|
|
|
|
2411
Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000,127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 28. rujna 2006. godine donijela
Članak 1.
U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Državnog zavoda za statistiku (»Narodne novine«, broj 70/2001), u članku 3. stavku 1. iza točke 11. dodaje se točka 12., koja glasi: »12. Samostalni odjel za unutarnju reviziju.«
Članak 2.
Članak 4. mijenja se i glasi:
»U Kabinetu ravnatelja obavljaju se administrativni, protokolarni,
koordinacijski, korespondencijski, prevoditeljski, analitički i razvojni
poslovi; poslovi u vezi s obavješćivanjem javnosti i odnosima sa sredstvima
javnog priopćavanja; poslovi vezani za Hrvatski sabor, Vladu Republike Hrvatske
i središnja tijela državne uprave; poslovi u vezi s evidencijom i pohranom
povjerljive pošte; poslovi vezani za uvođenje i održavanje sustava upravljanja
kvalitetom te drugi stručni i administrativni poslovi za službene potrebe
ravnatelja; poslovi međunarodne suradnje s tijelima Europske unije (dalje u
tekstu: EU) i zemalja članica, drugih zemalja i međunarodnih organizacija;
poslovi na pripremi i koordiniranju zajedničkih nacionalnih stanovišta u izradi
novih akata pravnog naslijeđa Europskih zajednica; poslovi na pripremi
programskih dokumenata Državnog zavoda za statistiku (dalje u tekstu: Zavod) i
sudjelovanja u pripremi programskih dokumenata drugih središnjih tijela državne
uprave; poslovi na pripremi i provedbi projekata financiranih iz predpristupnih
fondova EU-a i darovnica.
U Kabinetu ravnatelja ustrojavaju se:
1.1. Odjel za međunarodnu suradnju
1.2. Odjel za provedbu projekata.«.
Članak 3.
Iza članka 4. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 4. a i 4. b, koji glase:
»1.1. Odjel za međunarodnu suradnju
Članak 4. a
Odjel za međunarodnu suradnju obavlja poslove planiranja i koordiniranja
aktivnosti vezanih za Statistički programski odbor Europske komisije,
Statistički ured Europske komisije (Eurostat), statističke urede zemalja članica
EU-a i drugih zemalja, uz Ujedinjene narode (UN), UN-ovu Ekonomsku komisiju za
Europu (UN/ECE) te druge agencije UN-a, kao i za druge međunarodne organizacije
u području statistike; poslove praćenja aktivnosti na pripremi i izradi novih
akata pravnog naslijeđa europskih zajednica u području statistike, u kojima
sudjeluje Zavod i druga tijela iz hrvatskoga statističkog sustava, kao i poslove
usklađivanja zajedničkih stanovišta unutar hrvatskoga statističkog sustava te s
Ministarstvom vanjskih poslova i europskih integracija, Središnjim državnim
uredom za razvojnu strategiju i koordinaciju fondova EU-a i drugim središnjim
tijelima državne uprave, radi osiguravanja utjecaja Republike Hrvatske na proces
izrade novih akata pravnog naslijeđa Europskih zajednica u području statistike;
poslove vezane za pripremu programskih dokumenata Zavoda (Strategije razvitka
službene statistike Republike Hrvatske, Programa statističkih aktivnosti
Republike Hrvatske i godišnjih provedbenih planova) te izvješća o njihovoj
provedbi; poslove vezane za Nacionalni program pridruživanja Europskoj uniji,
Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju između Republike Hrvatske i Europskih
zajednica i njihovih država članica, te druge dokumente Vlade Republike
Hrvatske, Hrvatskoga sabora i drugih središnjih tijela državne uprave.
Odjel za međunarodnu suradnju obavlja poslove pripreme i organizacije sastanaka
u kojima sudjeluju ravnatelj i zamjenik ravnatelja; prikupljanje i
objedinjavanje podatka i informacija relevantnih za rad Zavoda, njihovo
pripremanje za potrebe rada Stručnoga kolegija Zavoda te praćenje izvršenja
zaključaka Stručnoga kolegija; poslove stručne, organizacijske i tehničke
prirode vezane za protokol za potrebe Zavoda, poslove prevođenja te poslove
organizacije posebnih svečanih i drugih prigoda; poslove u vezi s
obavješćivanjem javnosti i odnosima sa sredstvima javnog priopćavanja; poslove u
vezi sa zaprimanjem, evidencijom i pohranom dokumentacije u vezi s radom čelnika
Zavoda i međunarodnom suradnjom; poslovi u vezi s izradom plana službenih
putovanja te poslove u vezi s organizacijom službenih putovanja; tajničke
poslove u vezi s ravnateljem i njegovim zamjenikom; poslove organiziranja i
prateće poslove uz rad Statističkog savjeta i druge poslove iz svoga djelokruga,
te poslove koje odredi ravnatelj.
1.2. Odjel za provedbu projekata
Članak 4.b
Odjel za provedbu projekata jest jedinica za provedbu projekata (JPP) Zavoda koja obavlja poslove vezane za izravnu provedbu projekata koji se financiraju iz predpristupnih fondova EU-a, odnosno projekata financiranih iz sredstava zajmova i darovnica iz ostalih inozemnih izvora, a u suradnji sa Središnjom jedinicom za financiranje i ugovaranje (SJFU) i tijelima nadležnima za strategiju i koordinaciju korištenja fondova EU; poslove u vezi s pripremom i izradom projektne dokumentacije za projekte koji se financiraju iz sredstava EU-a te sredstava međunarodnih organizacija, uključujući darovnice, u suradnji sa stručnim odjelima Zavoda; poslove vezane za administrativno i financijsko praćenje provedbe projekata (u izravnoj suradnji sa SJFU) koji se financiraju iz sredstava EU-a te sredstava međunarodnih organizacija, uključujući darovnice, u suradnji sa stručnim odjelima Zavoda; zaprima, vodi i čuva svu dokumentaciju u vezi s predpristupnim fondovima i darovnicama; obavlja poslove vezane za suradnju s vanjskim i unutarnjim nadzorom i revizijom nad projektima koji se financiraju iz sredstava EU-a te sredstava međunarodnih organizacija, uključujući darovnice. Zadaća je ovog Odjela da održi rezultate te institucionalno znanje i iskustvo stečeno provedbom pojedinog zajma i darovnice te da ostalim zaposlenicima Zavoda prenese stečena znanja i iskustva iz područja provedbe projekata financiranih iz sredstava zajmova i darovnica iz ostalih inozemnih izvora.«.
Članak 4.
Članak 49. mijenja se i glasi:
»Odjel pravnih i kadrovskih poslova priprema, usklađuje, izrađuje i upućuje u
proceduru nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga Zavoda, daje
mišljenje na nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih
središnjih tijela državne uprave, prati primjenu, provedbu i promjene u
zakonodavstvu Republike Hrvatske, izrađuje pravilnike, naredbe, upute i druge
akte iz djelokruga Zavoda, daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s
primjenom i provedbom zakona, drugih propisa i akata iz djelokruga Zavoda,
izrađuje nacrte ugovora i sporazuma iz djelokruga Zavoda, daje stručno mišljenje
na dostavljene nacrte ugovora i sporazuma, izrađuje sve ugovore koje Zavod
sklapa s pravnim i fizičkim osobama, pruža stručnu pravnu pomoć svim
ustrojstvenim jedinicama Zavoda, obavlja sve druge pravne poslove Zavoda.
Brine se o upravljanju kadrovima i njihovu razvoju, daje stručna mišljenja koja
se odnose na državnu službu, priprema prijedlog plana prijama u državnu službu,
sudjeluje u izradi strategija, programa i planova izobrazbe za Zavod, vodi
osobne očevidnike službenika i namještenika, brine se o ostvarivanju prava,
obveza i odgovornosti državnih službenika i namještenika, izrađuje sva rješenja,
odluke i ugovore iz radnih odnosa, izrađuje izvješća o stanju kadrova, obavlja
uslužne poslove, daje stručnu pravnu pomoć.
U Odjelu pravnih i kadrovskih poslova ustrojavaju se:
10.1.1. Odsjek za pravne poslove
10.1.2. Odsjek za razvoj i upravljanje kadrovima.«.
Članak 5.
Iza članka 49. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 49. a i 49. b, koji glase:
»10.1.1. Odsjek za pravne poslove
Članak 49.a
Odsjek za pravne poslove priprema, usklađuje, izrađuje i upućuje u proceduru nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga Zavoda, daje mišljenje na nacrte prijedloga zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih središnjih tijela državne uprave, prati primjenu, provedbu i promjene u zakonodavstvu Republike Hrvatske, izrađuje pravilnike, naredbe, upute i druge akte iz djelokruga Zavoda, daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s primjenom i provedbom zakona, drugih propisa i akata iz djelokruga Zavoda, izrađuje nacrte ugovora i sporazuma iz djelokruga Zavoda, daje stručno mišljenje na dostavljene nacrte ugovora i sporazuma, izrađuje sve ugovore koje Zavod sklapa s pravnim i fizičkim osobama (ugovori o nabavi i javnoj nabavi roba, usluga i radova, ugovori o djelu, autorsko-pravni ugovori i dr.), priprema stručne upute i očitovanja za nadležno Državno odvjetništvo kada zastupa Republiku Hrvatsku u sudskim postupcima, na prijedlog ravnatelja priprema materijale radi lakše i teške povrede službenih dužnosti, pruža stručnu pravnu pomoć svim ustrojstvenim jedinicama Zavoda, obavlja sve druge pravne poslove Zavoda.
10.1.2. Odsjek za razvoj i upravljanje kadrovima
Članak 49.b
Odsjek za razvoj i upravljanje kadrovima brine o upravljanju kadrovima i njihovu razvoju, obavlja poslove vezane za postupak prijama u državnu službu u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke odnose, karijerni razvoj, planiranje i raspored kadrova, usavršavanje i stručno osposobljavanje, obavlja poslove vezane za utvrđivanje svih prava i obveza prilikom rasporeda zaposlenika na rad u Zavod, organizira i provodi javni natječaj i interni oglas te selekcijski postupak odabira kandidata, vodi evidenciju kandidata za zapošljavanje u Zavodu, provodi postupak prijava na mirovinsko i zdravstveno osiguranje te zdravstvenu zaštitu zaposlenika i članova njihovih obitelji, provodi postupak i izrađuje rješenja u vezi s ocjenjivanjem, daje stručna mišljenja koja se odnose na državnu službu, priprema i izrađuje prijedlog plana prijama u državnu službu usklađujući raspored državnih službenika s planovima središnjeg tijela državne uprave nadležnoga za službeničke odnose, prati rad, napredovanje i promicanje zaposlenika, sudjeluje u izradi strategija, programa i planova izobrazbe za Zavod, izrađuje plan usavršavanja i organizira i koordinira programe obuke i usavršavanja djelatnika Zavoda, vodi osobne očevidnike službenika i namještenika redovito dostavljajući nove podatke u središnji popis državnih službenika, brine se o ostvarivanju prava, obveza i odgovornosti državnih službenika i namještenika, izrađuje sva rješenja, odluke i ugovore iz radnih odnosa, izrađuje izvješća o stanju kadrova, obavlja uslužne poslove i druge poslove u vezi upravljanja ljudskim potencijalima i radno-pravnim pitanjima državnih službenika i namještenika.«.
Članak 6.
Iza članka 52. dodaje se novi podnaslov i članak 52. a, koji glasi:
»12. Samostalni odjel za unutarnju reviziju
Članak 52.a
Samostalni odjel za unutarnju reviziju provodi unutarnju reviziju u Zavodu, daje stručna mišljenja i ima savjetodavnu ulogu radi poboljšanja poslovanja Zavoda; procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na osnovi upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije, usklađenima s Međunarodnim standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Zavoda; provodi revizije korištenja predpristupnih programa i praćenje eventualnih nepravilnosti u korištenju predpristupnih programa; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ravnatelju radi postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije; obavlja posebne revizije na zahtjev ravnatelja ili prema potrebi; prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu samostalnog odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova te godišnjeg izvješća Upravi; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju te obavlja ostale poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 7.
Članak 59. mijenja se i glasi:
»Poslovi Zavoda obavljaju se na osnovi zakona, Strategije razvitka službene
statistike Republike Hrvatske 2004. – 2012. (»Narodne novine«, broj 28/2005),
Programa statističkih aktivnosti Republike Hrvatske, kojim se utvrđuju
statističke aktivnosti za višegodišnje razdoblje koja su istovjetna razdobljima
utvrđenima u Europskom statističkom programu Europske unije, i godišnjih
provedbenih planova.«.
Članak 8.
U tabličnom prikazu okvirnog broja državnih službenika i namještenika, koji je
sastavni dio Uredbe, a koji se ne objavljuje u »Narodnim novinama«, mijenja se
okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova
iz djelokruga Zavoda.
Novi okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika daje se u tablici
iz stavka 1. ovog članka.
Članak 9.
Ravnatelj Zavoda uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Zavoda s odredbama ove Uredbe, u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.
Članak 10.
Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 023-03/06-01/21
Urbroj: 5030114-06-1
Zagreb, 28. rujna 2006.
Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja
i međugeneracijske
solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |