|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI
2475
Na temelju članka 38. stavka 3. i članka 39. stavka 3. Zakona o lijekovima i
medicinskim proizvodima (»Narodne novine«, broj 121/03 i 177/04) ministar
zdravstva i socijalne skrbi donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNI PRAVILNIKA O NAČINU RAZVRSTAVANJA LIJEKOVA TE PROPISIVANJU
I IZDAVANJU LIJEKOVA
Članak 1.
U Pravilniku o načinu razvrstavanja lijekova te propisivanju i izdavanju
lijekova (»Narodne novine«, broj 123/05) u članku 13. stavak 1. mijenja se i
glasi:
»Na jedan recept smije se propisati samo jedan lijek za jednu osobu u količini
koja odgovara objektivnom zdravstvenom stanju osobe i prirodi bolesti, a najviše
u količini dostatnoj za liječenje kroz 30 dana, s time da se na jedan recept
može propisati najviše do dva pakiranja lijeka.«
Iza stavka 1. dodaje se novi stavak 2. koji glasi:
»Iznimno u slučaju trajnog liječenja bolesnika s kroničnom bolešću, na jedan
recept može se propisati jedno najveće pakiranje lijeka u količini koja je
dostatna za liječenje osobe najduže 90 dana, ako prema procjeni ovlaštene osobe
propisivanje lijeka u toj količini odgovara objektivnom zdravstvenom stanju
bolesnika i prirodi bolesti osobe i koje neće dovesti do ugrožavanja njezinoga
zdravlja.«
Dosadašnji stavci 2., 3. i 4. postaju stavci 3., 4. i 5.
Članak 2.
Članak 26. mijenja se i glasi:
»Ako ljekarna, odnosno depo lijekova nema propisani lijek, magistar farmacije
obvezan je poduzeti mjere za nabavu tog lijeka, odnosno na zahtjev osobe odmah,
a najkasnije u roku od tri dana pribaviti lijek ili njegovo izdavanje osigurati
osobi u drugoj ljekarni, odnosno depou lijekova.
Magistar farmacije ne smije umjesto propisanog lijeka izdati lijek sličnog
sastava, odnosno zamijeniti propisani lijek s istovrsnim lijekom.«
Članak 3.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/06-04/25
Urbroj: 534-07-06-1
Zagreb, 12. listopada 2006.
Ministar
doc. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|