POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

2554

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, u povodu prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 3. listopada 2006. godine, donio je

RJEŠENJE

I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o općinskim porezima općine Kistanje (»Narodne novine«, broj 21/04. i 25/04.-ispr.).
II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.
 

Obrazloženje

1. Prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o općinskim porezima općine Kistanje (»Narodne novine«, broj 21/04. i 25/04.-ispr., u daljnjem tekstu: Odluka) podnio je 18. ožujka 2005. godine Petar Marija Radelj iz Zagreba.
Ističe da je stupanje na snagu te Odluke uređeno protivno izričitoj odredbi članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 117/93., 69/97., 33/00., 73/00., 127/00., 59/01., 117/01., 150/02. i 147/03.), kojom je propisano da se odluka grada o prirezu porezu na dohodak mora objaviti u »Narodnim novinama« i stupa na snagu osmog dana od objave. Predlagatelj ističe da je odredbom članka 60. navedene Odluke propisano da ta Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije«, a ne od objave u »Narodnim novinama«. Predlagatelj smatra da je osporena odluka mogla stupiti na pravnu snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«. Dakle, kako navedena Odluka ima ništavu odredbu o stupanju na snagu, to ona, prema predlagateljevu mišljenju, ima povratno djelovanje suprotno odredbi članka 89. stavka 4. Ustava Republike Hrvatske.
Slijedom navedenog, prema predlagateljevu mišljenju time što se osporena Odluka primjenjuje »unatražno« ona »grubo vrijeđa vladavinu prava kao najvišu vrednotu ustavnog poretka (članak 3. Ustava), kao i odredbe članka 14. stavka 2. Ustava (»Svi su pred zakonom jednaki«) i članka 51. Ustava (»Svatko je dužan sudjelovati u podmirenju javnih troškova, u skladu sa svojim gospodarskim mogućnostima. Porezni sustav temelji se na načelima jednakosti i pravednosti«)«. Predlagatelj predlaže pokretanje postupka i poništenje, a podredno ukidanje osporene Odluke.
2. Tijekom ustavnosudskog postupka prijedlog je dostavljen na očitovanje Općinskom vijeću Općine Kistanje, koje je dostavilo očitovanje 31. kolovoza 2005. godine.
3. S obzirom da je Općinsko vijeće Općine Kistanje temeljem članka 30. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj: 117/93., 69/97., 33/00., 73/00., 127/00., 59/01., 107/01., 117/01., 159/02. i 147/03.) na sjednici održanoj 23. kolovoza 2005. godine donijelo Odluku o općinskim porezima i prirezu poreza na dohodak Općine Kistanje (»Narodne novine«, broj 106 od 5. rujna 2005.), koja je člankom 35. propisala da danom stupanja na snagu te Odluke prestaje važiti Odluka o općinskim porezima općine Kistanje (»Narodne novine«, broj 21/04. i 25/04.-ispr.), predlagatelj je podneskom od 6. rujna 2005. godine tražio nastavak postupka na temelju odredbe članka 56. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon).
Temeljem članka 36. Odluke o općinskim porezima i prirezu poreza na dohodak Općine Kistanje (»Narodne novine«, broj 106/05.), ta odluka stupa na snagu osmi dan od dana objave u »Narod­nim novinama«, te je stupila na snagu 13. rujna 2005. godine.

Prijedlog nije osnovan.

4. Člankom 56. stavkom 1. Ustavnog zakona propisano je:
(1) Ustavni sud može ocjenjivati ustavnost zakona te ustavnost i zakonitost drugog propisa, odnosno pojedinih njihovih odredaba, iako su oni prestali važiti, ako od tog prestanka do podnošenja zahtjeva ili prijedloga za pokretanje postupka nije proteklo više od godinu dana.

(...)

Ustavni sud utvrđuje da su ispunjene pretpostavke propisane odredbom članka 56. Ustavnog zakona.
5. Mjerodavne odredbe Ustava Republike Hrvatske, prema ocjeni Ustavnog suda, za ocjenu ustavnosti osporene Odluke su:
 

Članak 3.

Sloboda (...) vladavina prava (...) najviše su vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske i temelj za tumačenje Ustava.

Članak 89. stavci 2. i 4.

Propisi tijela koja imaju javne ovlasti prije stupanja na snagu moraju biti objavljeni na dostupan način u skladu sa zakonom.

(...)

Zakon i drugi propisi državnih tijela i tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje.
6. Za ocjenu zakonitosti osporene Odluke mjerodavna je odred­ba članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, koja propisuje:
Odluka grada o prirezu poreza na dohodak mora se objaviti u »Narodnim novinama« i stupa na snagu osmoga dana od objave.
7. Osporena odredba članka 60. osporene Odluke glasi:
Ova odluka stupa na snagu danom objave u »Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2002. godine.
Osporenu Odluku donijelo je Općinsko vijeće Općine Kistanje, na 6. sjednici održanoj 6. studenoga 2001. godine, te je ona objav­ljena u »Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije« broj: 16 od 30. studenoga 2001. godine.
U konkretnom slučaju riječ je o Odluci o općinskim porezima, za koje odluke nije odredbom članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave propisana obveza objavljivanja u »Narodnim novinama«. Ustavni sud utvrđuje da odredba članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područ­ne (regionalne) samouprave nije mjerodavna za ocjenu suglasnosti sa zakonom odluka o porezima koje donose općinska vijeća jer je obveza objave u »Narodnim novinama« propisana samo za odluke o porezima koje donose gradska vijeća.
Slijedom navedenog Ustavni sud utvrđuje da osporena Odluka nije nesuglasna odredbi članka 89. stavka 4. Ustava, te odredbi članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
8. Slijedom iznijetog, a na temelju članka 43. Ustavnog zakona u svezi s člankom 56. stavkom 1 Ustavnog zakona, riješeno je kao u izreci.
9. Objava ovog rješenja temelji se na članku 29. Ustavnog zakona.

Broj: U-II-1299/2005
Zagreb, 3. listopada 2006.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik
dr. sc. Petar Klarić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga