|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO
167
Na temelju članka 16. stavka 3. Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine« broj
163/03), ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi
PRAVILNIK
O MJERITELJSKIM I TEHNIČKIM ZAHTJEVIMA ZA BRODSKE SPREMNIKE
OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim se pravilnikom propisuju mjeriteljski i tehnički zahtjevi koje moraju
zadovoljavati brodski spremnici plovila na unutrašnjim vodama i priobalnih
brodova (u daljnjemu tekstu: brodski spremnici) i postupak EZ umjeravanja.
Izraz «EZ umjeravanje« označuje umjeravanje koje se provodi u skladu s odredbama
ovoga pravilnika.
Članak 2.
Rezultati provedenoga postupka umjeravanja moraju se zabilježiti u EZ potvrdi o
umjeravanju u skladu s dodatcima I. i II. ovoga pravilnika koji su njegov
sastavni dio.
Zavod mora jednako vrednovati EZ potvrdu o umjeravanju kao i odgovarajuće
nacionalne dokumente o umjeravanju.
MJERITELJSKI ZAHTJEVI
Članak 3.
Mjerila koja se upotrebljavaju za određivanje razine kapljevine u spremnicima
umjerenim u skladu s ovim pravilnikom moraju biti posebno prilagođena za tu
namjenu.
Mjerila iz stavka 1. ovoga članka moraju zadovoljavati zahtjeve odgovarajućega
posebnog pravilnika koji će donijeti ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo
(u daljnjemu tekstu: Zavod) u roku od jedne godine od dana stupanja na snagu
ovoga pravilnika.
Do donošenja odgovarajućega pravilnika za mjerila iz prethodnoga stavka mogu se
upotrebljavati mjerila koja odobri Zavod u skladu s propisima.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 4.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Članak 5.
Odredba stavka 2. članka 2. ovoga pravilnika primjenjivat će se od dana ulaska
Republike Hrvatske u Europsku uniju ili od dana potpisa odgovarajućega
međunarodnog sporazuma o međusobnome priznavanju potvrda o umjeravanju.
Članak 6.
Do ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju umjesto u pravilniku danog naziva
»EZ umjeravanje« i »EZ potvrda o umjeravanju« upotrebljavat će se nazivi
»umjeravanje« i »potvrda o umjeravanju«.
Klasa: 011-02/06-04/9
Urbroj: 558-04/1-06-1
Zagreb, 21. prosinca 2006.
Ravnatelj
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.
Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info
pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|