POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINACIJSKIH USLUGA

1874

Na temelju članka 101. stavak 1. točka 8. Zakona o osiguranju (»Narodne novine« broj 151/2005) Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga donijela je na sjednici održanoj 6. srpnja 2006.godine

PRAVILNIK

O NAČINU IZRAČUNA POKAZATELJA LIKVIDNOSTI I NAJMANJOJ VRIJEDNOSTI POKAZATELJA LIKVIDNOSTI DRUŠTAVA ZA OSIGURANJE


PREDMET PRAVILNIKA

Članak 1.

(1) Ovim Pravilnikom uređuje se:

– način izračuna pokazatelja likvidnosti i najmanju vrijednost pokazatelja likvidnosti društva za osiguranje,

– najmanju vrijednost pokazatelja likvidnosti (koeficijent likvidnosti) te

– sadržaj, način i rokove izvještavanja Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu: Agencija) o nastupu nemogućnosti pravodobnog izvršavanja plaćanja dospjelih obveza.

(2) Odredbe ovog Pravilnika na odgovarajući način se primjenjuju i na društva koja obavljaju poslove reosiguranja, društva za uzajamno osiguranje te pool osiguranja.


POKAZATELJ LIKVIDNOSTI

Članak 2.

Pokazatelj likvidnosti društva za osiguranje je omjer između likvidnih sredstava i dospjelih obveza društva.


LIKVIDNA SREDSTVA DRUŠTVA ZA OSIGURANJE

Članak 3.

Likvidna sredstva društva za osiguranje čine:

1. stanje sredstava na računima društva,

2. stanje sredstava na deviznim računima društva prema srednjem tečaju HNB-a na dan izrade izvješća,

3. stanje sredstava u blagajni,

4. depoziti po viđenju (a-vista depoziti),

5. oročeni depoziti koji se mogu bezuvjetno razročiti,

6. ostali vrijednosni papiri koje je moguće trenutno unovčiti radi pravodobnog podmirenja dospjelih obveza,


DOSPJELE OBVEZE

Članak 4.

Dospjele obveze društva za osiguranje čine:

1. dospjele obveze društva prema korisnicima usluga sukladno ugovoru o osiguranju,

2. dospjele obveze društva iz financijskih aktivnosti i

3. ostale dospjele tekuće obveze.


NAJMANJA VRIJEDNOST POKAZATELJA LIKVIDNOSTI DRUŠTVA ZA OSIGURANJE

Članak 5.

Društvo za osiguranje ispunjava najmanju vrijednost pokazatelja likvidnosti, ako dnevno postoji financijska ravnoteža između novca raspoloživog za plaćanje i obveza dospjelih za plaćanje, odnosno ako je pokazatelj likvidnosti jednak 1 ili veći od 1, što proizlazi iz omjera ukupnih dnevnih likvidnih sredstava i dospjelih obveza. U slučaju da je pokazatelj likvidnosti manji od 1, društvo je nelikvidno.


IZRAČUNAVANJE POKAZATELJA LIKVIDNOSTI DRUŠTVA ZA OSIGURANJE

Članak 6.

(1) Društvo za osiguranje sukladno članku 102. stavak 3. Zakona o osiguranju (u daljnjem tekstu: Zakona) dužno je dnevno izračunavati: iznos likvidnih sredstava iz članka 3.; visinu dospjelih obveza iz članka 4.; te pokazatelj likvidnosti iz članka 2. ovog Pravilnika.

(2) Pored navedenog društvo je dužno radi osiguranja likvidnosti svaki prvi radni dan u tjednu za narednih šest dana planirati mogući poznati priliv te odliv novčanih sredstava.

(3) Društvo za osiguranje dnevno izračunava iznose likvidnih sredstava na obrascu »Likv-1« koji je sastavni je dio ovog Pravilnika.

Ispunjene obrasce »Likv-1« društvo za osiguranje dužno je pohranjivati u svojoj arhivi, te na zahtjev Agencije omogućiti uvid u traženu dokumentaciju za potrebe obavljanja nadzora, odnosno dostaviti Agenciji na njezin pisani zahtjev.


IZVJEŠTAVANJE HRVATSKE AGENCIJE ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA U SLUČAJU NASTANKA NEMOGUĆNOSTI PRAVODOBNOG IZVRŠAVANJA PLAĆANJA DOSPJELIH OBVEZA DRUŠTVA ZA OSIGURANJE

Članak 7.

(1) Uprava društva za osiguranje, najkasnije u roku od 24 sata po nastanku nemogućnosti izvršavanja plaćanja dospjelih obveza, a sukladno članku 158. stavak 3. Zakona, dužna je izvijestiti Agenciju.

(2) Obavijest iz prethodnog stavka ovog članka mora obuhvatiti ukupnu visinu i strukturu likvidnih sredstava i dospjelih neplaćenih obveza društva za osiguranje, kao i razloge nemogućnosti izvršenja plaćanja te poduzete aktivnosti za otklanjanje privremene nemogućnosti izvršenja plaćanja.

(3) Društvo za osiguranje dužno je u Obavijesti iz stavka 1. ovog članka, posebno navesti poduzete mjere odnosno pojedinosti o izvoru sredstava koje je koristilo ili će koristiti za premošćivanje nelikvidnosti.

(4) Društvo za osiguranje uz Obavijest iz stavka 1. ovog članka mora priložiti izračun pokazatelja likvidnih sredstava na obrascu Likv-1 za isti dan.


STUPANJE PRAVILNIKA NA SNAGU

Članak 8.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu 8 dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/06-01/24

Urbroj: 326-01/06-1

Zagreb, 6. srpnja 2006.

Predsjednik Uprave

Ante Samodol, v. r

 

Likv-1

 

Izračun pokazatelja likvidnih sredstava

 

Društvo: ______________________________________

MBS: ________________________________________

Datum: _______________________________________
 

Redni broj

Opis

Stanje          

Napomena

1

2

3    

4

1.

novac na računu

 

 

2.

novac u blagajni

 

 

3.

novac na deviznim računima

 

 

4.

depoziti a vista

 

 

5.

oročeni depoziti koji se mogu bezuvjetno razročiti

 

 

6.

ostali vrijednosni papiri

 

 

7.

Ukupna likvidna sredstva

 

 

8.

dospjele obveze iz poslovanja osigurateljne djelatnosti

 

 

9.

dospjele obveze iz financijskih aktiv­nosti

 

 

10.

ostale dospjele obveze

 

 

11.

Ukupne dospjele obveze

 

 

12.

Pokazatelj likvidnosti (7)/(11)

 

 

 

                     Potpis ovlaštene osobe društva

                ________________________________




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga