POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

2603

Na temelju odredbi članka 158. stavak 5., članka 21. stavak 6. i članka 263. stavak 1. točka 2. Zakona o osiguranju (»Narodne novine« broj 151/05) Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga donijela je 19. listopada 2006. godine

PRAVILNIK

O SADRŽAJU REDOVITIH IZVJEŠĆA I IZVJEŠĆA NA ZAHTJEV HRVATSKE AGENCIJE ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj redovitih izvješća i izvješća na zahtjev Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (dalje: Agencija), te način i rokovi izvještavanja Agencije od strane društava za osiguranje, društava za zastupanje i društava za posredovanje u osiguranju.

Članak 2.

(1) Društvo za osiguranje (dalje u tekstu: Društvo), dužno je izvještavati Agenciju:
1. o upisu i promjenama podataka koji se upisuju u sudski registar, dostavljanjem prijave s prilozima uz prijavu, odnosno zahtjeva sa svim prilozima, istodobno kada se dostavljaju sudskom registru, a rješenja o upisu u sudski registar najkasnije u roku od tri dana od njegova primitka,
2. o sazivu skupštine i svim odlukama prihvaćenim na skupštini, dostavljanjem poziva za skupštinu s dnevnim redom i prijedlogom odluka, istodobno kada se dostavlja na objavu, a nakon održane skupštine dostavljanjem zapisnika s odlukama koje su donesene na skupštini, u roku od tri dana od dana održavanja skupštine, s pročišćenim tekstom statuta,
3. o imateljima dionica Društva, te o stjecanju, odnosno izmjeni kvalificiranih udjela iz članka 21. Zakona o osiguranju, dostavljanjem osobnih podataka, odnosno naziva tvrtke i sjedišta dioničara Društva, nominalnog iznosa dionica koje posjeduju i postotaka udjela u temeljnom kapitalu Društva, te dostavljanjem dokaza o namjeri stjecanja, odnosno izmjeni kvalificiranih udjela iz članka 21. Zakona o osiguranju, a za dioničare pravne osobe, koji su imatelji kvalificiranih udjela, dokumentaciju iz članka 59. stavak 4. i 5. Zakona o osiguranju, odnosno uz prethodnu obavijest o namjeri stjecanja kvalificiranih udjela iz članka 23. dostaviti dokumentaciju iz članka 23. stavak 4. Zakona o osiguranju, bez odlaganja,
4. o razrješenju i imenovanju članova uprave, dostavljanjem odluka o razrješenju i imenovanju članova uprave, a članovi uprave dužni su o svakom imenovanju ili prestanku svoje funkcije u nadzornom ili upravnom odboru drugih pravnih osoba pisano izvijestiti Agenciju uz dostavljanje odluke kojom se mijenja njihov status, bez odlaganja,
5. o razrješenju ovlaštenog aktuara, dostavljanjem odluke o razrješenju, odnosno imenovanju ovlaštenog aktuara, u roku od osam dana od dana donošenja odluke,
6. o promjenama vođenja unutarnje revizije, dostavljanjem odluke o namjeri imenovanja unutarnjeg revizora sukladno članku 147. stavak 1. Zakona o osiguranju, te promjena u vođenju unutarnje revizije, zatim dostavljanjem pravila djelovanja unutarnje revizije i njihovih izmjena, te izvješća unutarnje revizije propisanih odredbama članka 150. Zakona o osiguranju, bez odlaganja,
7. o planiranom otvaranju, preseljenju, zatvaranju ili privremenom prestanku podružnice ili predstavništva, odnosno promjenama vrste poslova koje obavlja podružnica, dostavljanjem predmetnih odluka, bez odlaganja,
8. o ulaganjima na temelju kojih je Društvo posredno ili neposredno steklo kvalificirani udio u drugoj pravnoj osobi, kao i o svakom daljnjem ulaganju u tu pravnu osobu, dostavljanjem ugovora ili druge isprave o stjecanju, odnosno ulaganju, u roku od osam dana od dana stjecanja, odnosno ulaganja,
9. o značajnim promjenama u strukturi kapitala, dostavljanjem izvješća o dioničarima Društva koji su stekli udjel od 10% ili više u glasačkim pravima, odnosno i o stjecanju manjem od 10%, ako postoji utjecaj na upravljanje Društvom, uz dokaze o načinu stjecanja, bez odlaganja,
10. o početku i prestanku obavljanja određenih poslova osiguranja za koje je Društvo steklo dozvolu, dostavljanjem predmetne odluke Društva, u roku od osam dana od dana njezinog donošenja,
11. ako je ugrožena likvidnost, odnosno solventnost Društva, dostavljanjem dokumentiranog izvješća bez odlaganja,
12. ako nastupe razlozi za prestanak, odnosno oduzimanje dozvole za obavljanje poslova osiguranja, dostavljanjem dokumentiranog izvješća bez odlaganja,
13. ako se financijski položaj Društva izmijeni do mjere da Društvo ne dostiže granicu solventnosti iz članka 98. odnosno članka 99. Zakona o osiguranju, dostavljanjem izvješća, bez odlaganja.
(2) Društvo je dužno obavještavati Agenciju o tehničkoj podlozi koju upotrebljava pri izračunu cjenika premija i isključivo za namjene provjere jesu li usklađene s aktuarskim načelima, tako da prije početka primjene cjenika dostavi:
– mišljenje ovlaštenog aktuara s obrazloženjem koje će u sebi sadržavati (ovisno o cjeniku): primijenjene tablice smrtnosti, uračunatu kamatnu stopu za izračun premije osiguranja i matematičke pričuve, uračunate troškove za izračun premije osiguranja, primijenjenu formulu za izračun neto premije, primijenjenu formulu za izračun bruto premije i tablice bruto premijskih stopa, primijenjenu formulu za izračun premije za troškove upravljanja, primijenjenu formulu za izračun premije za pokriće rizika, primijenjenu formulu za izračun matematičke pričuve, primijenjenu formulu za izračun otkupne vrijednosti osiguranja s primjerom tablice otkupne vrijednosti, primijenjenu formulu za izračun kapitalizirane svote osiguranja s primjerom tablice kapitalizacije, plan dobiti, uvjete, odluku o tablici maksimalnog pokrića.

Članak 3.

Ako osoba koja je dobila odobrenje Agencije za stjecanje kvalificiranog udjela u društvu za osiguranje u slučajevima iz članka 21. stavak 1. ili 2. Zakona o osiguranju, namjerava otuđiti svoje dionice tako da bi se uslijed toga njen udio smanjio ispod granice za koju je dobila odobrenje, mora o tome prethodno obavijestiti Agenciju, dostavljanjem izvješća o načinu otuđenja i osobama koje stječu te dionice, bez odlaganja.

Članak 4.

Društvo za zastupanje, odnosno posredovanje u osiguranju dužno je Agenciju izvještavati o:
1. promjeni podataka koji se upisuju u sudski registar, dostavljanjem preslika prijave, odnosno zahtjeva sa svim prilozima, istodobno kada se dostavljaju sudskom registru, a preslik rješenja o upisu u sudski registar najkasnije u roku od tri dana od njegova primitka,
2. o strukturi i opsegu poslova zastupanja, odnosno posredovanja u osiguranju prema društvima za osiguranje koje je obavilo u pojedinoj godini, dostavljanjem izvješća i preslika zaključenih ugovora o zastupanju, odnosno pružanju usluga posredovanja, sa stanjem na dan 30. lipnja i 31. prosinca, u roku od mjesec dana od dana isteka izvještajnog datuma,
3. o ispunjavanju obveza iz članka 237., odnosno 243. Zakona o osiguranju, dostavljanjem ugovora o osiguranju od odgovornosti obavljanja djelatnosti zastupanja, odnosno posredovanja u osiguranju, ili dokaz o odgovarajućem jamstvu, u roku od osam dana od sklapanja ugovora, odnosno dobivanja jamstva.

Članak 5.

Društva za osiguranje i društva za zastupanje, odnosno posredovanje u osiguranju, dostavljaju Agenciji dokumentaciju navedenu u odredbama članka 2., 3. i 4. ovog Pravilnika u izvorniku ili presliku ovjerenom kod javnog bilježnika. Dostavljena dokumentacija se ne vraća.

Članak 6.

Pored dokumentacije navedene u sadržaju izvješća propisanih ovim pravilnikom, društva za osiguranje i društva za zastupanje, odnosno posredovanje u osiguranju, dužna su dostaviti radi potrebe nadzora, na zahtjev Agencije i drugu dokumentaciju.

Članak 7.

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/06-01/32
Urbroj: 326-112-06-01
Zagreb, 19. listopada 2006.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga