POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO ZAŠTITE OKOLIŠA, PROSTORNOG UREĐENJA I GRADITELJSTVA

3065

Na temelju članka 58. Zakona o zaštiti zraka (»Narodne novine«, broj 178/04), ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva donijela je

PRAVILNIK

O RAZMJENI INFORMACIJA O PODACIMA IZ MREŽA ZA TRAJNO PRAĆENJE KAKVOĆE ZRAKA

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom određuju podaci koji se koriste za uzajamnu razmjenu informacija o mrežama i pojedinačnim postajama za trajno praćenje kakvoće zraka i obavljenim mjerenjima između tijela javne vlasti koja koordiniraju rad državne i lokalne mreže za praćenje kakvoće zraka.

Članak 2.

(1) Razmjena informacija iz članka 1. ovoga Pravilnika je doprinos smanjenju onečišćenosti zraka te poboljšanju kakvoće življenja i okoliša na cjelokupnom teritoriju Države.
(2) Podaci o kakvoći zraka koji se koriste za razmjenu informacija moraju biti kompatibilni, usporedivi i transparentni.

Članak 3.

Razmjena informacija iz članka 1. ovoga Pravilnika sadrži podatke koji se obvezno dostavljaju i podatke koji se dostavljaju ako su raspoloživi.

Članak 4.

(1) Podaci koji se obvezno dostavljaju jesu podaci o:
– mrežama i postajama uspostavljenim na teritoriju države,
– koncentracijama onečišćujućih tvari u zraku koje se prate mjerenjem kakvoće zraka na postajama, prema donesenim programima mjerenja razine onečišćenosti zraka, uključujući statističke parametre.
(2) Programi iz stavka 1. alineje 2. ovoga članka su programi trajnog praćenja kakvoće zraka u državnoj mreži za praćenje kakvoće zraka, lokalnoj mreži za praćenje kakvoće zraka te praćenje kakvoće zraka na temelju procjene utjecaja na okoliš i/ili dozvole izdane prema posebnom propisu koji su sastavni dio programa mjerenja lokalne mreže.

Članak 5.

(1) Podaci iz članka 4. stavka 1. alineje 1. ovoga Pravilnika koji se moraju dostaviti o mrežama, postajama i o metodama mjerenja određeni su u Prilogu 1. ovoga Pravilnika.
(2) Popis onečišćujućih tvari za koje se dostavljaju obvezni i raspoloživi podaci te statistički parametri određeni su u Prilogu 2. ovoga Pravilnika.

Članak 6.

(1) Mjerila za sjedinjavanje podataka i izračunavanje statističkih parametara za podatke iz članka 4. stavka 1. ovoga Pravilnika određeni su u Prilogu 3. ovoga Pravilnika, izuzev za ozon u zraku za koji su mjerila propisana u Uredbi o ozonu u zraku.
(2) Upute za pripremu podataka iz članka 4. stavka 1. ovoga Pravilnika stavljaju se na web stranicu Agencije za zaštitu okoliša.

Članak 7.

Podaci iz članka 4. stavka 1. moraju biti valjani odnosno provjereni prema propisanim metodama mjerenja i zahtjevu norme HRN EN ISO/IEC 17025 i Pravilniku o praćenju kakvoće zraka.

Članak 8.

(1) Obvezne podatke i raspoložive podatke potrebne za razmjenu informacija priprema Agencija za zaštitu okoliša na temelju podataka koji se dostavljaju do 31. travnja tekuće godine za proteklu kalendarsku godinu u informacijski sustav o kakvoći zraka.
(2) Na temelju podataka iz stavka 1. ovoga članka Agencija za zaštitu okoliša osigurava i razmjenu informacija s međunarodnim organizacijama i organizacijama drugih država.
(3) Podatke iz članka 1. ovoga Pravilnika Agencija za zaštitu okoliša prevodi u jedan od sljedećih formata: ISO 7168 drugi unaprijeđeni format, NASA-AMES 10001/1010, DEM (1) kompatibilnom formatu ili u DEM bazi podataka.

Članak 9.

Prilozi 1., 2. i 3. s odgovarajućim sadržajem tiskani su uz ovaj Pravilnik i njegov su sastavni dio.

Članak 10.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 531-01/06-04/51
Urbroj: 351-01-06-1
Zagreb, 7. prosinca 2006.

Ministrica
Marina Matulović Dropulić, dipl. ing. arh., v. r.

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu
 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga