POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VIJEĆE ZA ELEKTRONIČKE MEDIJE

1594

Na temelju članka 26. stavka 3. Zakona o elektroničkim medijima (»Narodne novine«, 122/03), Vijeće za elektroničke medije na svojoj 94. sjednici održanoj 30. svibnja 2006. godine donijelo je

PRAVILNIK

O HRVATSKIM AUDIOVIZUALNIM DJELIMA

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuju se detaljnija mjerila za određivanje programskih sadržaja koji se smatraju hrvatskim audiovizualnim djelima.
Hrvatska audiovizualna djela su ona audiovizualna djela koja su izvorno proizvedena na hrvatskom jeziku ili djela namijenjena nacionalnim manjinama na njihovim jezicima kao i djela hrvatske kulturne baštine.
Audiovizualnim djelima iz prethodnog stavka smatraju se samo ona djela koja se izražavaju u slikama koje u slijedu daju dojam pokreta izražena kao individualne intelektualne tvorevine s područja književnosti, znanosti i umjetnosti, kao što su filmovi i drame, kulturno-umjetničke i zabavne serije, dokumentarna, obrazovna i druga audiovizualna djela.
Hrvatska audiovizualna djela su autorska djela i u tom smislu uređena su Zakonom o autorskom pravu i srodnim pravima (»Narodne novine«, broj 167/03).

Članak 2.

Hrvatskim audiovizualnim djelima, u smislu članka 1. stavka 2. ovoga Pravilnika, smatraju se ona djela u čijoj je originalnoj verziji hrvatski jezik upotrebljavan isključivo ili u većem dijelu, osim u slučaju opravdanih iznimki, kada se iz umjetničkih ili drugih smislenih razloga ne upotrebljava hrvatski jezik ili se uopće ne upotrebljava govor.

Članak 3.

Djela namijenjena nacionalnim manjinama na njihovim jezicima koja se smatraju hrvatskim audiovizualnim djelima u smislu članka 1. stavka 2. su ona djela koja udovoljavaju kriterijima iz članaka 1., 2., 4. i 5. ovoga Pravilnika a u čijoj je originalnoj verziji jezik nacionalne manjine kojoj je djelo namijenjeno upotrebljavan isključivo ili u većem dijelu, osim u slučaju opravdanih iznimki, kada se iz umjetničkih ili drugih smislenih razloga ne upotrebljava jezik nacionalne manjine ili se uopće ne upotrebljava govor.

Članak 4.

Hrvatska audiovizualna djela su djela koja potječu iz Republike Hrvatske. Djelima koja potječu iz Hrvatske smatraju se ona djela koja su ostvarili pretežito autori i radnici s prebivalištem u Republici Hrvatskoj ako udovoljavaju sljedećim uvjetima:
– ako su proizvođači tih djela osnovani, odnosno registrirani u Republici Hrvatskoj,
– ako je pojedino djelo nastalo pod kontrolom jednoga ili više proizvođača iz Republike Hrvatske, ili
– ako je doprinos koproducenta iz Hrvatske prevladavajući u odnosu na ukupnu cijenu koprodukcije, a koprodukciju ne kontrolira jedan ili više proizvođača osnovanih izvan Republike Hrvatske.
Hrvatskim audiovizualnim djelima smatraju se i djela koja potječu iz drugih država ako su ostvarena u koprodukciji proizvođača osnovanih i registriranih u Republici Hrvatskoj s proizvođačima osnovanima i registriranima u jednoj ili više drugih država s kojima je Republika Hrvatska sklopila sporazume na audiovizualnom području, ako su ta djela pretežno ostvarili autori i radnici s prebivalištem u Republici Hrvatskoj.
Djela koja se ne smatraju hrvatskim djelima u smislu stavka 1. ovoga članka, a nastala su u okviru bilateralnih koprodukcijskih ugovora sklopljenih između Republike Hrvatske i drugih država, smatrat će se hrvatskim djelima ako većinski dio ukupnih troškova proizvodnje snose koproducenti iz Republike Hrvatske, a proizvodnju ne nadzire jedan ili više proizvođača registriranih izvan Republike Hrvatske.
Djela koja se ne smatraju hrvatskim djelima u smislu stavka 1. ovoga članka, a nastala su pretežito radom autora i radnika s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, smatrat će se hrvatskim djelima u razmjeru odgovarajućem veličini doprinosa koproducenata iz Republike Hrvatske u ukupnim troškovima proizvodnje.

Članak 5.

Hrvatskim audiovizualnim djelima iz prethodnih članaka ovoga Pravilnika smatraju se kinematografski ili televizijski igrani, dokumentarni, animirani, reklamni ili drugi filmovi kao i druga audiovizualna djela recentne hrvatske kulturne i umjetničke produkcije.
Hrvatskim audiovizualnim djelima iz prethodnih članaka ovoga Pravilnika smatraju se ona djela koja po svom sadržaju proizlaze iz književnog djela, znanstvenih činjenica, spoznaja ili dometa, umjetničke prakse ili drugih predložaka za neposrednu autorsku realizaciju audiovizualnog djela, poput izvornog scenarija i sličnog.

Članak 6.

Hrvatskim audiovizualnim djelima ne smatraju se oni programski sadržaji koji se samo neposredno odnose na područje književnosti, znanosti, kulture i umjetnosti na način da informiraju javnost o djelovanju na tim područjima ili komentiraju to djelovanje.
Hrvatskim audiovizualnim djelima ne smatraju se programski sadržaji koji, u prijenosu ili snimci, preuzimaju književni, znanstveni, kulturni ili umjetnički događaj ili autorsko djelo, osim ako su ti sadržaji izraženi kao individualne intelektualne tvorevine autora audiovizualnog djela, odnosno ako je riječ o takvoj preradi preuzetog događaja ili autorskog djela koja u bitnom dijelu nadmašuje karakter tehničkog preuzimanja događaja ili autorskog djela.
Hrvatskim audiovizualnim djelima ne smatraju se dnevne novosti i ostale vijesti koje imaju informativni karakter.

Članak 7.

Ukoliko postoji dvojba je li neko djelo hrvatsko audiovizualno djelo, o tome odlučuje Vijeće za elektroničke medije.
Ovaj Pravilnik objavit će se u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu osmog dana od dana objave.

Klasa: 612-12/06-03-13
Urbroj: 567-01/06-02
Zagreb, 30. svibnja 2006.

Predsjednik Vijeća
mr. sc. Denis Peričić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga