POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

AGENCIJA ZA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA

2892

Dana 3. studenoga 2006. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) zaprimila je dopis Ministarstva financija Republike Hrvatske (dalje: Ministarstvo), u čijem je privitku dostavljen Nacrt prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, s konačnim prijedlogom zakona (dalje: prijedlog Zakona).
Navedenim dopisom, Ministarstvo je od Agencije zatražilo davanje prethodnog obvezujućeg mišljenja na prijedlog Zakona, sukladno odredbi članka 10. stavka 1. Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 140/05)
S obzirom na navedeno, Agencija temeljem odluke Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće), sa 72. sjednice, održane 23. studenog 2006., daje sljedeće

PRETHODNO OBVEZUJUĆE MIŠLJENJE

Nacrt prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak sadrži niz programa koji prema svojim značajkama u većini predstavljaju programe državnih potpora, a koje potanje uređuje članak 10. nacrta prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak. Spomenutim se člankom, kao djelatnosti Hrvatske banke za obnovu i razvitak utvrđuju financiranje obnove i razvitka hrvatskog gospodarstva, financiranje infrastrukture, poticanje izvoza, potpore malom i srednjem poduzetništvu, poticanje zaštite okoliša te osiguranje izvoza hrvatskih roba i usluga od netržišnih rizika, a kao instrumenti tih potpora navode se krediti, jamstva i sl.
Stoga, radi transparentnosti, kao i izbjegavanja mogućih nejasnoća u primjeni Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak od strane adresata tog zakona, Agencija smatra da je potrebno u tekst nacrta prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, u članku 10. iza postojećeg stavka 4. dodati novi stavak 5. kojim će se propisati da se sve djelatnosti i aktivnosti Hrvatske banke za obnovu i razvitak obavljaju u skladu s propisima o državnim potporama.

Obrazloženje

Nacrtom prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak (dalje: nacrt prijedloga Zakona o HBOR) uređen je položaj HBOR kao državne investicijske banke, poslovi, vlasništvo, iznos temeljnog kapitala, ovlaštenja i ustroj HBOR kao posebne financijske institucije. Njime je HBOR-u dan niz zadataka od temeljnog značaja za obnovu i razvitak Republike Hrvatske.
Agencija je nacrt prijedloga Zakona o HBOR-u promatrala isključivo s aspekta propisa o zaštiti tržišnog natjecanja, odnosno Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 140/05), koji u članku 4. stavku 1. propisuje opću zabranu davanja državnih potpora koje narušavaju, ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore, u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koja proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Republike Hrvatske i Europskih zajednica i njihovih država članica. Stoga se ovo prethodno obvezujuće mišljenje odnosi samo na odredbe nacrta prijedloga Zakona o HBOR-u koje mogu utjecati na trgovinu između Republike Hrvatske i Europske Unije.
Člankom 10. nacrta prijedloga Zakona o HBOR-u propisan je predmet poslovanja HBOR-a, djelatnosti HBOR-a, te aktivnosti koje HBOR obavlja u cilju obavljanja utvrđenih djelatnosti. Budući da te djelatnosti najvećim dijelom predstavljaju programe državnih potpora, svoju djelatnost HBOR, kako je to u obrazloženju nacrta prijedloga Zakona o HBOR-u i navedeno, obavlja sukladno pravilima o državnim potporama odnosno Zakonu o državnim potporama,. Agencija je mišljenja da je nužno u tekst nacrta prijedloga Zakona o HBOR-u dodati stavak kojim će se izravno povezati djelatnost HBOR-a s poštivanjem pravila o dodjeli državnih potpora, radi izbjegavanja možebitnih nejasnoća i nesporazuma, kako od adresata zakona, tako i u svezi s provedbom međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske, osobito Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Republike Hrvatske i Europskih zajednica i njihovih država članica.
Nadalje, Agencija napominje da, ukoliko HBOR uz tzv. poticajne aktivnosti od šireg društvenog interesa (npr. poticanje malog i srednjeg gospodarstva, ulaganja u infrastrukturu, zaštita okoliša, socijalna stanogradnja i sl.), bude obavljao i tzv. komercijalne djelatnosti, sukladno praksi Europske Unije koja se odnosi na institucije slične HBOR-u, to će u budućnosti zahtijevati barem minimalno knjigovodstveno razdvajanje i odvojeno praćenje tih dviju vrsta poslovanja.
Sukladno odredbi članka 10. stavka 2. Zakona o državnim pot­porama, ovo prethodno obvezujuće mišljenje dostavit će se Vladi Republike Hrvatske i Hrvatskom saboru, te će se isto, sukladno odredbi članka 18. Zakona o državnim potporama objaviti u »Narodnim novinama«.

Klasa: 430-01/2006-01/31
Urbroj: 580-05-06-45-02
Zagreb, 23. studenoga 2006.

Predsjednica Vijeća
za zaštitu tržišnog natjecanja
Olgica Spevec, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga