POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

3247

Na temelju članka 40. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine«, broj 59/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 21. prosinca 2006. godine donijela

ODLUKU

O MINIMALNIM FINANCIJSKIM STANDARDIMA ZA DECENTRALIZIRANO FINANCIRANJE DOMOVA ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE U 2007. GODINI


OPĆE ODREDBE


I.

Ovom Odlukom utvrđuju se minimalni financijski standardi za decentralizirano financiranje djelatnosti domova za starije i nemoćne osobe u 2007. godini, nad kojima su prenijeta osnivačka prava s Republike Hrvatske na jedinice područne (regionalne) samouprave, a koje čine rashodi za zaposlene, materijalni rashodi i rashodi za nabavu nefinancijske imovine.


II.
 

Županija, odnosno Grad Zagreb za domove za starije i nemoćne osobe koji imaju sjedište na njegovu području, a na koje su prenijeta osnivačka prava, osigurava sredstva za obavljanje djelatnosti doma u visini razlike između ukupnih rashoda i vlastitih prihoda doma.

Ukupni rashodi doma su:

– plaće,

– ostali rashodi za zaposlene,

– doprinosi na plaće,

– naknade troškova zaposlenima (službena putovanja, naknade za prijevoz, za rad na terenu i odvojeni život, stručno usavršavanje zaposlenika),

– rashodi za materijal i energiju (uredski materijal i ostali materijalni rashodi, materijal i sirovine, energija, materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje, sitni inventar i autogume),

– rashodi za usluge (usluge telefona, pošte i prijevoza, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, usluge promidžbe i informiranja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, zdravstvene i veterinarske usluge, intelektualne i osobne usluge, računalne usluge i ostale usluge),

– ostali nespomenuti rashodi poslovanja (naknade za rad predstavničkih i izvršnih tijela povjerenstava i slično, premije osiguranja, reprezentacija, članarine i ostali nespomenuti rashodi poslovanja),

– ostali financijski rashodi (bankarske usluge i usluge platnog prometa, negativne tečajne razlike i valutna klauzula, zatezne kamate i ostali nespomenuti financijski rashodi),

– materijalna imovina-prirodna bogatstva (zemljište),

– nematerijalna imovina u obliku prava (patenti, koncesije, licence, ostala prava i ostala nespomenuta nematerijalna imovina),

– građevinski objekti,

– postrojenja i oprema,

– prijevozna sredstva,

– višegodišnji nasadi i osnovno stado,

– nematerijalna proizvedena imovina,

– plemeniti metali i ostale pohranjene vrijednosti,

– rashodi za dodatna ulaganja ne nefinancijskoj imovini.

Vlastiti prihod doma je prihod koji dom za starije i nemoćne osobe ostvari naplatom cijene skrbi izvan vlastite obitelji, temeljem ugovora o skrbi izvan vlastite obitelji između doma i korisnika, odnosno obveznika plaćanja cijene skrbi izvan vlastite obitelji ili rješenja centra za socijalnu skrb, ostalih usluga ili na drugi način.

 

KRITERIJI I MJERILA

 

III.

 

Rashodi za zaposlene su:

– plaće,

– ostali rashodi za zaposlene,

– doprinosi na plaće.

Kriteriji za financiranje rashoda za zaposlene utvrđuju se prema:

1. Pravilniku o vrsti doma za djecu i doma za odrasle osobe i njihovoj djelatnosti, te uvjetima glede prostora, opreme i potrebnih stručnih i drugih djelatnika doma socijalne skrbi,

2. Zakonu o plaćama u javnim službama i Uredbi o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama,

3. Osnovici za izračun plaće radnika u javnim službama utvrđenoj kolektivnim ugovorom ili odlukom Vlade Republike Hrvatske,

4. Odredbama Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama i Kolektivnog ugovora za djelatnost socijalne skrbi koje se primjenjuju kao pravna pravila.

Mjerila za financiranje rashoda za zaposlene utvrđuju se prema broju zaposlenih u trenutku prijenosa osnivačkih prava, odnosno po korisniku (stalnog smještaja, korigiranog koeficijenta od 20% za korisnike pomoći i njege u kući i dostave i pripreme obroka za vanjske korisnike).

Minimalni financijski standard rashoda za zaposlene u domovima za starije i nemoćne osobe za 2007. godinu, sukladno stavcima 1., 2. i 3. ove točke, po županijama, odnosno Gradu Zagrebu iznosi:
 

ŽUPANIJA

Broj
korisnika

Iznos po korisniku

Iznos 2007. godina

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

454

1.780

9.700.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

262

1.747

5.493.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

362

1.603

6.962.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

265

1.824

5.800.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

282

1.522

5.150.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

936

2.144

24.083.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

251

2.270

6.838.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

284

2.034

6.931.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

304

1.822

6.646.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

330

1.847

7.314.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

765

1.648

15.131.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

409

1.703

8.359.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

246

1.899

5.607.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

913

2.292

25.114.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

657

2.109

16.629.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

391

2.484

11.657.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

284

1.702

5.800.000

GRAD ZAGREB

3932

1.558

73.528.000

SVEUKUPNO

11.327

1.815

246.742.000

 

 

IV.
 

Materijalni rashodi su:

– naknade troškova zaposlenima (službena putovanja, naknade za prijevoz, za rad na terenu i odvojeni život, stručno usavršavanje zaposlenika),

– rashodi za materijal i energiju (uredski materijal i ostali materijalni rashodi, materijal i sirovine, energija, materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje, sitni inventar i autogume),

– rashodi za usluge (usluge telefona, pošte i prijevoza, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, usluge promidžbe i informiranja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, zdravstvene i veterinarske usluge, intelektualne i osobne usluge, računalne usluge i ostale usluge),

– ostali nespomenuti rashodi poslovanja (premije osiguranja, reprezentacija, članarine i ostali nespomenuti rashodi poslovanja).

Financijski rashodi su:

– ostali financijski rashodi (bankarske usluge i usluge platnog prometa, negativne tečajne razlike i valutna klauzula, zatezne kamate i ostali nespomenuti financijski rashodi).

Kriteriji za financiranje materijalnih i financijskih rashoda utvrđuju se prema broju korisnika doma.

Mjerila za financiranje materijalnih i financijskih rashoda utvrđuju se po korisniku.

Minimalni financijski standard materijalnih i financijskih rashoda za domove za starije i nemoćne osobe za 2007. godinu, sukladno stavcima 1., 2., 3. i 4. ove točke, po županijama, odnosno Gradu Zagrebu iznosi:
 

ŽUPANIJA

 

Broj
korisnika

Iznos po korisniku

Iznos
2007. godina

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

454

1.673

9.115.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

262

1.656

5.207.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

362

1.590

6.906.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

265

1.947

6.190.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

282

1.580

5.348.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

936

1.663

18.681.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

251

1.778

5.354.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

284

1.785

6.084.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

304

1.363

4.973.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

330

1.526

6.042.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

765

1.534

14.079.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

409

1.499

7.355.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

246

1.658

4.894.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

913

1.656

18.140.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

657

1.820

14.348.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

391

1.783

8.365.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

284

1.629

5.550.000

GRAD ZAGREB

3932

1.398

65.944.000

SVEUKUPNO

11.327

1.564

212.575.000

 

V.
 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine:

– materijalna imovina-prirodna bogatstva (zemljište),

– nematerijalna imovina u obliku prava (patenti, koncesije, licence, ostala prava i ostala nespomenuta nematerijalna imovina),

– građevinski objekti,

– postrojenja i oprema,

– prijevozna sredstva,

– višegodišnji nasadi i osnovno stado,

– nematerijalna proizvedena imovina,

– plemeniti metali i ostale pohranjene vrijednosti,

– rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

Kriteriji za financiranje rashoda nefinancijske imovine utvrđuju se prema:

1. Pravilniku o vrsti doma za djecu i doma za odrasle osobe i njihovoj djelatnosti, te uvjetima glede prostora, opreme i potrebnih stručnih i drugih djelatnika doma socijalne skrbi,

2. Stanju prostora i opreme prema intenzitetu ulaganja u prethodnim godinama, te ulaganju po korisniku.

Mjerila za financiranje rashoda za nefinancijsku imovinu utvrđuju se po korisniku.

Minimalni financijski standard rashoda za nefinancijsku imovinu za domove za starije i nemoćne osobe za 2007. godinu, sukladno stavcima 1., 2. i 3. ove točke po županijama, odnosno Gradu Zagrebu iznosi:


 

ŽUPANIJA

Broj
korisnika

Iznos po korisniku

Iznos
2007. g.

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

454

293

1.596.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

262

223

700.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

362

806

3.500.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

265

489

1.556.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

282

177

600.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

936

392

4.400.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

251

229

691.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

284

324

1.105.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

304

208

760.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

330

537

2.128.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

765

232

2.128.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

409

211

1.038.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

246

1.694

5.000.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

913

185

2.022.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

657

243

1.915.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

391

408

1.915.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

284

420

1.430.000

GRAD ZAGREB

3932

283

13.343.000

SVEUKUPNO

11.327

337

45.827.000

 

 

VI.

Županija, odnosno Grad Zagreb osigurava, po domu, godišnje 150.000,00 kuna za potrebe hitnih intervencija investicijskog i tekućeg održavanja objekata, prostora, opreme i vozila, te nabavu opreme.

ŽUPANIJA

Iznos 2007. g.

1

2

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

300.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

150.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

150.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

150.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

150.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

600.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

300.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

300.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

150.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

150.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

450.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

300.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

300.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

600.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

600.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

600.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

150.000

GRAD ZAGREB

1.500.000

Ukupno hitne intervencije:

6.900.000

 

 

Županija, odnosno Grad Zagreb odobrava sredstva iz stavka 1. ove točke prema zahtjevu doma i vlastitoj procjeni opravdanosti zahtjeva.

 

VII.

 

Na temelju kriterija i mjerila iz točaka III., IV., V. i VI. ove Odluke, ukupni rashodi doma za 2007. godinu po županijama, odnosno Gradu Zagrebu su:

ŽUPANIJA

 

Iznos
2007. godina

1

2

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

20.711.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

11.550.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

17.518.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

13.696.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

11.248.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

47.764.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

13.183.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

14.420.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

12.529.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

15.634.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

31.788.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

17.052.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

15.801.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

45.876.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

33.492.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

22.537.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

12.930.000

GRAD ZAGREB

154.315.000

SVEUKUPNO

512.044.000

 

VIII.
 

Ukupni rashodi utvrđeni u točki VII. ove Odluke čine osnovicu za izračun pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije domova za starije i nemoćne osobe županije, odnosno Grada Zagreba za 2007. godinu, u skladu sa Zakonom o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.

Planirani vlastiti prihodi doma za starije i nemoćne osobe iz točke II. stavka 3. ove Odluke za 2007. godinu, navedeni su u koloni 3 tablice u nastavku. Planirani vlastiti prihod procijenjen je u skladu s brojem korisnika, Pravilnikom o sudjelovanju i načinu plaćanja korisnika i drugih obveznika uzdržavanja u troškovima smještaja izvan vlastite obitelji i cijenama usluga utvrđenim ugovorima o međusobnim odnosima sklopljenim između Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi i osnivača doma.

Jedinica područne (regionalne) samouprave dužna je u svom proračunu za 2007. godinu osigurati domovima za starije i nemoćne osobe razliku sredstava (kolona 4 tablice u nastavku) od ukupno utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke (kolona 2 tablice u nastavku), umanjenih za planirani vlastiti prihod doma (kolona 3 tablice u nastavku).

Ako dom za starije i nemoćne osobe ostvari vlastiti prihod, sukladno točki II. stavku 3. ove Odluke u manjem iznosu od procijenjenog, jedinica područne (regionalne) samouprave osigurava razliku između ukupno ostvarenih prihoda i ukupno utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke.

Ako dom za starije i nemoćne osobe ostvari vlastiti prihod, sukladno točki II. stavku 3. ove Odluke u većem iznosu od procijenjenog, smanjuje se razlika između ukupno utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke i ukupno ostvarenih vlastitih prihoda, koje osigurava jedinica područne (regionalne) samouprave.

ŽUPANIJA

Ukupni rashodi za 2007. godinu

Planirani vlastiti
prihodi za 2007. godinu

Razlika sredstava između ukupnih rashoda i planiranih vlastitih prihoda
za 2007. g. koje osigurava županija

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

20.711.000

11.600.000

9.111.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

11.550.000

7.470.000

4.080.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

17.518.000

9.500.000

8.018.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

13.696.000

6.413.000

7.283.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

11.248.000

6.916.000

4.332.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

47.764.000

26.760.000

21.004.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

13.183.000

6.350.000

6.833.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

14.420.000

6.824.000

7.596.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

12.529.000

7.700.000

4.829.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

15.634.000

9.030.000

6.604.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

31.788.000

18.500.000

13.288.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

17.052.000

10.731.000

6.321.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

15.801.000

5.482.000

10.319.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

45.876.000

24.108.000

21.768.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

33.492.000

16.479.000

17.013.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

22.537.000

10.100.000

12.437.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

12.930.000

6.710.000

6.220.000

GRAD ZAGREB

154.315.000

97.470.000

56.845.000

SVEUKUPNO:

512.044.000

288.143.000

223.901.000

 

 

IX.
 

Sredstva iz točaka III., IV., V., VI., VII. i VIII. ove Odluke županije, odnosno Grad Zagreb, dužni su rasporediti domovima za starije i nemoćne osobe kojih su osnivači.

 

X.

 

Županije, odnosno Grad Zagreb, dužni su Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi dostaviti izvješća za razdoblje siječanj – lipanj, te siječanj – prosinac 2007. godine na obrascima S-2 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima domova za starije i nemoćne osobe i S-3 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, koji su sastavni dio ove Odluke, a u skladu s Uredbom o računovodstvu proračuna i Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu.


XI.
 

Ova Odluka objavit će se u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu 1. siječnja 2007. godine.


Klasa: 550-03/06-01/03

Urbroj: 5030108-06-1

Zagreb, 21. prosinca 2006.

Potpredsjednica Vlade
i
ministrica obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti
Jadranka
Kosor, dipl. iur., v. r.

 

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga