POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

3076

Na temelju članka 6a. stavka 2. Zakona o morskom ribarstvu (»Narodne novine«, br. 74/94; 57/96 i 48/05) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

O UVJETIMA I NAČINU STAVLJANJA U PROMET RIBA I DRUGIH MORSKIH ORGANIZAMA

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se:
– stavljanje u promet riba i/ili drugih morskih organizama (u daljnjem tekstu: ribe),
– način stavljanja u promet ribe,
– uvjeti kojima moraju udovoljavati mjesta za promet ribom,
– način izvješćivanja o prometu ribom.

Članak 2.

(1) Ribe mogu biti stavljene u promet ukoliko udovoljavaju propisima o kakvoći, deklariranju i označavanju hrane, te veterinarsko--zdravstvenoj ispravnosti.
(2) U promet se mogu stavljati samo ribe koje potječu iz gospodarskog ribolova, uzgoja ili uvoza.
(3) Ribe su stavljene u promet kad ih proizvođač stavi na ras­polaganje ili ih isporuči.
(4) Proizvođač iz stavka 3. ovoga članka je ovlaštenik Povlastice za gospodarski ribolov na moru ili Povlastice za uzgoj ribe i drugih morskih organizama.
(5) Promet ribe uključuje uvoz i izvoz ribe.
(6) Odredba stavka 3. ovog članka ne odnosi se na promet živom ribom u svrhu daljnjeg uzgoja.

Članak 3.

(1) Zabranjen je promet ribama iz gospodarskog ribolova čije su veličine ispod minimalnih dozvoljenih ulovnih veličina.
(2) Zabranjen je promet pojedinim vrstama riba iz gospodarskog ribolova za lovostaja tih vrsta, ukoliko potječu iz ribolovnog mora Republike Hrvatske.
(3) Iznimno od odredbe stavka 2. ovoga članka, za vrijeme lovostaja u promet se može staviti samo riba ulovljena prije početka lovostaja, što se dokazuje pravovremeno dostavljenom Izjavom o skladištenju ribe.

Članak 4.

(1) Ovlaštenici Povlastice za obavljanje gospodarskog ribolova na moru (u daljnjem tekstu: ribari) smiju ulov iskrcati na obalu samo u posebno određenim mjestima za iskrcaj (u daljnjem tekstu: iskrcajna mjesta) ukoliko:
– obavljaju ribolov ribarskim plovilom duljine preko 15 metara te ostvare ulov od 300 ili više kilograma plave ribe, odnosno 50 ili više kilograma ostalih vrsta riba i/ili drugih morskih organizama,
– obavljaju ribolov pridnenom povlačnom mrežom – koćom, pelagijskom povlačnom mrežom koćom, dredžama, kružnim mrežama plivaricama ili plutajućim parangalom za krupnu plavu ribu i ostvare ulov od 300 ili više kilograma plave ribe, odnosno 50 ili više kilograma ostalih vrsta riba i/ili drugih morskih organizama.
(2) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, iskrcaj se može obaviti izvan iskrcajnog mjesta, na mjestima koje odredi nadležni inspektor sigurnosti plovidbe ili ribarski inspektor radi plovidbenih ili sigurnosnih razloga (kvar pogonskog stroja ili uređaja za uprav­ljanje ribarskim plovilom, loših vremenskih uvjeta i slično) ili ako je to potrebno radi očuvanja kvalitete ulova.

Članak 5.

(1) Iskrcajna mjesta mogu biti samo unutar luke otvorene za javni promet ili luke posebne namjene-ribarske luke, u skladu s posebnim propisima.
(2) Uvjeti kojima moraju udovoljavati iskrcajna mjesta unutar pojedinog lučkog područja namijenjenog za iskrcaj su:
– nesmetan prilaz teretnim vozilima s kopnene strane, odnosno ribarskim plovilima s mora;
– za vrijeme iskrcaja mora biti osiguran neometan rad osobama koje sudjeluju neposredno u poslovima iskrcaja, nadležnim inspek­torima i drugim ovlaštenim osobama.
(3) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, iskrcajna mjesta mogu biti luke ili privezi namijenjeni za iskrcaj ribe unutar objekata odobrenih za preradu i/ili skladištenje ribe.

Članak 6.

(1) Ribari smiju stavljati ribu u prvu prodaju samo na za to određenim mjestima (u daljnjem tekstu: mjesto prve prodaje), osim u slučaju prodaje poznatom prvom kupcu određenom u članku 7. stavku 2. ovoga Pravilnika.
(2) Mjesto prve prodaje je odobreni objekt, a na kojem se obav­lja prva prodaja ribe prvom kupcu na veliko (sabirni centar za ribu, otkupna stanica ribe, veletržnica ribom – s dražbom ili bez nje i slično).
(3) Na mjestima prve prodaje u promet mogu staviti ribu samo proizvođači i veletrgovci ribom iz uvoza.
(4) Mjesta prve prodaje moraju ispunjavati uvjete za promet ribom u skladu s posebnim propisima.
(5) Pod prvom prodajom ne smatra se prodaja na malo krajnjim potrošačima od strane samih ribara na za to predviđenim mjestima (tržnice, ribarnice i slično).

Članak 7.

(1) Prvi kupac je fizička ili pravna osoba, koja obavlja djelatnost veleprodaje, maloprodaje, prerade i/ili skladištenje ribe.
(2) Poznati prvi kupac je fizička ili pravna osoba koja obavlja djelatnost iz stavka 1. ovoga članka, a s kojom proizvođač ima unaprijed dogovorenu prodaju ribe izvan mjesta prve prodaje.
(3) Prvi kupac smije u daljnju prodaju, potrošnju, skladištenje ili preradu staviti samo ribe koje potječu:
– s mjesta prve prodaje,
– izravno od proizvođača ili
– iz uvoza.

Članak 8.

(1) Ribari moraju dostavljati Izjave o iskrcaju s podacima po vrsti i količini ribe Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), u roku od 48 sati od obavljenog iskrcaja, na obrascu koji je određen propisom o dostavi podataka u gospodarskom ribolovu na moru.
(2) Mjesta prve prodaje moraju proslijediti podatke o prometu ribom po vrstama, količinama i cijenama u roku od 48 sati Ministarstvu.
(3) U slučaju prve prodaje poznatom prvom kupcu na mjestima koja nisu određena za prvu prodaju, prvi kupac ne smije staviti ribu u daljnji promet dok ne dostavi Ministarstvu podatke o kupnji ribe po vrsti, količini i cijeni, a najkasnije u roku od 48 sati od kupnje.
(4) Podaci iz stavaka 2. i 3. ovoga članka dostavljaju se na Prodajnom listu (Prilog 1.) u elektronskom obliku.
(5) Ribu u prijevozu od iskrcajnog mjesta do mjesta prve prodaje ili do poznatog prvog kupca mora pratiti Popratni list (Prilog 2.).
(6) Ukoliko se riba nakon iskrcaja ne nudi na prodaju ili se namjerava staviti u prodaju u kasnijem razdoblju, ribar je dužan u roku od 48 sati dostaviti podatke Ministarstvu o skladištenju ribe, na obrascu Izjave o skladištenju ribe (Prilog 3.).

Članak 9.

(1) Ribarsko plovilo koje plovi pod stranom zastavom i namjerava iskrcati ulov ribe u Republici Hrvatskoj o tome mora obavijestiti Ministarstvo najkasnije 72 sata prije predviđenog dolaska u luku iskrcaja, pod uvjetom da je dobilo odobrenje za ulazak u teritorijalno more i unutrašnje morske vode Republike Hrvatske od strane nadležnog ministarstva.
(2) Ribarsko plovilo koje plovi pod stranom zastavom ulov može iskrcati samo u lukama koje su otvorene za međunarodni promet, na dijelu obale koji ispunjava uvjete za prihvat ulova u skladu s posebnim propisima.
(3) Iznimno od odredbe stavka 2. ovoga članka, iskrcaj se može obaviti izvan iskrcajnog mjesta na mjestu koje odredi inspektor sigurnosti plovidbe uz odobrenje nadležnih tijela za nadzor državne granice, radi plovidbenih ili sigurnosnih razloga (kvar pogonskog stroja ili uređaja za upravljanje ribarskim plovilom, loši vremenski uvjeti i slično).

Članak 10.

(1) Zapovjednik plovila ili stručno osposobljena osoba plovila s kojeg se obavlja prekrcaj, te zapovjednik plovila ili stručno osposobljena osoba plovila na koje se obavlja prekrcaj, moraju voditi evidenciju o prekrcaju, obavijestiti Ministarstvo najkasnije 24 sata prije početka prekrcaja te izvijestiti o obavljenom prekrcaju najkasnije 24 sata nakon završetka prekrcaja, na obrascu koji je određen posebnim propisom o dostavi podataka u gospodarskom ribolovu na moru.
(2) Iznimno od odredbe stavka 1. ovog članka, prekrcaj se može obaviti bez najave, radi plovidbenih ili sigurnosnih razloga (kvar pogonskog stroja ili uređaja za upravljanje ribarskim plovilom, loši vremenski uvjeti i slično) ili radi očuvanja kvalitete ulova, a o završenom prekrcaju mora se izvijestiti Ministarstvo.

Članak 11.

Prilozi 1., 2. i 3. iz članka 8. tiskani su u prilogu ovoga Pravilnika i čine njegov sastavni dio.

Članak 12.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«, osim odredaba članaka 4., 6. i 8. koje stupaju na snagu 1. siječnja 2008. godine.

Klasa: 011-02/06-01/41
Urbroj: 525-1-06-1
Zagreb, 11. prosinca 2006.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.

Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga