|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
PRAVOBRANITELJICA ZA RAVNOPRAVNOST SPOLOVA
3068
Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova temeljem članka 43. stavka 2. točke
c) Zakona o državnim službenicima (»Narodne novine«, broj 92/05), članka 25.
stavka 1. Zakona o ravnopravnosti spolova (»Narodne novine« broj 116/03) i
članka 5. stavak 2. alineja 4. te članka 24. stavak 1. Poslovnika o radu
Pravobraniteljice za ravnopravnost spolova (»Narodne novine« broj 29/04)
utvrđuje
PLAN PRIJAMA
U DRŽAVNU SLUŽBU UREDA PRAVOBRANITELJICE ZA RAVNOPRAVNOST SPOLOVA ZA 2006.
GODINU
I.
Utvrđuje se da je u Uredu pravobraniteljice za ravnopravnost spolova Pravilnikom
o izmjenama i dopunama pravilnika o unutarnjem redu Ureda pravobraniteljice za
ravnopravnost spolova, Evbr.: 12-01/05-002, od 27. lipnja 2005. godine,
predviđeno ukupno 8 (osam) radnih mjesta za državne službenike/ce, a stanje
popunjenosti službenika/ca unutar službi kao ustrojstvenih jedinica je
sljedeće:
Red.
br. |
Naziv službe |
Naziv radnog mjesta |
Broj izvršitelja/ica |
1 |
Služba za stručne poslove |
Načelnik/ica službe za stručne poslove |
1 |
2 |
|
Viši/a stručni/a savjetnik/ica |
1 |
3 |
|
Stručni/a suradnik/ica |
1 |
4 |
Služba za opće poslove |
Načelnik/ica službe za opće poslove |
1 |
5 |
|
Viši/a stručni/a savjetnik/ica |
1 |
6 |
|
Viši/a stručni/a referent/ica |
1 |
7 |
|
Administrativni/a referent/ica |
1 |
|
UKUPNO |
|
7 |
II.
U Uredu pravobraniteljice za ravnopravnost spolova, sukladno predviđenim
financijskim sredstvima u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2006.
godinu, planira se prijam potrebnog broja službenika na neodređeno vrijeme za
sljedeće radno mjesto:
– Viši/a stručni/a savjetnik/ica pravobraniteljice za praćenje medija u Službi
za stručne poslove – 1 izvršitelj/ica.
III.
Ovaj Plan stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«
i web stranici Središnjeg državnog ureda za upravu.
Evbr.: PRS 12-01/06-0006
Urbr.: 07-06-1
Zagreb, 19. siječnja 2006.
Pravobraniteljica za
ravnopravnost spolova
Gordana Lukač Koritnik, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|