|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
POLICIJSKA UPRAVA BRODSKO-POSAVSKA
2281
Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o nadzoru državne granice (»Narodne
novine«, broj 173/03), a u svezi s člankom 7. Pravilnika o uvjetima i načinu
određivanja područja graničnog prijelaza (»Narodne novine«, broj 150/04),
Policijska uprava brodsko-posavska donosi:
RJEŠENJE
O ODREĐIVANJU STALNOG PODRUČJA GRANIČNOG PRIJELAZA ZA POGRANIČNI PROMET SVILAJ
Članak 1.
Područje stalnog graničnog prijelaza za granični promet Svilaj obuhvaća otvoreni
prostor na kojem se nalazi županijska cestaŽC-4217, koja se proteže od državne
granice s Republikom Bosnom i Hercegovinom do 983 m u dubinu teritorija
Republike Hrvatske, s pripadajućim zelenim površinama.
Članak 2.
Ukupna površina stalnog graničnog prijelaza za pogranični promet Svilaj iznosi
10 830 metara kvadratnih.
Članak 3.
Područje stalnog graničnog prijelaza za pogranični promet Svilaj obuhvaća
katastarske čestice: 490, 569, 673, 674, 675 k.o. Oprisavci i graniči s
katastarskim česticama 662, 465, 467, 659, 626 i 619 k.o. Oprisavci.
Područje graničnog prijelaza obuhvaća i prostor desno i lijevo od prometnice ŽC-4217,
gledano u pravcu R Bosne i Hercegovine namijenjen za obavljanje poslova policije
i carine s proširenom površinama za zaustavljanje.
Na području graničnog prijelaza nalazi se dio prometniceŽC-4217 gledano prema
rijeci Savi u dužini od 983 m, 4 kontejnera koje koriste policija i carina za
obavljanje granične i carinske kontrole s pripadajućim rampama, jarbol sa
zastavom Republike Hrvatske te 2 javna sanitarna čvora.
Granični prijelaz ima 2 ulazne i 2 izlazne prometne trake, kao i prošireni
prostor namijenjen pregled vozila i robe u putničkom prometu.
Članak 4.
Stupanjem na snagu ovog Rješenja prestaje važiti Pravilnik o određivanju
područja stalnog graničnog prijelaza za pogranični promet Svilaj (»Narodne
novine«, broj 35/03).
Članak 5.
Ovo Rješenje stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Broj: 511-11-03-5/6-3755/2-06.
Slavonski Brod, 5. lipnja 2006.
Načelnik
Mijo Kršić, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|