|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
Hrvatska agencija za
nadzor financijskih usluga
2950
Na temelju članka 80. stavak 8. Zakona o investicijskim fondovima (»Narodne
novine«, br. 150/05), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga donijela
je na sjednici održanoj 23. studenoga 2006. godine
PRAVILNIK
KOJIM SE UREĐUJU ULAGANJA ZATVORENIH INVESTICIJSKIH FONDOVA S JAVNOM PONUDOM U
NEKRETNINE
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom uređuju ulaganja zatvorenih investicijskih fondova s javnom
ponudom u nekretnine (dalje: Fond za nekretnine).
Članak 2.
1) Fond za nekretnine nije i ne može biti investitor, izvođač niti drugi
sudionik u gradnji u smislu Zakona o gradnji (»Narodne novine«, br. 175/03 i
100/04).
2) Fond za nekretnine može biti vlasnik i suvlasnik nekretnine s pripadajućim
pravima u smislu Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (»Narodne
novine«, br. 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 114/01 i 79/06).
3) Nekretnine u koje može ulagati Fond za nekretnine su samo one nekretnine koje
su propisane odredbom članka 80. stavka 3. Zakona o investicijskim fondovima.
Članak 3.
1) Društvo za upravljanje ne može obavljati druge poslove osim poslova navedenih
u članku 23. Zakona o investicijskim fondovima.
2) Troškovi i naknade iz poslovanja i upravljanja Fondom za nekretnine moraju
biti u skladu s člancima od 65. do 68. Zakona o investicijskim fondovima.
Članak 4.
1) Najviše 15% neto vrijednosti imovine fonda može biti uloženo u vrijednosne
papire jednog izdavatelja.
2) Najviše 10% neto vrijednosti imovine fonda može biti uloženo u financijske
izvedenice ili certifikate čija se cijena temelji na nekretninama. Financijske
izvedenice ili certifikati moraju biti navedeni u Prospektu, a izdavatelj
izvedenica ili certifikata mora imati odobrenje Hrvatske agencije za nadzor
financijskih usluga.
3) Najviše 20% neto vrijednosti imovine fonda može biti uloženo u udjele ili
dionice drugih fondova za nekretnine.
4) Fond za nekretnine u svom vlasništvu ne može imati više od 25% dionica s
pravom glasa jednog te istog izdavatelja ili vrijednosnih papira iz jednog te
istog izdanja obveznica.
Članak 5.
Položaj Fonda za nekretnine i Društva za upravljanje u odnosu na porez na dodanu
vrijednost i porez na dobit mora biti u skladu s propisima iz djelokruga,
nadležnosti i primjene Porezne Uprave Ministarstva financija Republike Hrvatske.
Članak 6.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-01/06-01/37
Urbroj: 326-01-06-1
Zagreb, 23. studenoga 2006.
Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|