POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

2857

Na temelju članka 13. stavka 8. Zakona o šumskom reprodukcijskom materijalu (»Narodne novine« broj 140/05.), ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

O SADRŽAJU, OBLIKU I TROŠKOVIMA IZDAVANJA GLAVNE SVJEDODŽBE

Opća odredba

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se:
– sadržaj i oblik glavnih svjedodžbi o istovjetnosti šumskog reprodukcijskog materijala (u daljnjem tekstu: glavna svjedodžba), dobivenog iz pojedinih tipova šumskih sjemenskih objekata;
– sadržaj i oblik prijave početka proizvodnje šumskog reprodukcijskog materijala;
– troškove izdavanja glavne svjedodžbe;
– način vođenja evidencije o izdanim glavnim svjedodžbama.

Izdavanje glavne svjedodžbe

Članak 2.

Glavnu svjedodžbu izdaje Šumarski institut, Jastrebarsko (u daljnjem tekstu: Institut) na temelju pisane prijave dobavljača o početku sakupljanja odnosno proizvodnje šumskog reprodukcijskog materijala.
U slučaju naknadnog vegetativnog razmnožavanja, izdaje se nova glavna svjedodžba.
Prijava iz stavka 1. ovoga članka se smatra potvrdom o podrijetlu šumskog reprodukcijskog materijala, koja se izdaje dobavljaču.
Obrazac prijave iz stavka 1. ovoga članka tiskan je u Prilogu 1. ovoga Pravilnika.

Sadržaj i oblik glavne svjedodžbe

Članak 3.

Glavna svjedodžba sadrži:
– kod i broj glavne svjedodžbe,
– datum izdavanja glavne svjedodžbe,
– botanički naziv šumske svojte ili križanca,
– naziv tvrtke ili obrta sa sjedištem, odnosno prebivalištem dobavljača,
– oblik reprodukcijskog materijala,
– količinu reprodukcijskog materijala,
– kategoriju reprodukcijskog materijala,
– namjenu korištenja reprodukcijskog materijala,
– tip sjemenskog objekta,
– broj sjemenskog objekta iz Registra,
– lokaciju i izvor sjemenskog objekta,
– provenijentno područje.
Oblici glavnih svjedodžbi tiskani su u Prilozima 2., 3. i 4. ovoga Pravilnika.

Glavna svjedodžba o istovjetnosti reprodukcijskog materijala dobivenog mješanjem

Članak 4.

Oblik glavne svjedodžbe o istovjetnosti šumskog reprodukcijskog materijala dobivenog miješanjem tiskan je u Prilogu 5. ovoga Pravilnika.

Glavna svjedodžba za uvezeni reprodukcijski materijal

Članak 5.

Institut izdaje glavnu svjedodžbu za uvezeni reprodukcijski materijal na temelju zahtjeva dobavljača.
Uz zahtjev iz stavka 1. ovoga članka dobavljač je dužan priložiti:
– odobrenje o uvozu izdanu sukladno članku 35. Zakona o šumskom reprodukcijskom materijalu (»Narodne novine« broj 140/05),
– dokumente koji iskazuju istovjetnost uvezenog reprodukcijskog materijala države izvoznice.
Obrazac zahtjeva za izdavanje glavne svjedodžbe o istovjetnosti šumskog reprodukcijskog materijala uvezenog na teritorij Republike Hrvatske tiskan je u Prilogu 6. ovoga Pravilnika.

Troškovi

Članak 6.

Troškove izdavanja glavne svjedodžbe, koji nastaju Institutu u postupku, snosi podnositelj zahtjeva.
Troškovi iz stavka 1. ovoga članka obračunavaju se prema cjeniku kojeg donosi Institut uz suglasnost Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (u daljnjem tekstu Ministarstvo).

Način vođenja evidencija

Članak 7.

Institut vodi evidenciju u pisanom i elektronskom obliku o izdanim glavnim svjedodžbama.
Institut je dužan podatke iz stavka 1. ovoga članka dostaviti Ministarstvu do zaključno 1. ožujka tekuće godine za prethodnu godinu.

Stupanje na snagu

Članak 8.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu 1. prosinca 2007. godine.

Klasa: 011-02/06-01/98
Urbroj: 525-1-06-1
Zagreb. 20. studenoga 2006.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.

Napomena: prilozi su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga