POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

164

Na temelju članka 16. stavka 3. Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine« br. 163/05) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

PRAVILNIK

O TEHNIČKIM I MJERITELJSKIM ZAHTJEVIMA ZA MJERILA HEKTOLITARSKE MASE ŽITARICA

OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim se pravilnikom propisuju tehnički i mjeriteljski zahtjevi koje moraju zadovoljavati referentna etalonska mjerila koja se upotrebljavaju za određivanje EZ hektolitarske mase žitarica i zahtjevi koje moraju zadovoljavati radna mjerila koja se upotrebljavaju za mjerenje EZ hektolitarske mase žitarica.

Članak 2.

»EZ hektolitarska masa« jednaka je omjeru mase izražene u kilogramima i obujma izraženog u hektolitrima kako je određena za neku vrstu žitarica mjerenjem s nekim mjerilom i nekom metodom koji su u skladu s odredbama ovog pravilnika.
»Referentna EZ hektolitarska masa« jednaka je EZ hektolitarskoj masi kako je određena mjerenjem s pomoću etalona Europske Zajednice (u daljnjem tekstu: Zajednice) ili hrvatskog mjerila konstruiranog u skladu s poglavljima I. i II. iz dodatka I. koji je sastavni dio ovoga pravilnika (u daljnjem tekstu: državno etalonsko mjerilo).

MJERITELJSKI I TEHNIČKI ZAHTJEVI

Članak 3.

Državno etalonsko mjerilo za mjerenje mase žitarice opisano je u Dodatku I. koji je sastavni dio ovoga pravilnika.
Državno etalonsko mjerilo mora se barem svakih deset godina provjeravati prema etalonskom mjerilu Zajednice i prema njemu ugađati s pomoću etalonskih mjerila iste vrste koje se mogu prevoziti.
Etalonsko mjerilo koje se može prevoziti je mjerilo bez uređaja za vaganje, koje ima iste značajke kao etalonsko mjerilo Zajednice i državno etalonsko mjerilo.

Članak 4.

Za trgovačke svrhe naziv EZ hektolitarska masa može se upotrebljavati samo za označivanje značajke zrna koja se mjeri mjerilima koja zadovoljavaju zahtjeve ovoga pravilnika.
Za svrhe trgovanja žitaricama značajka koja se naziva hektolitarskom masom može biti samo EZ hektolitarska masa iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 5.

Mjerila koja se upotrebljavaju u trgovini za određivanje EZ hektolitarske mase žitarica moraju ispunjavati zahtjeve iz Dodatka II. koji je sastavni dio ovoga pravilnika.
Mjerila iz prethodnoga stavka podliježu EZ tipnom odobrenju i EZ prvom ovjeravanju.
Ona se moraju konstruirati i upotrebljavati u skladu s uvjetima specificiranim u EZ potvrdi o tipnom odobrenju.
Mjerila iz stavka 1. ovoga članka moraju nositi EZ oznake i znakove te podliježu redovnoj i izvanrednoj ovjeri.
Ovjerno razdoblje za ova mjerila je jedna godina.

Članak 6.

Na tržište ili u uporabu smiju se stavljati samo ona mjerila za određivanje EZ hektolitarske mase žitarica koja imaju oznaku EZ tipnog odobrenja oznaku EZ prvoga ovjeravanja.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 7.

Odredbe o označivanju prvog ovjeravanja iz dodatka ovom pravilniku neće se primjenjivati do ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju odnosno do potpisa odgovarajućega međunarodnog sporazuma o priznavanju prvog ovjeravanja. Do tada će se upotrebljavati odgovarajuće hrvatske ovjerne oznake.

Članak 8.

Do ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju umjesto izraza »EZ tipno odobrenje«, »EZ prvo ovjeravanje« i »EZ oznake i znakovi« upotrijebljenih u smislu odredaba ovog pravilnika upotrebljavat će se izrazi »odobrenje tipa mjerila«, »prvo ovjeravanje«, »ovjerne oznake« u smislu odredbi Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine«; br. 163/03)

Članak 9.

Odredbe iz članka 3. ovoga Pravilnika neće se primjenjivati do punopravnog članstva Republike Hrvatske u Europskoj uniji odnosno do potpisivanja odgovarajućih protokola s Europskom unijom o međusobnom priznavanju mjernih i ispitnih rezultata i potvrda o mjerenjima i ispitivanjima.

Članak 10.

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/06-04/6
Urbroj: 558-04/1-06-1
Zagreb, 21. prosinca 2006.

Ravnatelj
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.

Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga