|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
2228
Na osnovi članka 17., a u svezi s člankom 139. Zakona o obveznom zdravstvenom
osiguranju (»Narodne novine« broj 85/06.) i članka 19. podstavka 11. Statuta
Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (»Narodne novine« broj 16/02., 24/02.
i 58/03.) Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje na 35.
sjednici održanoj 24. kolovoza 2006. godine donijelo je
PRAVILNIK
O IZMJENI I DOPUNI PRAVILNIKA O UVJETIMA I NAČINU OSTVARIVANJA PRAVA NA
ORTOPEDSKA I DRUGA POMAGALA
Članak 1.
U Pravilniku o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na ortopedska i druga
pomagala (»Narodne novine« broj 25/05., 41/05., 88/05., 125/05., 155/05.,
24/06., 36/06., 46/06. i 88/06.) članak 103.a.mijenja se i glasi:
»Članak 103.a.
Radi osiguranja dostupnosti i ostvarivanja prava osiguranih osoba na pomagala
pod jednakim uvjetima, Upravno vijeće Zavoda može iznimno tijekom važenja ovog
Pravilnika i cijena utvrđenih u Popisu pomagala donijeti odluku o sklapanju
ugovora za isporuku pojedinih grupa ili vrsta pomagala za koje nema dostatnog
broja ugovornih isporučitelja.
Ugovori iz stavka 1. ovog članka mogu se sklopiti samo s isporučiteljima
pomagala koji ispunjavaju uvjete utvrđene u članku 2., 102. i 103. ovog
Pravilnika i koji prihvaćaju cijene pomagala utvrđene u Popisu pomagala.
Odluku o isporučiteljima iz stavka 2. ovog članka s kojima će se sklopiti
ugovori prema Odluci iz stavka 1. ovog članka donosi Upravno vijeće Zavoda.
Ako se tijekom važenja ovog Pravilnika na tržištu pojavi nova generacija
pomagala podjednakog ili većeg učinka u ublažavanju bolesti te nadomještanju
tjelesnog oštećenja ili nedostatka organa i sustava organa od onih utvrđenih u
Popisu pomagala, Upravno vijeće Zavoda može, a na osnovi medicinskoekonomskih
procjena, donijeti odluku o uvrštavanju tih pomagala u Popis pomagala.«
Članak 2.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 025-04/06-01/278
Urbroj: 338-01-01-06-1
Zagreb, 24. kolovoza 2006.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje
prim.
Stjepan Bačić, dr. med., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|