|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO ZAŠTITE OKOLIŠA, PROSTORNOG UREĐENJA I
GRADITELJSTVA
2040
Na temelju odredbi članka 26. stavka 2. Zakona o zaštiti okoliša (»Narodne
novine«, br. 82/94. i 128/99.) i članka 12. Zakona o ustrojstvu i djelokrugu
središnjih tijela državne uprave (»Narodne novine«, br. 199/03, 30/04, 136/04,
22/05 i 44/06.) ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
donosi
PRAVILNIK
O DOPUNI I IZMJENI PRAVILNIKA O PROCJENI UTJECAJA NA OKOLIŠ
Članak 1.
U Pravilniku o procjeni utjecaja na okoliš (»Narodne novine«, br. 59/00 i
136/04) iza članka 3. dodaje se članak 3.a koji glasi:
»Članak 3.a
Iznimno od članka 3. ovoga Pravilnika, mjere zaštite okoliša za zahvate koji
nisu određeni Popisom zahvata koji je sastavni dio ovoga Pravilnika ili
prostornim planom županije odnosno Grada Zagreba a za koje je radi ispunjenja
ugovornih obveza preuzetih međunarodnim ugovorima i sporazumima, potrebno
utvrditi prihvatljivost zahvata s obzirom na utjecaj na okoliš, određuju se
elaboratom zaštite okoliša.
Elaborat iz stavka 1. ovoga članka, na zahtjev nositelja zahvata, izrađuje
pravna osoba ovlaštena za obavljanje stručnih poslova zaštite okoliša u skladu s
posebnim propisom.
Ministarstvo, na zahtjev nositelja zahvata, po obavljenoj provjeri sadržaja
elaborata iz stavka 1. ovoga članka u odnosu na namjeravani zahvat i pozitivnom
nalazu glede prihvatljivosti zahvata s obzirom na utjecaj na okoliš, izdaje
potvrdu da su mjere određene elaboratom sukladne načelima zaštite okoliša
uređenim Zakonom o zaštiti okoliša (»Narodne novine«, br. 82/94 i 128/99).«
Članak 2.
Popis zahvata koji je sastavni dio Pravilnika o procjeni utjecaja na okoliš
(»Narodne novine«, br. 59/00 i 136/04) stavlja se izvan snage i zamjenjuje
Popisom zahvata koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 3.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 351-01/06-04/19
Urbroj: 531-01-06-1
Zagreb, 20. srpnja 2006.
Ministrica
Marina Matulović Dropulić, dipl. ing. arh., v. r.
Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|