POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

1607

Na temelju članka 8. stavka 2. Zakona o lovstvu (»Narodne novine«, br. 140/05.) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA SREDIŠNJE LOVNE EVIDENCIJE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom uređuje se sadržaj, oblik i način vođenja središnje lovne evidencije (u daljnjem tekstu: SLE), način prikupljanja, sistematiziranja i čuvanja podataka, pristup informacijama i obrada podataka iz SLE.

Članak 2.

SLE se sastoji od baze podataka, smještene u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) s arhivskim, povijesnim i aktualnim podacima, programske opreme, računalnih i komunikacijskih uređaja, korisničke aplikacije, prateće dokumentacije, propisanih postupaka i procedura za njezin kontinuirani i ispravni rad.

Članak 3.

Korisnici SLE su Ministarstvo, županije i Grad Zagreb – upravni odjeli nadležni za poslove lovstva, tijela javne vlasti, lovoovlaštenici i pravne i fizičke osobe kojima je povjereno pravo lova (u daljnjem tekstu: ovlaštenici prava lova), pravne i fizičke osobe ovlaštene za izradu lovnogospodarskih osnova, programa uzgoja divljači i programa zaštite divljači (u daljnjem tekstu: izrađivači) i javnost u skladu s dozvoljenom ili dogovorenom razinom pristupa.

Članak 4.

SLE sadrži sljedeće podatke:
1. podaci o lovištu
– županija
– broj lovišta
– naziv lovišta
– tip lovišta
– reljefni karakter
– vlasništvo
– površina po aktu o ustanovljenju
– površina u matičnoj županiji
– opis granice lovišta
2. podaci o ugovoru
– broj ugovora
– klasa ugovora
– urudžbeni broj ugovora
– datum potpisa ugovora
– početak važenja ugovora
– istek ugovora
– godišnja lovozakupnina
– pravo lova
– opis posebnih uvjeta
3. podaci o partneru
– prezime ili naziv partnera
– ime
– šifra
– matični broj
– ulica i kućni broj
– prebivalište ili sjedište
– tip partnera
4. podaci o garanciji
– vrsta garancije
– iznos dostavljene garancije
– iznos garancije prema ugovoru
– valjanost
– istek garancije
5. podaci iz lovnogospodarske osnove i programa uzgoja div­ljači
– obrasci LGO - 1 do LGO - 11
– obrasci PUD - 1 do PUD - 12
– obrasci ETD - 2
6. evidencija prometa divljači i dijelova divljači (obrazac PPD-1)
7. evidencija o izdanim i utrošenim evidencijskim markicama za obilježavanje krupne divljači (obrazac PPD-3).

Članak 5.

Broj lovišta iz članka 4. točke 1. alineje 2 ovoga Pravilnika je definirani broj i sastoji se od rimskih i arapskih brojki u obliku x/y i to kako slijedi:
– x – isključivo rimski broj i predstavlja županiju u kojoj se lovište nalazi
– y – za državna lovišta - isključivo jedno ili dvoznamenkasti arapski broj i predstavlja redni broj lovišta unutar županije
– za zajednička lovišta – isključivo troznamenkasti arapski broj i predstavlja redni broj lovišta unutar županije
Tablica rimskih brojeva za županije i Grad Zagreb za broj lovišta iz stavka 1. ovoga članka tiskana je u prilogu ovoga Pravilnika i njegov je sastavni dio.

Članak 6.

Broj ugovora iz članka 4. točke 2. alineje 1 ovoga Pravilnika za zajednička lovišta je definirani broj i sastoji se od 5 znamenaka isključivo arapskih brojki gdje prve dvije znamenke definiraju županiju na području koje je ustanovljeno lovište, a ostale tri redni broj ugovora u toj županiji.
Tablica brojeva za županije i Grad Zagreb za prve dvije znamenke ugovora iz stavka 1. ovog članka tiskana je u prilogu ovoga Pravilnika i njegov je sastavni dio.

Članak 7.

Obveze županija i Grada Zagreba - upravnih odjela nadležnih za poslove lovstva u okviru SLE jesu:
– unositi podatke iz članka 4. točaka 1., 2., 3., i 4. ovoga Pravilnika za zajednička lovišta
– prikupljati, sistematizirati, organizirati, usklađivati prostorne i druge podatke na jedinstven, učinkovit i odgovoran način
– osigurati zaštitu pristupu podataka
– omogućiti ispunjenje obveza razmjene i pristupa informacijama.

Članak 8.

Obveze ovlaštenika prava lova u okviru SLE jesu:
– unositi podatke iz članka 4. točke 5. ovoga Pravilnika a koji se odnose na izvršenje plana za proteklu lovnu godinu i to najkasnije do 31. svibnja;
– unositi podatke iz članka 4. točke 6. ovoga Pravilnika do desetog u mjesecu za protekli mjesec.

Članak 9.

Obveze izrađivača u okviru SLE jesu:
– unositi podatke iz članka 4. točke 5. ovoga Pravilnika a koji se odnose na planirano po lovnogospodarskoj osnovi ili programu uzgoja divljači i to najkasnije 30 dana od dana odobrenja lovnogospodarske osnove ili programa uzgoja divljači.

Članak 10.

Praćenje, kontrolu i odobrenje unosa u SLE obavlja Ministarstvo – Uprava za lovstvo.

Članak 11.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/06-01/1
Urbroj: 525-13-06-1
Zagreb, 1. lipnja 2006.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.
 

Županija

Broj lovišta – x
(članak 5. ovoga
Pravilnika)

Broj ugovora – prve dvije znamenke (članak 6. ovoga
Pravilnika)

Zagrebačka županija

I

01

Krapinsko-zagorska županija

II

02

Sisačko-moslavačka županija

III

03

Karlovačka županija

IV

04

Varaždinska županija

V

05

Koprivničko-križevačka županija

VI

06

Bjelovarsko-bilogorska županija

VII

07

Primorsko-goranska županija

VIII

08

Ličko-senjska županija

IX

09

Virovitičko-podravska županija

X

10

Požeško-slavonska županija

XI

11

Brodsko-posavska županija

XII

12

Zadarska županija

XIII

13

Osječko-baranjska županija

XIV

14

Šibensko-kninska županija

XV

15

Vukovarsko-srijemska županija

XVI

16

Splitsko-dalmatinska županija

XVII

17

Istarska županija

XVIII

18

Dubrovačko-neretvanska županija

XIX

19

Međimurska županija

XX

20

Grad Zagreb

XXI

21

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga