POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

SREDIŠNJI DRŽAVNI URED ZA UPRAVU

1862

Na temelju članka 84. stavka 2. Zakona o državnim službenicima (»Narodne novine«, broj 92/05), državni tajnik Središnjeg državnog ureda za upravu donosi

PRAVILNIK

O SADRŽAJU POSEBNOG IZVJEŠTAJA O OCJENI RADA I UČINKOVITOSTI DRŽAVNIH SLUŽBENIKA

Članak 1.

Ovim Pravilnikom utvrđuje se sadržaj posebnog izvještaja o ocjeni rada i učinkovitosti državnih službenika.

Članak 2.

Čelnik državnog tijela ocjenjuje državne službenike na prijed­log njihovog neposredno nadređenog službenika.

Obrazac izvještaja o ocjeni rada i učinkovitosti državnog službenika sastavni je dio ovog Pravilnika.

Članak 3.

Izvještaj o ocjeni rada i učinkovitosti državnog službenika sadrži:

1) osnovne podatke o državnom službeniku i radnom mjestu

2) prikaz planiranih poslova

3) prikaz neplaniranih poslova

4) periodičnu kontrolu rada i učinkovitosti

5) prijedlog ocjene rada i učinkovitosti

6) primjedbe na predloženu ocjenu

7) mišljenje o prijedlogu ocjene

Članak 4.

Osnovni podaci o državnom službeniku i radnom mjestu su: podaci o državnom tijelu i unutarnjoj ustrojstvenoj jedinici u kojoj je državni službenik zaposlen, ime i prezime državnog službenika, naziv radnog mjesta i izvještajno razdoblje u kojem je provedeno ocjenjivanje rada i učinkovitosti državnog službenika.

Članak 5.

Prikaz planiranih poslova obuhvaća planirane ciljeve i zadatke koje državni službenik treba izvršiti, rokove izvršenja planiranih poslova, datum kada su državni službenik i neposredno nadređeni službenik utvrdili planirane ciljeve i zadatke i njihove potpise.

Članak 6.

Prikaz neplaniranih poslova obuhvaća izmjene i dopune planiranih ciljeva i zadataka (neplanirani poslovi) i rokove izvršenja neplaniranih poslova.

Neplanirani poslovi su poslovi koje je državni službenik obavljao tijekom izvještajnog razdoblja, a koji se nisu mogli predvidjeti.

Članak 7.

Periodična kontrola rada i učinkovitosti obuhvaća rezultat kontrole planiranih i neplaniranih poslova, kojim se utvrđuje izvršenje odnosno neizvršenje planiranih i neplaniranih poslova, razloge neizvršenja i ocjenu kvalitete izvršenja, datum periodične kontrole rada i učinkovitosti, koju potvrđuju svojim potpisom državni službenik i neposredno nadređeni službenik, te

Kontrola rada i učinkovitosti provodi se periodično, a najmanje polugodišnje.

Članak 8.

Prijedlog ocjene rada i učinkovitosti državnog službenika obuhvaća prijedlog ocjene rada i učinkovitosti izražen kroz raspon ocjena od »izvanredan« do »ne zadovoljava«, obrazloženje predložene ocjene, potpis neposredno nadređenog službenika i datum kada je predložio ocjenu.

U obrazloženju predložene ocjene rada i učinkovitosti ukratko se navode razlozi zbog kojih je predložena konkretna ocjena, a s obzirom na kvalitetu rada i izvršenje ciljeva i zadataka u planiranom roku.

Članak 9.

Primjedba državnog službenika na predloženu ocjenu unosi se u obliku kratkog obrazloženja razloga zbog kojih nije zadovoljan predloženom ocjenom, odnosno kao napomena da je upoznat s ocjenom i da nema primjedbi.

Članak 10.

Mišljenje o prijedlogu ocjene unosi se u obliku kratkog obrazloženja razloga zbog kojih državni službenik koji je neposredno nadređen službeniku koji je predložio ocjenu ne prihvaća predloženu ocjenu, odnosno kao napomena da nema primjedbi na predloženu ocjenu.

Članak 11.

Rad i učinkovitosti državnog službenika ocjenjuje se ocjenama:

1) »izvanredan«

2) »odličan

3) »dobar«

4) »zadovoljava«

5) »ne zadovoljava«

Članak 12.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 080-07/06-01/01

Urbroj: 515-05-06-22

Zagreb, 5. srpnja 2006.

Državni tajnik

Antun Palarić, v. r.

 

IZVJEŠTAJ O OCJENI RADA I UČINKOVITOSTI DRŽAVNOG SLUŽBENIKA
 

Državno tijelo _______________________________________

Unutarnja ustrojstvena jedinica __________________________

Ime i prezime državnog službenika _______________________

Radno mjesto _______________________________________

Izvještajno razdoblje___________________________________

 

2. PRIKAZ PLANIRANIH POSLOVA 1
 

Redni broj

Planirani ciljevi i zadaci

Rokovi izvršenja planiranih poslova

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

 

 

8.

 

 

 

       Datum                                               Potpisi2

______________                       _____________________

           

1popunjava neposredno nadređeni službenik

2potpisuje državni službenik i neposredno nadređeni službenik

 

 

3. PRIKAZ NEPLANIRANIH POSLOVA3
 

Redni broj4

Izmjene i dopune planiranih ciljeva i zadataka (neplanirani poslovi)

Rokovi izvršenja neplaniranih poslova

9.

 

 

10.

 

 

11.

 

 

12.

 

 

13.

 

 

14.

 

 

15.

 

 

16.

 

 

 

3popunjava neposredno nadređeni službenik

4počinje od rednog broja koji se nastavlja na zadnji redni broj tabelarnog prikaza planiranih poslova


4. PERIODIČNA KONTROLA RADA I UČINKOVITOSTI5
 

Redni broj6

Rezultat kontrole planiranih i neplaniranih poslova (izvršeno-nije izvršeno, razlozi neizvršenja, ocjena kvalitete izvršenja)

Datum kontrole

Potpisi7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5popunjava neposredno nadređeni službenik

6upisati redni broj iz tabelarnog prikaza planiranih odnosno neplaniranih poslova

7potpisuje državni službenik i neposredno nadređeni službenik

 

5. PRIJEDLOG OCJENE RADA I UČINKOVITOSTI8
 

Predlaže se ocjena:

a) izvanredan

b) odličan

c) dobar

d) zadovoljava

e) ne zadovoljava

Obrazloženje:

________________________________________________

________________________________________________


_____________                                       _________         
             
           

        Datum                                                            Potpis

  

8popunjava neposredno nadređeni službenik

 

6. PRIMJEDBE NA PREDLOŽENU OCJENU9

1. Primjedba – obrazloženje

________________________________________________

________________________________________________

2. Nema primjedbi

________________________________________________

_____________                                       _________                                  

        Datum                                                            Potpis

 

9popunjava državni službenik koji se ocjenjuje

 

7. MIŠLJENJE O PRIJEDLOGU OCJENE10

1) Primjedba – obrazloženje

________________________________________________

________________________________________________

2) Nema primjedbi

________________________________________________

_____________                                       _________                                  

        Datum                                                            Potpis

 

 10popunjava službenik koji je neposredno nadređen službeniku koji je predložio ocjenu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga