POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

1501

Na temelju članka 70. stavka 10. Zakona o lovstvu (»Narodne novine«, broj 140/05.) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

O NAČINU OCJENJIVANJA TROFEJA DIVLJAČI, OBRASCU TROFEJNOG LISTA, VOĐENJU EVIDENCIJE O TROFEJIMA DIVLJAČI I IZVJEŠĆU O OCIJENJENIM TROFEJIMA

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuje način ocjenjivanja trofeja divljači, oblik obrasca trofejnog lista, način vođenja evidencije o trofejima divljači i način dostave izvješća o ocijenjenim trofejima.

Članak 2.

Trofeji divljači ocjenjuju se prema važećim pravilnicima, formulama i uputama Međunarodnog savjeta za zaštitu divljači i lov (u daljnjem tekstu: CIC).

Članak 3.

Bez obzira na starost i trofejnu vrijednost, uz uvjet da su mjerljivi svi elementi CIC-ovom formulom, mora se ocijeniti i izdati trofejni list za:
1. rogove s dijelom lubanje:
– jelena običnog (Cervus elaphus L.)
– jelena lopatara (Dama dama L.)
– jelena aksisa (Axis axis H. Smith)
– srnjaka (Capreolus capreolus L.)
– divokozu (Rupicapra rupicapra L.) – mužjaka i ženku
– muflona (Ovis aries musimon Pall.)
2. kljove vepra (Sus scrofa L.)
3. lubanju i krzno smeđeg medvjeda (Ursus arctos L.) – mužjaka i ženku.
Iznimno, na zahtjev vlasnika trofeja ocijenit će se i izdati trofejni list za:
– lubanju: divlje mačke (Felis silvestris Schr.), jazavca (Meles meles L.), lisice (Vulpes vulpes L.) i čaglja (Canis aureus L.),
– krzno: divlje mačke (Felis silvestris Schr.).
Ako jedan od propisanih elemenata nije mjerljiv, trofej se proglašava atipičnim i ne ocjenjuje se, izuzev kod rogova jelena običnog i jelena lopatara koji se ocjenjuju i onda ako:
– na rogu nedostaje jedan parožak nadočnjak,
– na rogu nedostaje jedan parožak srednjak,
– rog jelena običnog ima oblik šesterca ili osmerca.
Odlomljeni parošci nisu razlog da se trofej proglasi atipičnim.
Za atipične trofeje se izdaje trofejni list bez upisa mjernih elemenata i ocjene trofeja.
Iznimno of formula CIC-a, kod ocjene trofeja srne obične – srnjaka, dozvoljava se upotreba faktora 0,23 za težinu i volumen rogov­lja, za trofej čija bruto težina nije veća od 200 grama.
Kod ocjene trofeja punorožaca i šupljorožaca, a radi točnije ocjene starosti odstrijeljenog grla obavezno se na uvid Povjerenstvu za ocjenjivanje trofeja dostavlja donja čeljust s kompletnim zubalom.

Članak 4.

Trofejni list za divljač iz članka 3. ovoga Pravilnika izdaje se prema obrascima TL 1-12 koji su tiskani u prilogu ovoga Pravilnika i njegov su sastavni dio.
Trofejni se list izdaje u dva primjerka, jedan se primjerak daje vlasniku (držatelju) trofeja, a drugi ostaje lovoovlašteniku, pravnoj ili fizičkoj osobi kojoj je povjereno pravo lova onog lovišta iz kojeg potječe trofej, te pravnoj ili fizičkoj osobi koja gospodari zemljištem iz članka 9. stavka 2. Zakona o lovstvu (u daljnjem tekstu: ovlaštenik prava lova).
Trofejni list tiska se na bezdrvnom kartonu B-1, 250 gr/m2 svjetlozelene boje.
Trofejne listove tiska i njihovu distribuciju ovlaštenicima prava lova vrši Hrvatski lovački savez (u daljnjem tekstu: HLS).

Članak 5.

Trofeje ocjenjuje komisija od najmanje tri ovlaštena ocjenjivača koji imaju položen ispit za ocjenjivača trofeja divljači, sastavljeno sukladno odredbi članka 70. stavka 4. i 5. Zakona o lovstvu.
Komisija iz stavka 1. ovoga članka dužna je do 31. svibnja dostaviti HLS-u izvješće o ocijenjenim trofejima divljači za prethodnu lovnu godinu.
Izvješće iz stavka 2. ovoga članka dostavlja se na obrascu ETD -1 koji je tiskan u prilogu ovoga Pravilnika i njegov je sastavni dio.
Središnju evidenciju ocijenjenih trofeja divljači vodi HLS.

Članak 6.

Ovlaštenik prava lova je dužan, za lovište kojim gospodari, voditi evidenciju trofeja divljači.
Evidencija trofeja divljači vodi se na obrascu ETD – 2 koji je tiskan uz ovaj Pravilnik i njegov je sastavni dio.

Članak 7.

Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o načinu ocjenjivanja trofeja divljači, obrascu trofejnog lista, vođenju evidencije o trofejima divljači i izvješću o ocijenjenim trofejima (»Narodne novine«, broj 123/99.).

Članak 8.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/06-01/42
Urbroj: 525-1-06-1
Zagreb, 23. svibnja 2006.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.

Napomena: prilozi su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga