|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA
2562
Na temelju članka 26., 27., 34., 35., 47., 48. i 54. Zakona o državnoj potpori u
poljoprivredi, ribarstvu i šumarstvu (»Narodne novine«, br. 87/02., 117/03.,
82/04., 12/05 – ispravak i 85/06.), ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga
gospodarstva donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O NAČINU I UVJETIMA PROVEDBE MODELA POTICANJA
PROIZVODNJE
Članak 1.
U Pravilniku o načinu i uvjetima provedbe modela poticanja proizvodnje (»Narodne
novine«, br. 24/05, 105/05, 141/05, 40/06 i 86/06) u članku 11., stavku 2.
alineji 2. iza riječi: »suncokret,« dodaju se riječi: »tikvu uljanicu«.
Alineja 4. mijenja se i glasi:
»– za sjemenske usjeve Rješenje o upisu u Upisnik proizvođača sjemena i Potvrdu
Zavoda za sjemenarstvo i rasadničarstvo da je za sjemenski usjev izdano
Uvjerenje o priznavanju usjeva sjemenskim ili Uvjerenje izdano po OECD shemi o
sortnosti sjemena za promet na međunarodnom tržištu u roku 30 dana od dana
izdavanja zaključno s 15. prosincem tekuće godine te dokaz o predaji sjemena
dorađivaču sjemena.«
Stavak 6. briše se.
Članak 2.
Članak 12. mijenja se i glasi:
»(1) Zahtjev za poticaje za sadni materijal podnosi se jednom godišnje do 31.
prosinca Ministarstvu na Obrascu br. 2.
(2) Uz zahtjev iz stavka 1. ovoga članka prilaže se Rješenje o upisu u Upisnik
proizvođača sadnog materijala i Potvrda o količinama deklariranog sadnog
materijala u prodaji izdana od Zavoda za sjemenarstvo i rasadničarstvo na
temelju podataka o ukupnim deklariranim količinama sadnog materijala u sezoni i
povrata neiskorištenih deklaracija na pakiranju na kraju sezone.«
Članak 3.
U članku 18. stavak 5. mijenja se i glasi:
»(5) Uz svaki zahtjev iz stavka 1. i 2. ovoga članka, korisnik je dužan
priložiti primku ili otkupni blok ili račun ili ovjerenu presliku računa o
prodaji, ukupni obračun po pojedinom zahtjevu za poticaj te potvrdu izdanu od
strane objekta koji obavlja preradu masline o razvrstavanju u ekstra djevičansko
maslinovo ulje, sukladno posebnom propisu o uljima od ploda i komine maslina
koji je na snazi u vrijeme prerade maslina.«
Iza stavka 5. dodaje se stavak 6. koji glasi:
»Poticaj za ekstra djevičansko maslinovo ulje prodano i isporučeno u 2005.
godini isplatit će se sukladno odredbama stavka 5. ovog članka.«
Članak 4.
Dosadašnji obrasci br. 1. i 2. zamjenjuju se novim obrascima br. 1. i 2. koji su
tiskani uz ovaj Pravilnik i čine njegov sastavni dio.
Članak 5.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/06-01/77
Urbroj: 525-01-06-01
Zagreb, 18. listopada 2006.
Ministar
poljoprivrede, šumarstva
i vodnoga gospodarstva
Petar Čobanković, v. r.
Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|