|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
POLICIJSKA UPRAVA VARAŽDINSKA
1306
Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o nadzoru državne granice (»Narodne
novine« 173/03.), a u svezi s člankom 7. Pravilnika o uvjetima i načinu
određivanja graničnog prijelaza (»Narodne novine« 150/04.), Policijska uprava
varaždinska donosi
RJEŠENJE
O ODREĐIVANJU PODRUČJA STALNOG MEĐUNARODNOG CESTOVNOG GRANIČNOG PRIJELAZA I.
KATEGORIJE DUBRAVA KRIŽOVLJANSKA
Članak 1.
Područje stalnog međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza I. kategorije
Dubrava Križovljanska obuhvaća prostor od granične crte u dubinu teritorija
Republike Hrvatske, dužine 250 m i širine 51 m s lijeve i desne strane državne
ceste D-2 (Dubrava Križovljanska – Varaždin), za obavljanje putničkog i robnog
prometa.
Članak 2.
Ukupna površina stalnog međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza I. kategorije
Dubrava Križovljanska iznosi 12.750 m.
Članak 3.
Područje stalnog međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza I. kategorije
Dubrava Križovljanska, obuhvaća katastarske čestice 105/2, 109. i 115. k.o.
Dubrava Križovljanska.
Na području graničnog prijelaza nalazi se sklop od 6 kontejnera koje koriste
policijski i carinski službenici, 3 kontrolne kućice za graničnu kontrolu
smještenih na središnjem otoku, kontejner vage na ulaznoj traci i 15 kontejnera
za potrebe službenika špedicije, pošte, policije, carine, sanitarnog čvora i
službe za održavanje čistoće, s nadstrešnicom iznad mjesta obavljanja granične
kontrole dužine 30 m i širine 34 m, te rasvjetnim tijelima.
Područje graničnog prijelaza obuhvaća dvije izlazne i četiri ulazne prometne
trake, te parkirališni prostor s lijeve i desne strane graničnog prijelaza (14
ulazna i 3 izlazna mjesta na teretnom terminalu).
Članak 4.
Stupanjem na snagu ovog Rješenja, prestaje važiti Pravilnik o određivanju
područja stalnog međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza I. kategorije
Dubrava Križovljanska (»Narodne novine« 35/03.).
Članak 5.
Ovo Rješenje stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Broj: 511-14-03/1-3-UP/I-712/05.
Varaždin, 27. ožujka 2006.
Načelnik
Dražen Vitez, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|