POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

1512

Na temelju članka 5. stavka 2. Pravilnika o uvjetima za stjeca­nje i provjeru stručnih znanja potrebnih za dobivanje ovlaštenja za obavljanje poslova zastupanja, odnosno posredovanja u osiguranju (»Narodne novine«, broj 45/06) Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga donijela je na sjednici održanoj 25. svibnja 2006. godine

PROGRAM

ZA POLAGANJE ISPITA ZA PROVJERU STRUČNIH ZNANJA ZA DOBIVANJE OVLAŠTENJA ZA OBAVLJANJE POSLOVA ZASTUPANJA ODNOSNO POSREDOVANJA U OSIGURANJU

I.

Ovim programom uređuju se područja i način provjere stručnih znanja za dobivanje ovlaštenja za obavljanje poslova zastupanja odnosno posredovanja u osiguranju.

II.

Ispit za provjeru stručnih znanja za dobivanje ovlaštenja za obavljanje poslova zastupanja odnosno posredovanja u osiguranju sastoji se od pismenog i usmenog dijela.

III.

Područja provjere stručnih znanja za dobivanje ovlaštenja za obavljanje poslova zastupanja odnosno posredovanja u osiguranju obuhvaćaju:
III.1. Osnove osiguranja:
– osnovni pojmovi osiguranja
– osnove tržišta osiguranja
– pravo trgovačkih društava
– subjekti osiguranja i njihov pravni položaj
– skupine i vrste osiguranja
– informiranje ugovaratelja osiguranja
– financijsko poslovanje osiguravatelja
– tehničke pričuve i imovina osiguravatelja
– likvidacija šteta
– nadzor društava za osiguranje
– uloga zastupnika i posrednika u osiguranju;
III.2. Životno osiguranje:
– vrste životnog osiguranja
– rizici životnog osiguranja
– subjekti životnog osiguranja
– pravo koje se odnosi na ugovor o životnom osiguranju
– financijski aspekt životnog osiguranja
– premija osiguranja
– osigurana svota
– osnove za izračun premije
– pričuve i imovina za pokriće pričuva
– osigurani slučaj
– reosiguranje;
III.3. Neživotno osiguranje:
– vrste neživotnog osiguranja
– rizici neživotnog osiguranja
– predmet osiguranja
– načela neživotnog osiguranja
– pravo koje se odnosi na ugovor o imovinskom osiguranju
– premija osiguranja
– osigurana svota
– osnove za izračun premije
– naknada štete
– odgovornost za štetu
– osiguranje odgovornosti
– obvezna osiguranja u prometu
– suosiguranje
– reosiguranje;
III.4. Zastupanje u osiguranju:
– zastupnik u osiguranju
– pravni položaj zastupnika u osiguranju
– subjekti zastupanja u osiguranju
– pravni položaj subjekata zastupanja u osiguranju
– obavljanje poslova zastupanja u osiguranju
– odgovornost zastupnika u osiguranju
– zahtjevi stranka (ugovaratelja osiguranja)
– informiranje ugovaratelju osiguranja
– zaštita stranaka (ugovaratelja osiguranja)
– registar zastupnika u osiguranju
– nadzor zastupnika, obrta i društava za zastupanje u osiguranju;
III.5. Posredovanje u osiguranju:
– posrednik u osiguranju
– zahtjevi i uloga posrednika u osiguranju
– pravni položaj posrednika u osiguranju
– subjekti posredovanja u osiguranju
– pravni položaj subjekata posredovanja u osiguranju
– obavljanje poslova posredovanja u osiguranju
– odgovornost posrednika u osiguranju
– zahtjevi stranka (ugovaratelja osiguranja)
– informiranje ugovaratelja osiguranja
– zaštita stranaka (ugovaratelja osiguranja)
– registar posrednika u osiguranju
– nadzor posrednika i društava za posredovanje u osiguranju.

IV.

Ispit za provjeru stručnih znanja za dobivanje ovlaštenja za obavljanje poslova zastupanja u osiguranju (dalje u tekstu: Ispit za zastupnika) može se polagati za jedno od navedenih područja poslova zastupanja u osiguranju:
1. sve skupine osiguranja,
2. skupina životnih osiguranja,
3. skupina neživotnih osiguranja,
4. skupina neživotnih osiguranja u vrstama osiguranja – osiguranje od nezgode i osiguranje od autoodgovornosti.
Ispit za zastupnika za sve skupine osiguranja obuhvaća provjeru stručnih znanja iz područja utvrđenih podtočkama III.1., III.2., III.3. i III.4. navedenih u točki III. ovoga Programa.
Ispit za zastupnika za skupinu životnih osiguranja obuhvaća provjeru stručnih znanja iz područja utvrđenih podtočkama III.1., III.2., i III.4. navedenih u točki III. ovoga Programa.
Ispit za zastupnika za skupinu neživotnih osiguranja obuhvaća provjeru stručnih znanja iz područja utvrđenih podtočkama III.1., III.3. i III.4. navedenih u točki III. ovoga Programa.
Ispit za zastupnika za skupinu neživotnih osiguranja u vrstama osiguranja – osiguranje od nezgode i osiguranje od autoodgovornosti obuhvaća provjeru stručnih znanja iz područja utvrđenih podtočkama III.1., III.3. i III.4. navedenih u točki III. ovoga Programa samo u dijelu koji se odnosi na vrste osiguranja od nezgode i osiguranje autoodgovornosti.

V.

Ispit za provjeru stručnih znanja za dobivanje ovlaštenja za obavljanje poslova posredovanja u osiguranju (dalje u tekstu: Ispit za posrednika) može se polagati samo za provjeru znanja u svim skupinama osiguranja.
Ispit za posrednika u osiguranju obuhvaća provjeru stručnih znanja iz područja utvrđenih podtočkama III.1., III.2., III.3. i III.4. i III.5. navedenih u točki III. ovoga Programa.

VI.

Literatura za stjecanje znanja potrebnih za dobivanje ovlaštenja za obavljanje poslova zastupanja odnosno posredovanja u osiguranju obuhvaća:
1. Ekonomika osiguranja, S. Andrijašević – V. Petranović, Izdavač Alfa, Zagreb, 1999.,
2. Zakon o osiguranju, »Narodne novine«, broj 151/2005,
3. Zakon o obveznim osiguranjima u prometu, »Narodne novine«, broj 151/2005,
4. Zakon o obveznim odnosima, »Narodne novine«, broj 35/2005 (Ugovor o osiguranju – Odsjek 27. i šteta – čl. 1045. – 1046.),
5. Zakon o trgovačkim društvima, »Narodne novine«, broj 111/93, 34/99, 118/03 (čl. 1. – 36., čl. 41. – 58., čl. 159. – 175., čl. 385. – 421. i čl. 473.),
6. Kodeks poslovne osigurateljne i reosigurateljne etike, Udruženje osiguratelja, Hrvatska gospodarska komora.

Klasa: 011-01/06-01/19
Urbroj: 326-01/06-1
Zagreb, 25. svibnja 2006.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga