutarnjim izgaranjem, ložištima i rasvjetnim tijelima:
– motorne benzine,
– dizelska goriva,
– plinska ulja,
– loživa ulja,
– brodska goriva,
– petroleje.

Članak 3.

Ova Uredba ne primjenjuje se na tekuća naftna goriva:
(a) koja se nalaze u spremnicima plovila, izuzev putničkih brodova koji plove na redovnim brodskim linijama, a upotrebljavaju se za njihov pogon, a koja dolaze na teritorij Republike Hrvatske iz zemalja izvan Europske unije;
(b) koja su namijenjena za potrebe istraživanja i testiranja;
(c) koja su namijenjena za obradu prije konačnog izgaranja;
(d) koja će biti prerađena u rafinerijskoj proizvodnji;
(e) koja upotrebljavaju ratni brodovi i ostala plovila koja se koriste u vojnoj službi;
(f) koja se upotrebljavaju u plovilu za specifičnu svrhu osiguravanja sigurnosti broda ili spašavanja života na moru;
(g) loživa ulja koja se upotrebljavaju kao gorivo za izgaranje u uređajima za loženje ako izgaranjem loživog ulja u uređajima za loženje nije prekoračena propisana granična vrijednost emisije sumporovog dioksida prema posebnom propisu kojim se određuju granične vrijednosti emisija u zrak; uređaji za loženje moraju posjedovati dozvolu izdanu po posebnom propisu;
(h) loživa ulja koja se upotrebljavaju kao gorivo za izgaranje u rafinerijama, ako mjesečni prosjek emisije sumporovog dioksida, prosječno po svim postrojenjima u rafineriji i neovisno o vrsti korištenog goriva ili kombinacije goriva, udovoljava propisanim graničnim vrijednostima emisije sumporovog dioksida u zrak prema posebnom propisu kojim se određuju granične vrijednosti emisija u zrak; rafinerije moraju posjedovati dozvolu izdanu po posebnom propisu;
(g) koja se koriste u pomorstvu, a nisu goriva definirana točkom 5. članka 4. ove Uredbe;
(h) brodska goriva koja se upotrebljavaju na brodovima koji imaju ugrađena postrojenja za smanjenje emisije koje je najmanje jednako onom smanjenju koje bi se postiglo uporabom brodskog goriva kakvoće propisane ovom Uredbom i koji posjeduju dozvolu za rad ovih postrojenja izdanu po posebnom propisu;
(k) koja se iz potrebe upotrebljavaju na brodu zbog pretrpljenog oštećenja ili oštećenja brodske opreme, pod uvjetom da su odmah nakon nastanka oštećenja poduzete sve neophodne mjere da se spriječi ili svede na minimum pretjerana emisija te da se oštećenje popravi u što kraćem roku.

Članak 4.

U smislu ove Uredbe:
1. benzin je isparivo mineralno ulje koje spada pod tarifne oznake kombinirane nomenklature 2710 11 41, 2710 11 45, 2710 11 49, 2710 11 51 i 2710 11 59; namijenjeno je za rad motora s unutarnjim izgaranjem i paljenjem na svjećicu koji se koristi za pogon cestovnih vozila;
2. dizelsko gorivo je plinsko ulje koje spada pod tarifnu oznaku kombinirane nomenklature 27101941; rabi se za rad motora s unutarnjim izgaranjem i kompresionim paljenjem namijenjenih za pogon cestovnih i pružnih samohodnih vozila za prijevoz putnika i robe; u ovu skupinu spada i dizelsko gorivo naziva "eurodizel plavi" prema posebnom propisu;
3. plinsko ulje je tekuće gorivo dobiveno iz nafte, izuzimajući brodsko gorivo, koje spada pod tarifne oznake kombinirane nomenklature 2710 19 25, 2710 19 29, 2710 19 45 ili 2710 19 49, ili bilo koje tekuće gorivo dobiveno od nafte, kojega se manje od 65% obujma (uključujući gubitke) predestilira do 250 °C i od kojega se najmanje 85% obujma (uključujući gubitke) predestilira do 350 °C prema metodi ASTM D 86, a namijenjeno je za upotrebu u šumarskim i poljoprivrednim traktorima na kotačima i njihovim vučenim priključnim strojevima, u motorima za necestovne pokretne strojeve (industrijska bušača opreme, kompresori, oprema za gradnju uključujući utovarivače, utovarivači na kamionima, buldožeri, gusjeničari, hidraulični rovokopači, poljoprivredna oprema i samohodna poljoprivredna vozila, viljuškari, šumarska oprema, oprema za održavanje putova, motorni grejderi, cestovni valjci, asfaltni finišeri, oprema za čišćenje snijega, pomoćna oprema u zračnim lukama, pokretne dizalice) te za upotrebu kao ulje za loženje; u ovu skupinu spada i loživo ulje ekstra lako čiji je naziv određen prema posebnom propisu;
4. loživo ulje je tekuće gorivo dobiveno iz nafte, izuzev plinskog ulja prema definiciji iz točke 3. ovog članka i brodskog goriva prema definiciji iz točke 5. ovog članka, koje spada pod tarifnu oznaku kombinirane nomenklature 2710 19 51 do 2710 19 69 i koje, zbog svojih destilacijskih granica spada u kategoriju loživih ulja namijenjenih za uporabu kao goriva i kod kojih se manje od 65% obujma (uključujući i gubitke) destilira do 250 °C prema metodi ASTM D 86. Ako se destilacija ne može odrediti tom metodom, naftni proizvod se isto tako svrstava u kategoriju loživog ulja; u ovu skupina spada i loživo ulje naziva lako, srednje i teško prema posebnom propisu;
5. brodsko gorivo je tekuće gorivo dobiveno iz nafte čija je namjena uporaba ili koje se upotrebljava na plovilu uključujući i goriva utvrđena prema normi HRN ISO 8217 i to:
(a) brodsko dizelsko gorivo je brodsko gorivo koje ima gustoću i kinematičku viskoznost u granicama gustoće i kinematičke viskoznosti za kategoriju goriva DMB i DMC iz tablice 1. u HRN ISO 8217,
(b) brodsko plinsko ulje je brodsko gorivo koje ima gustoću i kinematičku viskoznost u granicama gustoće i kinematičke viskoznosti za kategoriju goriva DMX i DMA iz tablice 1. u HRN ISO 8217;
6. petrolej je tekuće gorivo dobiveno iz nafte, koje spada pod tarifnu oznaku kombinirane nomenklature 2710 19 25, odnosno atmosferski destilat koji destilira između benzina i plinskog ulja, čije je destilacijsko područje obično između 150 i 300 oC; po potrebi obrađen može udovoljavati zahtjevima za razne uporabe;
7. granična vrijednost je najmanja ili najveća dozvoljena količina ukupnog sumpora, olova, olefina, aromata, benzena, kisika, vode, policikličkih aromatskih ugljikovodika, oksigenata, te najmanja i/ili najveća vrijednost drugih značajki kakvoće tekućeg naftnog goriva;
8. druge značajke kakvoće tekućih naftnih goriva su: istraživački oktanski broj, motorni oktanski broj, tlak para, destilacija, cetanski broj, gustoća na 15 oC, točka filtrabilnosti, mazivost i metilni ester masne kiseline (FAME);
9. ASTM metode su metode koje je 1976. godine propisalo Američko udruženje za ispitivanje i materijale u publikaciji definicija metoda i specifikacijama za naftu te sredstava za podmazivanje;
10. kritično opterećenje je kvantitativna procjena izloženosti jednoj ili više onečišćujućih tvari ispod koje, prema sadašnjim spoznajama, ne dolazi do značajnih štetnih posljedica po osjetljive dijelove okoliša;
11. praćenje kakvoće je utvrđivanje propisanih graničnih vrijednosti i drugih značajki kakvoće tekućih naftnih goriva uzorkovanjem i laboratorijskom analizom tekućeg naftnog goriva u cilju zaštite i poboljšanja kakvoće zraka;
12. dobavljač je pravna ili fizička osoba - proizvođač i/ili uvoznik, odnosno trgovac tekućih naftnih goriva;
13. pošiljka je određena količina tekućeg naftnog goriva koja se dostavlja auto-cisternom, vagon cisternom, cjevovodom ili brodom od dobavljača do benzinske postaje, skladišta goriva za opskrbu plovila te skladišta stacionarnog izvora;
14. uređaj za loženje je tehnički uređaj u kojem se izgaranjem goriva proizvodi toplina;
15 MARPOL podrazumijeva Međunarodnu konvenciju za sprječavanje onečišćenja s brodova, iz 1973., preinačenu Protokolom iz 1978.;
16. Prilog VI Protokola iz 1997. godine ima naziv »Pravila za sprječavanje onečišćivanja zraka s brodova«kojim se mijenja i dopunjuje Međunarodna konvencija o sprečavanju onečišćenja s brodova iz 1973., kako je preinačena Protokolom iz 1978.;
17. kontrolna područja emisija Ox podrazumijeva morska područja definirana kao takva od strane Svjetske pomorske organizacije (IMO) u Dodatku VI MARPOL-a;
18. putnički brodovi su brodovi koji prevoze više od 12 putnika, gdje je putnik svaka osoba koja nije:
(a) zapovjednik i članovi posade ili neka druga osoba zaposlena ili koja sudjeluje u bilo kojem svojstvu na brodu u djelatnosti tog broda, i
(b) dijete ispod jedne godine starosti;
19. redovite usluge podrazumijevaju niz putovanja putničkih brodova koji djeluju tako da pružaju uslugu prijevoza između iste dvije ili više luka, ili niza putovanja iz i prema istoj luci bez kratkih pristajanja između, bilo:
(a) prema obavljenom rasporedu, ili
(b) ako se radi o putovanjima koja su toliko redovita ili česta da sačinjavaju prepoznatljiv raspored;
20. ratni brod je brod koji pripada oružanim snagama države te nosi vanjske oznake prema kojima se ti brodovi razlikuju po državnoj pripadnosti, pod zapovjedništvom propisno imenovanog časnika od strane vlade države i čije se ime pojavljuje na primjerenoj službenoj listi ili njenom ekvivalentu, te je opskrbljen posadom koja podliježe redovitoj disciplini oružanih snaga;
21. brod na vezu je brod koji je sigurno privezan i usidren u luci dok utovaruje/istovaruje teret ili pruža smještaj, uključujući provedeno vrijeme kada nije uključen u operacije s teretom;
22. plovilo za kopnene vodene putove je plovilo s posebnom namjenom za upotrebu na kopnenim vodenim putovima i to:
– nosivosti od 15 tona i više,
– koje nije namijenjeno za prijevoz tereta istisnine 15 m3 i više,
– tegljač i potiskivač, uključujući i one sa manje od 15 m3 istisnine, predviđen za tegljenje i potiskivanje ili pokretanje plovila usporedo,
– uključujući sva plovila koja nose:
(a) certifikat za kopnenu navigaciju prema Zakonu o plovidbi unutarnjim vodama,
(b) certifikat izdan prema članku 22. Revidirane Konvencije za navigaciju Rajnom.
Nisu uključeni: putnički brod, trajekt, plovilo za zabavu, servisno plovilo nadzornog tijela, vatrogasno plovilo, ratni brod, tegljač i potiskivač istisnine manje od 15 m3 predviđen da tegli, potiskuje ili pokreće usporedno plovilo istisnine manje od 15 m3, ploveći objekt, oprema ili instalacije;
23. stavljanje na tržište brodskog goriva znači snabdijevati ili činiti dostupnim trećim osobama, uz plaćanje ili bez naplate, brodsko gorivo za izgaranje na brodu. Ono isključuje dobavljanje ili stavljanje na raspolaganje brodska goriva za izvoz u teretnim spremnicima brodova;
24. tehnologija smanjivanja emisija podrazumijeva sustav čišćenja ispušnih plinova, ili bilo koju drugu tehnološku metodu koja je provjerljiva i najpovoljnija za okoliš.

Napomena: ostale odredbe, prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga