POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA ENERGETSKA REGULATORNA AGENCIJA

3255

Na temelju članka 11. stavka 1. podstavka 1. Zakona o regulaciji energetskih djelatnosti (»Narodne novine«, broj 177/04), Hrvatska energetska regulatorna agencija temeljem odluke Upravnog vijeća na sjednici održanoj 19. prosinca 2006. donosi

TARIFNI SUSTAV

ZA PROIZVODNJU ELEKTRIČNE ENERGIJE, S IZNIMKOM ZA POVLAŠTENE KUPCE, BEZ VISINE TARIFNIH STAVKI


I. OPĆE ODREDBE
 

Članak 1.
 

Ovim Tarifnim sustavom za proizvodnju električne energije, s iznimkom za povlaštene kupce, bez visine tarifnih stavki (u daljnjem tekstu: Tarifni sustav) odnosno metodologijom za utvrđivanje tarifnih stavki za proizvodnju električne energije za tarifne kupce određuju se:

– ciljevi i načela ovoga Tarifnog sustava,

– način i kriteriji za utvrđivanje tarifnih stavki za proizvodnju električne energije,

– značajke metodologije,

– podaci i dokumenti koji se koriste za utvrđivanje troškova proizvodnje električne energije,

– kategorije kupaca,

– način određivanja cijene proizvodnje električne energije i njene osjetljivosti,

– struktura tarifnih modela i tarifnih stavki te

– način utvrđivanja prijedloga za promjenu visine tarifnih stavki.

 

Članak 2.

 

Izrazi koji se koriste u ovom Tarifnom sustavu imaju značenja utvrđena Zakonom o energiji (»Narodne novine«, broj 68/01 i 177/04),Zakonom o tržištu električne energije (»Narodne novine«, broj 177/04),Općim uvjetima za opskrbu električnom energijom (»Narodne novine«, broj 14/06) i Mrežnim pravilima elektroenergetskog sustava (»Narodne novine«, broj 36/06).

 

Članak 3.

 

U ovom Tarifnom sustavu koriste se i izrazi koji u smislu ovoga Tarifnog sustava imaju sljedeća značenja:

a) regulacijski period – razdoblje tijekom kojega se primjenjuju jednaki utjecajni parametri za određivanje priznatih troškova poslovanja energetskog subjekta;

b) regulacijska godina – dio regulacijskog perioda koji odgovara razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca kalendarske godine;

c) prethodna regulacijska godina – regulacijska godina koja neposredno prethodi sadašnjoj regulacijskoj godini;

d) sadašnja regulacijska godina – tekuća godina u kojoj se podnosi prijedlog promjene visine tarifnih stavki za buduću regulacijsku godinu;

e) buduća regulacijska godina – regulacijska godina koja neposredno slijedi iza sadašnje regulacijske godine;

f) regulirana imovina – imovina koja se koristi za obavljanje regulirane djelatnosti, a čine je dugotrajna materijalna i nematerijalna imovina te trajna obrtna sredstva;

g) priznati troškovi poslovanja – opravdani troškovi poslovanja koji uključuju i razumne troškove kapitala;

h) kategorija kupaca – grupa kupaca s istim značajkama s obzirom na naponsku razinu na kojoj preuzimaju električnu energiju te na svrhu, količinu, dinamiku i druge karakteristike potrošnje električne energije;

i) tarifni elementi – elementi tarifnog sustava za koje se određuju tarifne stavke;

j) tarifne stavke – komponente tarifnog sustava koje omogućuju obračun;

k) tarifni modeli – određene kombinacije tarifnih elemenata i pripadajućih tarifnih stavki.

 

Članak 4.

 

(1) Pod proizvodnjom električne energije u smislu ovoga Tarif­nog sustava razumijeva se proizvodnja električne energije iz elektrana u vlasništvu nositelja obveze javne usluge i nabava električne energije iz drugih izvora.

(2) Proizvodnja električne energije za tarifne kupce predstavlja dio ukupne proizvodnje električne energije, s time da je udio njenih troškova u ukupnim troškovima proizvodnje razmjeran proizvedenoj električnoj energiji za tarifne kupce.

(3) Pod proizvođačem električne energije kao nositeljem proizvodnje u smislu ovoga Tarifnog sustava razumijeva se energetski subjekt koji obavlja djelatnost proizvodnje iz stavka 2. ovoga članka (u daljnjem tekstu: proizvođač).

 

Članak 5.

 

Kupac koji se nalazi u sustavu obveze javne usluge plaća cijenu proizvodnje električne energije za tarifne kupce prema tarifnim stavkama utvrđenim ovim Tarifnim sustavom.

 

II. CILJEVI I NAČELA

 

Članak 6.

 

Ovaj Tarifni sustav ima cilj:

– poticati razvoj djelatnosti proizvodnje električne energije za tarifne kupce,

– stvarati stabilne i predvidive uvjete poslovanja za proizvodnju električne energije,

– poticati izgradnju novih proizvodnih objekata,

– uvažavati korištenje obnovljivih izvora električne energije i kogeneracije,

– osigurati standardnu razinu kvalitete proizvodnje električne energije za tarifne kupce,

– poticati učinkovitost poslovanja te

– promovirati mehanizme za poboljšanje energetske učinkovitosti i upravljanje proizvodnjom.

 

Članak 7.

 

Ovaj Tarifni sustav zasniva se na sljedećim načelima i pravilima:

– troškovi poslovanja moraju biti opravdani, a rok povrata uloženih sredstava razuman,

– troškovi proizvodnje električne energije za tarifne kupce moraju biti nepristrani i razvidni,

– troškovi proizvodnje električne energije za tarifne kupce uključuju i troškove energije uravnoteženja koje izazivaju tarifni kupci,

– učešće pojedinih kategorija kupaca odnosno kupaca iz pojedinih tarifnih modela u ukupnim troškovima proizvodnje za tarifne kupce razmjerno je njihovoj ukupno preuzetoj električnoj energiji neovisno o tome koristi li se radna snaga kao tarifni element za tu kategoriju kupaca ili tarifni model,

– raspodjela troškova proizvodnje električne energije na stalne i promjenjive unutar neke kategorije kupaca ili tarifnog modela, kod kojih se koristi i radna snaga kao tarifni element, vrši se prema omjeru ukupnih stalnih i promjenjivih troškova proizvodnje za tarifne kupce,

– raspodjela fiksnih troškova po jedinici radne snage unutar one kategorije kupaca ili tarifnog modela za koje je ona tarifni element vrši se uvažavajući faktor istovremenosti vršne radne snage,

– tarifne stavke određuju se prema kategoriji kupca odnosno tarifnom modelu,

– tarifne stavke za pojedini tarifni model na cijelom području Republike Hrvatske su jednake,

– obračun tarifnih elemenata za proizvodnju električne energije vrši se za svako obračunsko mjerno mjesto,

– cijena za proizvodnju električne energije ovisi o isporučenoj energiji i razdoblju dana unutar kojeg je isporučena i

– cijena za proizvodnju električne energije ovisi o ostvarenom mjesečnom vršnom opterećenju (za kategorije kupaca kod kojih se mjeri snaga).

 

Članak 8.

 

(1) Metoda regulacije koja se primjenjuje u ovome Tarifnom sustavu je metoda priznatih troškova poslovanja.

(2) Mišljenje o priznatim troškovima poslovanja uključujući i stopu povrata kapitala daje Hrvatska energetska regulatorna agencija (u daljnjem tekstu: Agencija).

(3) Regulacijski period jednak je regulacijskoj godini.

(4) Određivanje visine tarifnih stavki za buduću regulacijsku godinu zasniva se na priznatim ostvarenim troškovima poslovanja iz prethodne regulacijske godine, ostvarenim i procijenjenim troškovima poslovanja za sadašnju regulacijsku godinu te prihvaćenim planskim vrijednostima troškova za razmatranu buduću regulacijsku godinu.


Ostatak dokumenta je ispušten u ovom neslužbenom pregledu


 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga