|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO OBRANE
2361
Na temelju članka 130. stavka 2. Zakona o obrani (»Narodne novine«, broj 33/02 i
58/02) donosim
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O NAČINU PLANIRANJA, PROGRAMIRANJA, IZRADI I
IZVRŠENJU PRORAČUNA MINISTARSTVA OBRANE
Članak 1.
U Pravilniku o načinu planiranja, programiranja, izradi i izvršenju proračuna
Ministarstva obrane (»Narodne novine«, broj 38/03, 168/03 i 14/06) u članku 2. u
točki 8. rečenica: »Njegov rad reguliran je Pravilnikom o radu projektnih
timova«, briše se.
Članak 2.
Članak 3., briše se.
Članak 3.
U članku 4. stavak 2., briše se.
Članak 4.
U članku 5. stavku 2. riječi: »Vojnom-sigurnosnom agencijom« zamjenjuje se
riječima: »Vojnom sigurnosno-obavještajnom agencijom«.
Članak 5.
U članku 18. stavak 2. mijenja se i glasi: »Smjernice programiranja izrađuje i
donosi Uprava za financije i proračun do 20. rujna.«
Članak 6.
U članku 22. stavku 1. iza riječi: »prioritetima« dodaju se riječi: »te
proračunskim računima Računskog plana Ministarstva obrane na razini odjeljka«.
Članak 7.
U članku 58. stavak 2. mijenja se i glasi: »Sastav Vijeća, kojim predsjedava
državni tajnik, određuje se odlukom ministra obrane.«
Članak 8.
U članku 59. stavku 1. podstavak 2. mijenja se i glasi: »– podnosi Vladi
Republike Hrvatske prijedlog Dugoročnog plana razvoja Oružanih snaga«.
Postavak 5. mijenja se i glasi: »– podnosi Vladi Republike Hrvatske prijedlog
Godišnjeg izvješća o spremnosti obrambenog sustava, proveđenju kadrovske
politike i ukupnom stanju u Oružanim snagama«.
Članak 9.
U članku 61. stavku 1. podstavak 2. mijenja se i glasi: »– raspravlja i
usuglašava prijedlog Dugoročnog plana razvoja Oružanih snaga«.
Podstavak 3. mijenja se i glasi: »– raspravlja i usuglašava prijedlog
Srednjoročnog plana razvoja Ministarstva obrane i Oružanih snaga«.
Podstavak 4. mijenja se i glasi: »– raspravlja i usuglašava prijedlog Godišnjih
smjernica obrambenog planiranja«.
Podstavak 5. mijenja se i glasi: »– raspravlja i usuglašava prijedlog Godišnjeg
izvješća o spremnosti obrambenog sustava, proveđenju kadrovske politike i
ukupnom stanju u Oružanim snagama«.
Podstavak 6. mijenja se i glasi: »– raspravlja i usuglašava prijedlog Obrambenog
programa Ministarstva obrane.«
Članak 10.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 023-03/06-04/1
Urbroj: 512-01-06-5
Zagreb, 11. rujna 2006.
Ministar
Berislav Rončević, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|