|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA
2227
Na temelju članka 52. stavaka 1., 4. i 5. Zakona o morskom ribarstvu (»Narodne
novine«, br. 74/94., 57/96., 46/97. – pročišćeni tekst i 48/05.) ministar
poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM STANIŠTIMA RIBA I DRUGIH MORSKIH
ORGANIZAMA I REGULACIJI RIBOLOVA U VELEBITSKOM KANALU, NOVIGRADSKOM I KARINSKOM
MORU, PROKLJANSKOM JEZERU, MARINSKOM ZALJEVU I NERETVANSKOM KANALU
Članak 1.
U Pravilniku o posebnim staništima riba i drugih morskih organizama i regulaciji
ribolova u Velebitskom kanalu, Novigradskom i Karinskom moru, Prokljanskom
jezeru, Marinskom zaljevu i Neretvanskom moru (»Narodne novine«, br. 148/04.,
152/04. i 55/05.) u članku 4. stavak 5. briše se.
Članak 2.
U članku 5. iza stavka 2. dodaje se stavak 3. koji glasi:
»(3) Zabranjeno je u akvatoriju Novigradskog i Karinskog mora obavljanje
ribolova potegačom oližnicom od 1. svibnja do 30. lipnja.«
Članak 3.
U članku 6. stavci 2. i 3. mijenjaju se i glase:
(2) Dozvoljeno je u akvatoriju Prokljanskog jezera obavljanje ribolova
plivaricom srdelarom, plivaricom ciplaricom, potegačom srdelarom, potegačom
oližnicom, mrežama stajačicama, vršama za lov ribe, udičarskim ribolovnim
alatima, ostima s i bez upotrebe osvjetljenja, podvodnom puškom te skupljanje
školjaka ronjenjem na dah.
(3) Zabranjeno je u akvatoriju Prokljanskog jezera obavljanje ribolova:
– plivaricom srdelarom i plivaricom ciplaricom od 1. rujna do 15. siječnja
– potegačom oližnicom od 1. svibnja do 30. lipnja.«
Članak 4.
U članku 8. stavak 5. briše se.
Članak 5.
Članak 9. mijenja se i glasi:
»Ukoliko ovim Pravilnikom nije drugačije propisano, ribolov u posebnim
staništima i dijelovima ribolovnog mora iz članka 1. stavka 1. ovoga Pravilnika,
smije se obavljati sukladno odredbama Pravilnika o obavljanju gospodarskog
ribolova na moru (»Narodne novine«, br. 6/06. i 46/06.).«
Članak 6.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/06-01/4
Urbroj: 525-8-06-1
Zagreb, 24. kolovoza 2006.
Ministar
Petar Čobanković, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|