POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

3252

Na temelju članka 47. Zakona o državnoj potpori u poljoprivredi, ribarstvu i šumarstvu (»Narodne novine«, br. 87/02., 117/03., 82/04., 12/05 – ispravak, 85/06.), ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O NAČINU I UVJETIMA PROVEDBE MODELA POTICANJA PROIZVODNJE


Članak 1.
 

U Pravilniku o načinu i uvjetima provedbe modela poticanja proizvodnje (»Narodne novine«, br. 24/05., 105/05., 141/05., 40/06., 86/06. i 115/06.) članak 13. mijenja se i glasi:

»(1) Korisnik podnosi zahtjev za poticaj za podizanje višegodišnjeg nasada, nasada hmelja i nasada lavande nakon podizanja nasada, jednom godišnje Ministarstvu, na Obrascu br. 3, najkasnije 6 mjeseci od podizanja nasada.

(2) Zahtjev za poticaj za podizanje nasada može se podnijeti za nasad koji je podizan u najviše tri prethodne sezone sadnje.

(3) Utemeljenost zahtjeva za poticaj iz stavka 1. ovoga članka potpisom i ovjerom potvrđuje Hrvatski zavod za poljoprivrednu savjetodavnu službu.

(4) Minimalna površina za podizanje vinograda na otocima, poluotoku Pelješcu, općinama Dubrovačko primorje, Konavle, Župa dubrovačka, Seget Donji, Marina i Primošten, te području grada Dubrovnika i grada Šibenika jest 0,1 ha.

(5) Za vinograde koji se podižu sukladno stavku 4. ovoga članka korisniku se odobrava sadnja podloge na stalno mjesto.«

 

Članak 2.

 

Članak 14. mijenja se i glasi:

»(1) Korisnik uz zahtjev iz članka 13. ovoga Pravilnika prilaže:

– kopiju katastarskog plana s označenom parcelom/parcelama ili dijelom parcele na kojoj je podignut nasad,

– potvrdu lokalne samouprave o lokaciji višegodišnjeg nasada ako se nalazi na području s težim uvjetima gospodarenja u poljoprivredi,

– dokaz da je vlasnik ili dokaz da je u posjedu poljoprivrednog zemljišta na kojem je podignut novi nasad minimalno u idućih 10 godina,

– račun ili ovjeren preslik računa o kupnji deklariranog sadnog materijala kojim je podignut nasad, otpremnica i deklaracija uz otpremnicu,

– za sadnju vinove loze na stalno mjesto, račun ili ovjeren preslik računa o kupnji repromaterijala – podloge kojom je zasađena površina, otpremnicu i deklaraciju uz otpremnicu,

– za sadnju vinove loze na stalno mjesto, račun ili ovjeren preslik računa o kupnji repromaterijala – pupa koji je upotrijebljen za cijepljenje, otpremnicu i deklaraciju uz otpremnicu,

– podatke o kemijskoj analizi tla i preporuci gnojidbe izdanih od ovlaštenih institucija, (navedeni podaci nisu potrebni za podizanje nasada lavande i podizanje nasada vinograda za zahtjeve manje od 0,25 ha),

– u slučaju isporuke sadnog materijala za vlastite potrebe (samo registrirani proizvođači koji su deklarirali vlastitu proizvodnju) prilaže se dokument o isporuci sadnog materijala, odnosno potvrda primitka ovjerena potpisom osobe odgovorne za proizvodnju sad­nog materijala i pečatom, i deklaracija uz otpremnicu.

(2) Do 10% sadnica/cjepova kojima se podiže voćnjak/maslinik/nasad hmelja/vinograd ili najviše 500 sadnica/1000 cjepova, može biti iz sortimenta koji je u postupku priznavanja (introdukcija, selekcija, hibridizacija).«

 

Članak 3.

 

Članak 15. mijenja se i glasi:

»(1) Korisnik podnosi zahtjev za poticaj za podizanje matičnog nasada jednom godišnje nakon podizanja nasada, Ministarstvu na Obrascu br. 3a, najkasnije 6 mjeseci od podizanja nasada.

(2) Zahtjev za poticaj za podizanje matičnog nasada može se podnijeti za nasad koji je podizan u najviše tri prethodne sezone sadnje.

(3) Utemeljenost zahtjeva za poticaje iz stavka 1. ovoga članka potpisom i ovjerom potvrđuje Hrvatski zavod za poljoprivrednu savjetodavnu službu.«

 

Članak 4.

 

Članak 16. mijenja se i glasi:

»(1) Korisnik uz zahtjev iz članka 15. ovoga Pravilnika prilaže:

– rješenje o upisu u Upisnik proizvođača sadnog materijala,

– kopiju katastarskog plana s označenom parcelom/parcelama ili dijelom parcele na kojoj je podignut nasad,

– dokaz da je vlasnik ili dokaz da je u posjedu poljoprivrednog zemljišta na kojem je podignut novi nasad minimalno u idućih 10 godina,

– račun ili ovjeren preslik računa o kupnji deklariranoga sad­nog materijala kojim je podignut nasad, otpremnicu i deklaraciju uz otpremnicu,

preslik primljene prijave Zavodu za sjemenarstvo i rasadničarstvo za odabir matičnih nasada za umatičenje,

– potvrdu Zavoda za sjemenarstvo i rasadničarstvo da budući matični nasad korisnika ispunjava uvjete za provođenje postupka umatičenja,

– podatke o kemijskoj analizi tla i preporuci gnojidbe izdane od ovlaštenih institucija.

(2) Poticaj za podizanje matičnih nasada plemki gospodarski značajnih autohtonih – domaćih voćnih i sorti vinove loze odobrit će se iznimno za sorte koje će na prijedlog Povjerenstva za poljoprivredno rasadničarstvo iz Zakona o sjemenu i sadnom materijalu i priznavanju sorti poljoprivrednog bilja utvrditi ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva.

(3) Korisnik poticaja obavezuje se nakon provedenog postupka umatičenja nasada dostaviti preslik Knjige matičnih nasada ovjeren od strane ovlaštenih institucija.

(4) Ako korisnik poticaja ne dostavi preslik naveden u stavku 3. ovoga članka, Ministarstvo će mu izdati obavijest o povratu poticaja sukladno članku 55. ovoga Pravilnika.«

 

Članak 5.

 

Dosadašnji obrasci br. 3, 3a, 3b i 3c zamjenjuju se novim obrascima br. 3 i 3a koji su tiskani uz ovaj Pravilnik i čine njegov sastavni dio.

 

Članak 6.

 

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.


Klasa: 011-02/06-01/117

Urbroj: 525-1-06-1

Zagreb, 21. prosinca 2006.

Ministar

poljoprivrede, šumarstva i

vodnoga gospodarstva

Petar Čobanković, v. r.
 

 Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga