POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2121

Na temelju članka 3. stavka 7. Zakona o Financijskoj agenciji (»Narodne novine«, br. 117/2001, 60/2004 i 42/2005), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 3. kolovoza 2006. godine donijela

ODLUKU

O USPOSTAVI I ODRŽAVANJU USLUGE CENTRALIZIRANOG OBRAČUNA PLAĆA I UPRAVLJANJA LJUDSKIM RESURSIMA ZA SVA TIJELA DRŽAVNE UPRAVE (COP I HRM TDU)

I.

Dana 23. rujna 2003. godine, između Vlade Republike Hrvatske i Financijske agencije, sklopljen je Ugovor o objedinjavanju i razvoju informacijskih sustava državnih i javnih financija te dugoročnom pružanju podrške aplikativnim servisima sustava državne uprave (ASP) (dalje u tekstu: Ugovor), kojim je Financijska agencija obvezana obavljati usluge objedinjene informatičko-tehnološke podrške sustavu državne uprave i sustavu državnih i javnih financija.
Ugovorom je utvrđen predmet sustava podrške, koji obuhvaća i usluge centralnog obračuna plaća za tijela državne uprave (COP TDU) i upravljanja ljudskim resursima (HRM).

II.

Vlada Republike Hrvatske naručuje od Financijske agencije uspostavljanje sustava centraliziranog obračuna plaća i upravljanja ljudskim resursima (u daljnjem tekstu: COP i HRM TDU), koji obuhvaća:
– upravljanje kolektivnim i granskim ugovorima
– simulacije rashoda za zaposlene
– upravljanje zapošljavanjem
– upravljanje klasifikacijama
– upozorenja o probijanju proračuna
– upravljanje kadrovima – očevidnik
– upravljanje ovlaštenjima i odgovornostima te sustavom autorizacija
– obračun plaća i honorara
– planiranje i kontrolu rashoda za zaposlene
– verifikaciju obračuna plaća iz drugih sustava
– upravljanje vremenom
– upravljanje edukacijom
– upravljanje poslovnim ciljevima
– upravljanje karijerom.

III.

Korisnici sustava COP i HRM TDU, koje ova Odluka obvezuje, su Vlada Republike Hrvatske, sva tijela državne uprave i ostali korisnici državnog proračuna čiji se rashodi za zaposlene osiguravaju u državnom proračunu.

IV.

Financijska agencija uslugama sustava COP i HRM TDU treba korisnicima omogućiti:
– bolju i učinkovitiju kontrolu i nadzor obračuna plaća, temeljem kolektivnih i granskih ugovora
– ocjenjivanje i nagrađivanje zaposlenika temeljeno na rezultatima
– jedinstveni izvještajni sustav koji objedinjuje podatke o isplaćenim plaćama unutar TDU (u svrhu analize i uočavanja eventualnih devijacija)
– automatsku izradu procjene financijskog učinka koja proizlazi iz preustroja i/ili promjene koeficijenata
– kvalitetniju i točniju podlogu za planiranje rashoda za zaposlene (simuliranjem bruto plaća)
– transparentno i kvalitetno upravljanje i donošenje odluka koje će omogućiti pronalaženje ušteda u državnom proračunu (simuliranjem zakonskih i organizacijskih promjena)
– obradu zahtjeva za zapošljavanjem s ugrađenim MultiLevel kontrolama koja će zamijeniti ručnu obradu i dosadašnju papirnatu komunikaciju
– osiguranje preduvjeta za prestanak plaćanja provizija bankama
– stvaranje ušteda u državnom proračunu
– kvalitetnije alociranje ljudskih resursa.

V.

Pod uspostavom sustava COP i HRM TDU podrazumijeva se implementacija, nadzor, upravljanje i održavanje sustava COP i HRM TDU, edukacija te podrška korisnicima u radu u skladu sa sljedećim dokumentima:
– upravljanje rashodima za zaposlene i kadrovima (u daljnjem tekstu: URZAK)
– Hrvatska u 21. stoljeću – Informacijska i komunikacijska tehnologija.
Detaljnu specifikaciju zahtjeva, u ime Vlade Republike Hrvatske, za Projekt COP i HRM TDU Financijskoj agenciji će podnijeti Ministarstvo financija, kao nositelj projekta i Središnji državni ured za upravu, najkasnije do 15. rujna 2006. godine.
Na temelju detaljnog plana razrađenog u dokumentu URZAK Ministarstva financija i Središnjega državnog ureda za upravu, Financijska agencija će izvršiti snimku postojećeg stanja COP i HRM TDU, te poštujući potrebe visoke sigurnosti sustava, izraditi plan implementacije, najkasnije 30 dana nakon dostave specifikacije iz stavka 2. ove točke.

VI.

Financijska agencija će donijeti akt kojim će urediti detaljna pravila o ustrojavanju i radu COP i HRM TDU sustava, najkasnije do 1. studenoga 2006. godine.
Prije donošenja akta iz stavka 1. ove točke, Financijska agencija će pribaviti suglasnost Ministarstva financija.

VII.

Vlada Republike Hrvatske se obvezuje pokrivati troškove uspostave i korištenja sustava COP i HRM TDU. Vlada Republike Hrvatske i Financijska agencija posebnim će ugovorom urediti poslove (vrstu, opseg i razinu usluge – service level agreement), naknadu za usluge sustava, visinu naknade koju će plaćati korisnici, druga međusobna prava i obveze i druga pitanja od značaja za ugovorne strane. Ugovor će se sklopiti do 1. studenoga 2006. godine.
Ugovorom iz stavka 1. ove točke, odredit će se:
– početak uspostave sustava COP i HRM TDU za potrebe svih korisnika, najkasnije do 1. prosinca 2006. godine,
– potpuni završetak uspostave sustava COP i HRM TDU (integracija svih korisnika) za potrebe svih korisnika, najkasnije do1. studenoga 2007. godine,
– razdoblje u kome će Financijska agencija pružati svim korisnicima usluge sustava COP i HRM TDU, koje ne može biti kraće od 10 godina od dana završetka uspostave sustava COP i HRM TDU.

VIII.

Korisnici će sudjelovati u uspostavi sustava COP i HRM TDU preko osobe odgovorne za komunikaciju, koordinaciju i primjenjivanje standarda COP i HRM TDU, koju će imenovati svaki korisnik.
Korisnici snose odgovornost za točnost i ažurnost svojih podataka koji se nalaze u sustavu COP i HRM TDU.

IX.

Ministarstvo financija će, u okviru svojih ovlasti u provođenju Zakona o izvršavanju državnog proračuna, obvezati korisnike držav­nog proračuna za koje se rashodi za zaposlene planiraju u državnom proračunu, a koji nisu tijela državne uprave, da dostavljaju podatke o obračunima rashoda prema specifikaciji koju će definirati Ministarstvo financija i Financijska agencija.
Specifikacije iz stavka 1. ove točke će se definirati najkasnije do 1. listopada 2006. godine. Svi korisnici iz stavka 1. ove točke obavezni su početi dostavljati podatke od 1. travnja 2007. godine.

X.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 650-05/03-02/02
Urbroj: 5030120-06-1
Zagreb, 3. kolovoza 2006.

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga