|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
3236
Na osnovi članka 3. Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o uvjetima i
načinu provođenja dopunskog zdravstvenog osiguranja (»Narodne novine« broj
131/06.) i odredbe članka 19. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
(»Narodne novine« broj 16/02., 24/02. i 58/03.), Upravno vijeće Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje na 40. sjednici održanoj 20. prosinca 2006. godine
donijelo je
ODLUKU
O NAČINU DOSTAVE MATIČNOG BROJA OSIGURANE OSOBE U OBVEZNOM ZDRAVSTVENOM
OSIGURANJU
Članak 1.
Ovom Odlukom utvrđuje se način dostave podatka ugovaratelju dopunskog
zdravstvenog osiguranja iz članka 12. Zakona o dobrovoljnom zdravstvenom
osiguranju (»Narodne novine« broj 85/06.) o matičnom broju osigurane osobe u
obveznom zdravstvenom osiguranju koje provodi Hrvatski zavod za zdravstveno
osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod).
Članak 2.
Zavod će podatak o matičnom broju osigurane osobe u obveznom zdravstvenom
osiguranju (u daljnjem tekstu: matični broj) dostaviti ugovaratelju dopunskog
zdravstvenog osiguranja iz članka 1. ove Odluke na osnovi njegovog pisanog
zahtjeva samo za osigurane osobe Zavoda kojima taj broj nije naveden na
iskaznici zdravstveno osigurane osobe, odnosno ovjerenoj prijavi na obvezno
zdravstveno osiguranje.
Ugovaratelj dopunskog zdravstvenog osiguranja obvezan je u svom zahtjevu navesti
ime i prezime osigurane osobe za koju traži podatak iz stavka 1. ovog članka, te
njezin matični broj građana ili broj osigurane osobe u obveznom zdravstvenom
osiguranju.
Zahtjev iz stavka 1. dostavlja se Službi za informatiku Direkcije Zavoda,
Margaretska 3, 10000 Zagreb.
Članak 3.
Služba za informatiku Direkcije Zavoda dostavit će ugovaratelju dopunskog
zdravstvenog osiguranja pisanim putem podatak o matičnom broju u roku od 15 dana
od dana zaprimanja zahtjeva, a ako je zahtjev podnesen za više od 20 osiguranih
osoba na magnetskom mediju.
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 025-04/06-01/412
Urbroj: 338-01-01-06-1
Zagreb, 20. prosinca 2006.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje
prim.
Stjepan Bačić, dr. med., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|