POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

1270

Na temelju članka 16. stavka 2. i članka 59. Zakona o vinu (»Narodne novine« br. 96/03) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O VINSKOM I VOĆNOM OCTU

Članak 1.

U Pravilniku o vinskom i voćnom octu (»Narodne novine« br. 121/05.) u članku 8. stavku 1. riječi: «od godine dana» zamjenjuju se riječima: »od dvije godine«.

Članak 2.

U članku 29. dodaje se stavak 2. koji glasi:
»Iznimno od stavka 1. ovoga članka voćni ocat koji nosi:
1. oznaku izvornosti ili oznaku zemljopisnog podrijetla sukladno odredbama Pravilnika o oznakama izvornosti i oznakama zemljopisnog podrijetla hrane;
2. oznaku »tradicionalni ugled« sukladno odredbama Pravilnika o priznavanju posebnih svojstava hrane i dodjeli oznake »tradicionalni ugled«;
3. znak »ekoproizvod« sukladno odredbama Pravilnika o pos­tupku i uvjetima za stjecanje znaka ekološkog proizvoda;
ne smije sadržavati manje od 25 g/l ukupnih kiselina računato kao octena kiselina.«.

Članak 3.

U članku 30. dodaje se stavak 2. koji glasi:
»Aromatizirani ocat mora imati izraženu karakterističnu aromu prema dodatku koji se deklarira.«

Članak 4.

U članku 33. stavku 1. točki 5. iza riječi: »koncentrirani voćni sok« briše se točka-zarez te dodaju riječi: »ili grožđani sok;«.
Iza točke 6. dodaje se točka 7. koja glasi:
»7. ekstrakti prirodnih začina, aromatičnog bilja, voća i povrća, odnosno prirodnih ili prirodno identičnih aroma.«.

Članak 5.

U članku 34. dodaje se stavak 2. koji glasi:
»U proizvodnji vinskog i voćnog octa ne smiju se koristiti sljedeće tvari:
1. umjetna i prirodna grožđana ulja;
2. ostaci destilacije, ostaci fermentacije i njihovi sporedni proizvodi;
3. bilo koja vrsta ekstrahiranih tvari iz koma zaostalog nakon fermentacije;
4. sve vrste kiselina.«.

Članak 6.

U članku 35. dodaje se stavak 4. koji glasi:
»Naziv vinski i voćni ocat ne smije se koristiti za smjesu vinskog ili voćnog octa s octenom kiselinom.«.

Članak 7.

U članku 38. stavku 1. iza riječi: »koje se odnose na proizvodnju vinskog i voćnog octa« dodaje se zarez i riječi: »i stavljanje u promet vinskog i voćnog octa«.

Članak 8.

Iza članka 38. dodaje se članak 38a. koji glasi:

»Članak 38a.

Vinski ocat koji ima manje od 60 g/l ukupnih kiselina računato kao octena kiselina te voćni ocat koji ima manje od 50 g/l ukupnih kiselina računato kao octena kiselina, a ima rješenje za stavljanje u promet izdano od Hrvatskog zavoda za vinogradarstvo i vinarstvo u razdoblju do 1. siječnja 2006. godine, može biti u prometu do31. prosinca 2006. godine.«

Članak 9.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/05-01/54
Urbroj: 525-1-06-2
Zagreb, 8. svibnja 2006.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga