POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

183

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o prijedlogu Petra Marije Radelja iz Zagreba, za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 6. prosinca 2006. godine, donio je

ODLUKU

I. Pokreće se postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom te se ukida dio odredbe članka 5. Odluka o prirezu porezu na dohodak (»Narodne novine«, broj 150/05.), koju je donijelo Gradsko vijeće Grada Križevaca, koji glasi: »Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenom vjesniku Grada Križevaca«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006. godine«.
II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

1. Petar Marija Radelj podnio je Ustavnom sudu prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti Odluke o prirezu porezu na dohodak (»Narodne novine«, broj 150/05.), koju je donijelo Gradsko vijeće Grada Križevaca.
Ističe da je stupanje na snagu te Odluke uređeno protivno izričitoj odredbi članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 117/93., 69/97., 33/00., 73/00., 127/00., 59/01., 117/01., 150/02. i 147/03.), kojom je propisano da se odluka grada o prirezu porezu na dohodak mora objaviti u »Narodnim novinama«i stupa na snagu osmog dana od objave. Naime, odredbom članka 5. navedene Odluke propisano je da ta Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom vjesniku Grada Križevaca, a ne od objave u »Narodnim novinama«. Dakle, kako navedena Odluka ima ništavu odredbu o stupanju na snagu, ona po samome pravu nije mogla stupiti na snagu niti proizvoditi pravne učinke, te je valja poništiti.
Stoga predlagatelj smatra da ta Odluka nije suglasna vladavini prava kao najvišoj vrednoti ustavnog poretka (članak 3. Ustava), kao i načelu suglasnosti drugih propisa s Ustavom i zakonom (članak 5. Ustava), te načelu o stupanju na snagu propisa, propisanom odredbom članka 89. Ustava, te predlaže pokretanje postupka i poništenje, a podredno ukidanje osporene Odluke.
2. Tijekom ustavnosudskog postupka prijedlog je dostavljen na očitovanje Gradskom vijeću Grada Križevaca, koje je dostavilo očitovanje 3. i 8. kolovoza 2006. godine.

Prijedlog je djelomice osnovan.

3. Mjerodavne odredbe Ustava Republike Hrvatske, prema ocjeni Ustavnog suda, za ocjenu ustavnosti osporene Odluke o gradskim porezima su:

Članak 3.

Sloboda (...) vladavina prava (...) najviše su vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske i temelj za tumačenje Ustava.
Članak 89. stavci 2. i 4.
Propisi tijela koja imaju javne ovlasti prije stupanja na snagu moraju biti objavljeni na dostupan način u skladu sa zakonom.
Zakon i drugi propisi državnih tijela i tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje.
4. Odluku o prirezu poreza na dohodak donijelo je Gradsko vijeće Grada Križevaca na temelju članka 30.a. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 117/93., 69/97., 33/00., 73/00., 59/01., 107/01., 150/02. i 147/03.) i članka 18. Statuta Grada Križevaca (»Službeni vjesnik Grada Križevaca«, broj 6/01. i 7/01.), na 6. sjednici održanoj 14. prosinca 2005. godine.
Odluka je objavljena u »Narodnim novinama«, broj 150 od 21. prosinca 2005. godine i u »Službenom vjesniku« Grada Križevaca od 15. prosinca 2005. godine.
Odredbom članka 5. Odluke propisano je:
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenom vjesniku Grada Križevaca«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006. godine. Ova Odluka objavit će se i u »Narodnim novinama«.
5. Za ocjenu zakonitosti osporene Odluke mjerodavna je odredba članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, koja propisuje:
Odluka grada o prirezu poreza na dohodak mora se objaviti u »Narodnim novinama«i stupa na snagu osmoga dana od objave.
6. U konkretnom slučaju prva rečenica članka 5. Odluke u suprotnosti je s odredbom članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, odnosno ista je protuzakonita. Naime, sve odluke gradova o prirezu poreza na dohodak moraju se objaviti u »Narodnim novinama«, a stupaju na snagu osmoga dana od objave.
Propisavši stupanje na snagu navedene Odluke osmoga dana od dana njezine objave u »Službenom vjesniku Grada Križevaca«, Gradsko vijeće Grada Križevaca postupilo je suprotno navedenoj izričitoj zakonskoj odredbi.
Stoga takvo normativno rješenje ne udovoljava zahtjevima vladavine prava – pravne sigurnosti objektivnog pravnog poretka, propisanim člankom 3. Ustava. Takvo rješenje ujedno nije suglasno s odredbom članka 89. stavka 2. Ustava.
7. Slijedom navedenog, Ustavni sud je utvrdio da osporena Odluka ima protuzakonitu odredbu o stupanju na snagu, koja nije suglasna s odredbama članaka 3. i 89. stavka 2. Ustava.
Stoga je Ustavni sud ukinuo prvu rečenicu članka 5. Odluke. Pri tome, Ustavni sud utvrđuje da je osporena Odluka stupila na snagu, prema odredbi članka 95. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, osmoga dana od dana njezine objave u »Narodnim novinama«. Osporena Odluka objavljena je u »Narodnim novinama«, broj 150 od 21. prosinca 2005. godine, te je stupila na snagu 29. prosinca 2005. godine.
Stoga je, na temelju odredbe članka 55. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), odlučeno kao u izreci (točka I.).
Objava ove odluke (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.

Broj: U-II-5190/2005
Zagreb, 6. prosinca 2006.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik
dr. sc. Petar Klarić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga