POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2411

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000,127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjed­nici održanoj 28. rujna 2006. godine donijela

UREDBU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG ZAVODA ZA STATISTIKU

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Državnog zavoda za statistiku (»Narodne novine«, broj 70/2001), u članku 3. stavku 1. iza točke 11. dodaje se točka 12., koja glasi: »12. Samostalni odjel za unutarnju reviziju.«

Članak 2.

Članak 4. mijenja se i glasi:
»U Kabinetu ravnatelja obavljaju se administrativni, protokolarni, koordinacijski, korespondencijski, prevoditeljski, analitički i razvojni poslovi; poslovi u vezi s obavješćivanjem javnosti i odnosima sa sredstvima javnog priopćavanja; poslovi vezani za Hrvatski sabor, Vladu Republike Hrvatske i središnja tijela državne uprave; poslovi u vezi s evidencijom i pohranom povjerljive pošte; poslovi vezani za uvođenje i održavanje sustava upravljanja kvalitetom te drugi stručni i administrativni poslovi za službene potrebe ravnatelja; poslovi međunarodne suradnje s tijelima Europske unije (dalje u tekstu: EU) i zemalja članica, drugih zemalja i međunarodnih organizacija; poslovi na pripremi i koordiniranju zajedničkih nacionalnih stanovišta u izradi novih akata pravnog naslijeđa Europskih zajednica; poslovi na pripremi programskih dokumenata Državnog zavoda za statistiku (dalje u tekstu: Zavod) i sudjelovanja u pripremi programskih dokumenata drugih središnjih tijela državne uprave; poslovi na pripremi i provedbi projekata financiranih iz predpristup­nih fondova EU-a i darovnica.
U Kabinetu ravnatelja ustrojavaju se:
1.1. Odjel za međunarodnu suradnju
1.2. Odjel za provedbu projekata.«.

Članak 3.

Iza članka 4. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 4. a i 4. b, koji glase:

»1.1. Odjel za međunarodnu suradnju

Članak 4. a

Odjel za međunarodnu suradnju obavlja poslove planiranja i koordiniranja aktivnosti vezanih za Statistički programski odbor Europske komisije, Statistički ured Europske komisije (Eurostat), statističke urede zemalja članica EU-a i drugih zemalja, uz Ujedinjene narode (UN), UN-ovu Ekonomsku komisiju za Europu (UN/ECE) te druge agencije UN-a, kao i za druge međunarodne organizacije u području statistike; poslove praćenja aktivnosti na pripremi i izradi novih akata pravnog naslijeđa europskih zajednica u području statistike, u kojima sudjeluje Zavod i druga tijela iz hrvatskoga statističkog sustava, kao i poslove usklađivanja zajedničkih stanovišta unutar hrvatskoga statističkog sustava te s Ministarstvom vanjskih poslova i europskih integracija, Središnjim državnim uredom za razvojnu strategiju i koordinaciju fondova EU-a i drugim središnjim tijelima državne uprave, radi osiguravanja utjecaja Republike Hrvatske na proces izrade novih akata pravnog naslijeđa Europskih zajednica u području statistike; poslove vezane za pripremu programskih dokumenata Zavoda (Strategije razvitka službene statistike Republike Hrvatske, Programa statističkih aktivnosti Republike Hrvatske i godišnjih provedbenih planova) te izvješća o njihovoj provedbi; poslove vezane za Nacionalni program pridruživanja Europskoj uniji, Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju između Republike Hrvatske i Europskih zajednica i njihovih država članica, te druge dokumente Vlade Republike Hrvatske, Hrvatskoga sabora i drugih središnjih tijela državne uprave.
Odjel za međunarodnu suradnju obavlja poslove pripreme i organizacije sastanaka u kojima sudjeluju ravnatelj i zamjenik ravnatelja; prikupljanje i objedinjavanje podatka i informacija relevantnih za rad Zavoda, njihovo pripremanje za potrebe rada Stručnoga kolegija Zavoda te praćenje izvršenja zaključaka Stručnoga kolegija; poslove stručne, organizacijske i tehničke prirode vezane za protokol za potrebe Zavoda, poslove prevođenja te poslove organizacije posebnih svečanih i drugih prigoda; poslove u vezi s obavješćivanjem javnosti i odnosima sa sredstvima javnog priopćavanja; poslove u vezi sa zaprimanjem, evidencijom i pohranom dokumentacije u vezi s radom čelnika Zavoda i međunarodnom suradnjom; poslovi u vezi s izradom plana službenih putovanja te poslove u vezi s organizacijom službenih putovanja; tajničke poslove u vezi s ravnateljem i njegovim zamjenikom; poslove organiziranja i prateće poslove uz rad Statističkog savjeta i druge poslove iz svoga djelokruga, te poslove koje odredi ravnatelj.

1.2. Odjel za provedbu projekata

Članak 4.b

Odjel za provedbu projekata jest jedinica za provedbu projekata (JPP) Zavoda koja obavlja poslove vezane za izravnu provedbu projekata koji se financiraju iz predpristupnih fondova EU-a, odnosno projekata financiranih iz sredstava zajmova i darovnica iz ostalih inozemnih izvora, a u suradnji sa Središnjom jedinicom za financiranje i ugovaranje (SJFU) i tijelima nadležnima za strategiju i koordinaciju korištenja fondova EU; poslove u vezi s pripremom i izradom projektne dokumentacije za projekte koji se financiraju iz sredstava EU-a te sredstava međunarodnih organizacija, uključujući darovnice, u suradnji sa stručnim odjelima Zavoda; poslove vezane za administrativno i financijsko praćenje provedbe projekata (u izravnoj suradnji sa SJFU) koji se financiraju iz sredstava EU-a te sredstava međunarodnih organizacija, uključujući darovnice, u suradnji sa stručnim odjelima Zavoda; zaprima, vodi i čuva svu dokumentaciju u vezi s predpristupnim fondovima i darovnicama; obavlja poslove vezane za suradnju s vanjskim i unutarnjim nadzorom i revizijom nad projektima koji se financiraju iz sredstava EU-a te sredstava međunarodnih organizacija, uključujući darovnice. Zadaća je ovog Odjela da održi rezultate te institucionalno znanje i iskustvo stečeno provedbom pojedinog zajma i darovnice te da ostalim zaposlenicima Zavoda prenese stečena znanja i iskustva iz područja provedbe projekata financiranih iz sredstava zajmova i darovnica iz ostalih inozemnih izvora.«.

Članak 4.

Članak 49. mijenja se i glasi:
»Odjel pravnih i kadrovskih poslova priprema, usklađuje, izrađuje i upućuje u proceduru nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga Zavoda, daje mišljenje na nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih središnjih tijela državne uprave, prati primjenu, provedbu i promjene u zakonodavstvu Republike Hrvatske, izrađuje pravilnike, naredbe, upute i druge akte iz djelokruga Zavoda, daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s primjenom i provedbom zakona, drugih propisa i akata iz djelokruga Zavoda, izrađuje nacrte ugovora i sporazuma iz djelokruga Zavoda, daje stručno mišljenje na dostavljene nacrte ugovora i sporazuma, izrađuje sve ugovore koje Zavod sklapa s pravnim i fizičkim osobama, pruža stručnu pravnu pomoć svim ustrojstvenim jedinicama Zavoda, obavlja sve druge pravne poslove Zavoda.
Brine se o upravljanju kadrovima i njihovu razvoju, daje stručna mišljenja koja se odnose na državnu službu, priprema prijedlog plana prijama u državnu službu, sudjeluje u izradi strategija, programa i planova izobrazbe za Zavod, vodi osobne očevidnike službenika i namještenika, brine se o ostvarivanju prava, obveza i odgovornosti državnih službenika i namještenika, izrađuje sva rješenja, odluke i ugovore iz radnih odnosa, izrađuje izvješća o stanju kadrova, obavlja uslužne poslove, daje stručnu pravnu pomoć.
U Odjelu pravnih i kadrovskih poslova ustrojavaju se:
10.1.1. Odsjek za pravne poslove
10.1.2. Odsjek za razvoj i upravljanje kadrovima.«.

Članak 5.

Iza članka 49. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 49. a i 49. b, koji glase:

»10.1.1. Odsjek za pravne poslove

Članak 49.a

Odsjek za pravne poslove priprema, usklađuje, izrađuje i upućuje u proceduru nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga Zavoda, daje mišljenje na nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih središnjih tijela državne uprave, prati primjenu, provedbu i promjene u zakonodavstvu Republike Hrvatske, izrađuje pravilnike, naredbe, upute i druge akte iz djelokruga Zavoda, daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s primjenom i provedbom zakona, drugih propisa i akata iz djelokruga Zavoda, izrađuje nacrte ugovora i sporazuma iz djelokruga Zavoda, daje stručno mišljenje na dostavljene nacrte ugovora i sporazuma, izrađuje sve ugovore koje Zavod sklapa s pravnim i fizičkim osobama (ugovori o nabavi i javnoj nabavi roba, usluga i radova, ugovori o djelu, autorsko-pravni ugovori i dr.), priprema stručne upute i očitovanja za nadležno Državno odvjetništvo kada zastupa Republiku Hrvatsku u sudskim postupcima, na prijedlog ravnatelja priprema materijale radi lakše i teške povrede službenih dužnosti, pruža stručnu pravnu pomoć svim ustrojstvenim jedinicama Zavoda, obavlja sve druge pravne poslove Zavoda.

10.1.2. Odsjek za razvoj i upravljanje kadrovima

Članak 49.b

Odsjek za razvoj i upravljanje kadrovima brine o upravljanju kadrovima i njihovu razvoju, obavlja poslove vezane za postupak prijama u državnu službu u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke odnose, karijerni razvoj, planiranje i raspored kadrova, usavršavanje i stručno osposobljavanje, obavlja poslove vezane za utvrđivanje svih prava i obveza prilikom rasporeda zaposlenika na rad u Zavod, organizira i provodi javni natječaj i interni oglas te selekcijski postupak odabira kandidata, vodi evidenciju kandidata za zapošljavanje u Zavodu, provodi postupak prijava na mirovinsko i zdravstveno osiguranje te zdravstvenu zaštitu zaposlenika i članova njihovih obitelji, provodi postupak i izrađuje rješenja u vezi s ocjenjivanjem, daje stručna mišljenja koja se odnose na državnu službu, priprema i izrađuje prijedlog plana prijama u državnu službu usklađujući raspored državnih službenika s planovima središnjeg tijela državne uprave nadležnoga za službeničke odnose, prati rad, napredovanje i promicanje zaposlenika, sudjeluje u izradi strategija, programa i planova izobrazbe za Zavod, izrađuje plan usavršavanja i organizira i koordinira programe obuke i usavršavanja djelatnika Zavoda, vodi osobne očevidnike službenika i namještenika redovito dostavljajući nove podatke u središnji popis državnih službenika, brine se o ostvarivanju prava, obveza i odgovornosti državnih službenika i namještenika, izrađuje sva rješenja, odluke i ugovore iz radnih odnosa, izrađuje izvješća o stanju kadrova, obavlja uslužne poslove i druge poslove u vezi upravljanja ljudskim potencijalima i radno-pravnim pitanjima državnih službenika i namještenika.«.

Članak 6.

Iza članka 52. dodaje se novi podnaslov i članak 52. a, koji glasi:

»12. Samostalni odjel za unutarnju reviziju

Članak 52.a

Samostalni odjel za unutarnju reviziju provodi unutarnju reviziju u Zavodu, daje stručna mišljenja i ima savjetodavnu ulogu radi poboljšanja poslovanja Zavoda; procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na osnovi upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije, usklađenima s Međunarodnim standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Zavoda; provodi revizije korištenja predpristupnih programa i praćenje eventualnih nepravilnosti u korištenju predpristupnih programa; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ravnatelju radi postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije; obavlja posebne revizije na zahtjev ravnatelja ili prema potrebi; prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu samostalnog odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova te godišnjeg izvješća Upravi; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju te obavlja ostale poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 7.

Članak 59. mijenja se i glasi:
»Poslovi Zavoda obavljaju se na osnovi zakona, Strategije razvitka službene statistike Republike Hrvatske 2004. – 2012. (»Narodne novine«, broj 28/2005), Programa statističkih aktivnosti Republike Hrvatske, kojim se utvrđuju statističke aktivnosti za višegodišnje razdoblje koja su istovjetna razdobljima utvrđenima u Europskom statističkom programu Europske unije, i godišnjih provedbenih planova.«.

Članak 8.

U tabličnom prikazu okvirnog broja državnih službenika i namještenika, koji je sastavni dio Uredbe, a koji se ne objavljuje u »Narodnim novinama«, mijenja se okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Zavoda.
Novi okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika daje se u tablici iz stavka 1. ovog članka.

Članak 9.

Ravnatelj Zavoda uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Zavoda s odredbama ove Uredbe, u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.

Članak 10.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/06-01/21
Urbroj: 5030114-06-1
Zagreb, 28. rujna 2006.

Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja
i međugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga