|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI SABOR
2453
Na temelju članka 88. Ustava Republike Hrvatske, donosim
ODLUKU
O PROGLAŠENJU ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O PRIJEVOZU U CESTOVNOM
PROMETU
Proglašavam Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o prijevozu u cestovnom prometu,
kojega je Hrvatski sabor donio na sjednici 29. rujna 2006. godine.
Klasa: 011-01/06-01/55
Urbroj: 71-05-03/1-06-2
Zagreb, 3. listopada 2006.
Predsjednik
Republike Hrvatske
Stjepan Mesić, v. r.
ZAKON
O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O PRIJEVOZU U CESTOVNOM PROMETU
Članak 1.
U Zakonu o prijevozu u cestovnom prometu (»Narodne novine«, br. 178/04., 48/05.
i 151/05.) u članku 6. stavku 3. riječi: »u skladu s uvjetima obavljanja
djelatnosti prema ovom Zakonu« brišu se.
Članak 2.
U članku 8. iza stavka 1. dodaje se novi stavak 2. koji glasi:
»(2) Za obavljanje autotaksi prijevoza pravna ili fizička osoba ne mora
ispunjavati uvjete iz stavka 1. točke 2. i 5. ovoga članka.«
Dosadašnji stavak 2. postaje stavak 3.
Članak 3.
U članku 45. stavku 1. iza riječi: »je prijevoz« dodaje se riječ: »autobusom«.
Članak 4.
U članku 97. stavku 4. iza riječi: »točke« dodaje se brojka: »1.«, a brojka:
»1.000,00« zamjenjuje se brojkom: »7.000,00«.
Članak 5.
U članku 101. stavku 1. točka 1. briše se.
Dosadašnje točke 2. do 4. postaju točke 1. do 3.
Članak 6.
U članku 103. stavak 3. mijenja se i glasi:
»(3) Pravne i fizičke osobe koje obavljaju djelatnost na temelju ovoga Zakona
uskladit će svoje poslovanje u skladu s odredbama ovoga Zakona do 31. prosinca
2006., osim s odredbom članka 6. stavcima 1. i 2. ovoga Zakona, s kojom se
moraju uskladiti do 1. siječnja 2012.«
Iza stavka 4. dodaje se stavak 5. koji glasi:
»(5) Odredbe ovoga Zakona koje se odnose na stručnu spremu vozača, ne
primjenjuju se na osobe koje su na dan stupanja na snagu Zakona o prijevozu u
cestovnom prometu (»Narodne novine«, br. 36/98., 83/98. i 26/03.) zatečene na
poslovima vozača motornog vozila u cestovnom prometu.«
Članak 7.
Danom stupanja na snagu ovoga Zakona prestaje važiti Uredba o izmjeni Zakona o
prijevozu u cestovnom prometu (»Narodne novine«, br. 151/05.).
Članak 8.
Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 340-01/06-01/01
Zagreb, 29. rujna 2006.
HRVATSKI SABOR
Predsjednik
Hrvatskoga sabora
Vladimir Šeks, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|