POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA NARODNA BANKA

1989

Na temelju članka 39. stavka 3. Zakona o Hrvatskoj narodnoj banci (»Narodne novine«, br. 36/2001.) i točke XXI. Odluke o obvez­noj pričuvi (»Narodne novine«, br. 203/2003., 145/2004., 34/2005., 64/2005., 136/2005. i 146/2005.) guverner Hrvatske narodne banke donio je 12. srpnja 2006.

IZMJENE

UPUTE ZA PROVEDBU ODLUKE O OBVEZNOJ PRIČUVI

1. U točki 49. Upute za provedbu Odluke o obveznoj pričuvi (u nastavku teksta: Uputa) (»Narodne novine«, br. 7/2004., 38/2005.i 137/2005.) naziv »Standard & Poors« mijenja se i glasi »Standard & Poor’s«. U istoj točki naziv »Fitch IBCA« mijenja se i glasi»FitchRatings«.
2. Prilog A Upute zamjenjuje se novim Prilogom A koji glasi kao u prilogu ovih izmjena Upute.
3. U Prilogu B Upute u točki 1. naziv »Standard & Poors« mijenja se i glasi »Standard & Poor’s«. U istoj točki naziv »Fitch IBCA« mijenja se i glasi »FitchRatings«.
U Prilogu B Upute u točki 7. dio rečenice koji glasi: »u njihovoj fer vrijednosti« mijenja se i glasi: »u skladu s načinom njihova vrednovanja u Odluci o Kontnom planu za banke«.
4. Obrazac KOP 1/1 i obrazac DOP 2 zamjenjuju se novim obrascima KOP 1/1 i DOP 2, koji glase kao u prilogu ovih izmjena Upute.
5. Ove izmjene Upute stupaju na snagu i primjenjuju se od 9. kolovoza 2006. kada banke sastavljaju obračun obvezne pričuve za obračunsko razdoblje od 1. do 31. srpnja 2006.

Uputa br.: 468-020/07-06/ŽR
Zagreb, 12. srpnja 2006.

Guverner
Hrvatske narodne banke
dr. sc. Željko Rohatinski, v. r.
 

PRILOG A

Likvidna devizna potraživanja, u smislu točke X. Odluke, banke iskazuju u vlastitom knjigovodstvu na sljedećim računima, prema Odluci o kontnom planu za banke:


POPIS RAČUNA
150 Potraživanja u devizama za stranu gotovinu poslanu sabirnom centru
300 Strana gotovina
301 Čekovi koji glase na stranu valutu
3100 Devizni tekući računi kod stranih banaka
3101 Posebni devizni računi kod stranih banaka
3116 Devizni depoziti s osnove obvezne pričuve u stranoj valuti
33920 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća do 1 mjeseca
33921 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 1 do 3 mjeseca
33922 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 3 do 12 mjeseci
33923 Depoziti po viđenju
33924 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 1 do 2 godine
33925 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 2 do 3 godine
33926 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 3 godine
33927 Dospjeli depoziti
35920 Instrumenti tržišta novca
35921 Obveznice i drugi dugoročni dužnički instrumenti
3594 Vrijednosni papiri i drugi financijski instrumenti stranih država
369200 Nominalni iznos
369207 Dospjelo
369210 Nominalni iznos
369217 Dospjelo
369400 Nominalni iznos
369407 Dospjelo
369410 Nominalni iznos
369417 Dospjelo
379200 Nominalni iznos
379207 Dospjelo
379210 Nominalni iznos
379217 Dospjelo
379400 Nominalni iznos
379407 Dospjelo
379410 Nominalni iznos
379417 Dospjelo
38920 Instrumenti tržišta novca
38921 Obveznice i drugi dugoročni dužnički instrumenti
3894 Vrijednosni papiri i drugi financijski instrumenti stranih država

S obzirom da se u smislu ove odluke likvidnim deviznim potraživanjima smatraju samo ona potraživanja koja dospijevaju najkasnije za 3 mjeseca, kod navedenih računa čiji je ugovoreni rok dospijeća preko 3 mjeseca uzimaju se iznosi potraživanja koji dospijevaju u roku od 3 mjeseca u obračunskom razdoblju, osim kod računa vrijednosnih papira koji se drže radi trgovanja i koji su raspoloživi za prodaju, koji se uzimaju u ukupnom iznosu.
Računi kod kojih se u obzir uzimaju samo oni iznosi koji dospijevaju u roku do 3 mjeseca u obračunskom razdoblju su:
33922 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 3 do 12 mjeseci
33924 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 1 do 2 godine
33925 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 2 do 3 godine
33926 Depoziti s ugovorenim rokom dospijeća preko 3 godine
379200 Nominalni iznos
379210 Nominalni iznos
379400 Nominalni iznos
379410 Nominalni iznos
38920 Instrumenti tržišta novca
38921 Obveznice i drugi dugoročni dužnički instrumenti
3894 Vrijednosni papiri i drugi financijski instrumenti stranih država




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga