|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO
165
Na temelju članka 16. stavka 3. Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine« br.
163/03) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi
PRAVILNIK
O MJERITELJSKIM I TEHNIČKIM ZAHTJEVIMA ZA UTEGE OD 5 KG DO 50 KG SREDNJE
TOČNOSTI I PRAVOKUTNE I VALJKASTE UTEGE OD 1 KG DO 10 KG SREDNJE TOČNOSTI
OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim se pravilnikom propisuju mjeriteljski i tehnički zahtjevi za utege srednje
točnosti sljedećih nazivnih vrijednosti:
• pravokutni utezi od 5 kg, 10 kg, 20 kg i 50 kg
• valjkasti utezi od 1 g, 2 g, 5 g, 10 g, 20 g, 50 g, 100 g, 200 g i 500 g i 1
kg, 2 kg, 5 kg i 10 kg
MJERITELJSKI I TEHNIČKI ZAHTJEVI
Članak 2.
Utezi na koje se mogu stavljati EZ oznake i znakovi opisani su i prikazani u
dodatcima I. – IV. ovoga pravilnika koji čine njegov sastavni dio.
Utezi iz članka 1. ovoga pravilnika ne podliježu EZ tipnome odobrenju, ali se
moraju podnijeti na prvo EZ ovjeravanje.
Članak 3.
Na tržište i u uporabu mogu se stavljati samo pravokutni i valjkasti utezi koji
nose oznaku prvog EZ ovjeravanja.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 4.
Utezi koji su na dan stupanja na snagu ovoga pravilnika u uporabi i imaju
valjanu prvu ili EZ ovjeru te ispunjavaju zahtjeve propisa koji su bili na snazi
do stupanja na snagu ovoga pravilnika mogu se stavljati u promet i uporabu i
ovjeravati u skladu s tim propisima do isteka valjanosti ovjerne oznake.
Članak 5.
Do ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju umjesto izraza »EZ tipno
odobrenje«, »EZ prvo ovjeravanje« i »EZ oznake i znakovi« upotrijebljenih u
smislu odredaba ovoga pravilnika upotrebljavat će se izrazi »odobrenje tipa
mjerila«, »prvo ovjeravanje« i »ovjerne oznake« u smislu odredbi Zakona o
mjeriteljstvu (»Narodne novine« br. 163/03).
Članak 6.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/06-04/7
Urbroj: 558-04/1-06-1
Zagreb: 21. prosinca 2006.
Ravnatelj
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.
Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|