POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA ENERGETSKA REGULATORNA AGENCIJA

204

Na temelju članka 28. Zakona o energiji (»Narodne novine«, broj 68/01 i 177/04) i članka 11. stavak 1. Zakona o regulaciji energetskih djelatnosti (»Narodne novine«, broj 177/04), Hrvatska energetska regulatorna agencija (u daljnjem tekstu: Agencija) je na sjednici Upravnog vijeća održanoj 22. prosinca 2006. godine, donijela

IZMJENE I DOPUNE

TARIFNOG SUSTAVA ZA TRANSPORT PRIRODNOG PLINA, BEZ VISINE TARIFNIH STAVKI

Članak 1.

U Tarifnom sustavu za transport prirodnog plina, bez visine tarifnih stavki (»Narodne novine«, broj 32/06), u članku 3. stavku 2. podstavak 8. mijenja se i glasi:
»8. Standardni kubni metar (Sm3) – količina prirodnog plina koja pri tlaku od 101.325 Pa i temperaturi od 15 °C zaprema jedan kubni metar,«

Članak 2.

Članak 13. mijenja se i glasi:
»(1) Odobreni ukupni godišnji troškovi transportnog sustava plinovoda raspodjeljuju se prema rezerviranom najvećem dnevnom opterećenju po mjesecima transportiranja, i to:
a) 40% ukupnih troškova (troškova kapaciteta) na mjesece vršnog opterećenja,
b) 50% ukupnih troškova (troškova kapaciteta) na mjesece srednjeg opterećenja,
c) 10% ukupnih troškova (troškova kapaciteta) na mjesece osnovnog opterećenja.
(2) Za izradu prijedloga visine tarifnih stavki koriste se sljedeći parametri i podaci:
a) Parametri utvrđeni ovim Tarifnim sustavom:
– raspodjela mjeseci na mjesece transportiranja (na mjesece vršnog, srednjeg i osnovnog opterećenja);
– raspodjela odobrenih ukupnih godišnjih troškova transportnog sustava plinovoda na mjesece transportiranja,
b) Parametri koje određuje Agencija:
– stopa povrata na imovinu;
– diskontna stopa;
– vijek trajanja imovine i stopa amortizacije,
c) Podaci iz odobrenog razvojnog plana za razvoj, izgradnju i modernizaciju transportnog sustava za godinu za koju se vrši obračun:
– potražnja hrvatskog tržišta (količinski) za uslugom transporta prirodnog plina;
– troškovi poslovanja;
– troškovi amortizacije;
– ulaganja u osnovna sredstva,
d) Podaci iz financijskog izvješća »Bilanca društva« za 2001. godinu (Ukupna dugotrajna imovina):
– početna vrijednost imovine – vrijednost neamortizirane dugotrajne materijalne imovine transportera prirodnog plina na dan 31. 12. 2001. godine,
e) Podaci koje dostavljaju korisnici:
– ukupno rezervirano najveće dnevno opterećenje za obračunsku godinu;
– ukupna planirana godišnja količina prirodnog plina za obračunsku godinu,
f) Financijski podaci iz izvješća ovlaštenog revizora o obavljenoj reviziji temeljnih financijskih izvještaja transportera plina za poslovnu godinu koja prethodi godini u kojoj se određuju tarifne stavke za narednu godinu (Račun dobiti i gubitka/Poslovni prihodi/Poslov­ni rashodi i Izvještaj o novčanom tijeku/Investicijske aktivnosti):
– ulaganja u osnovna sredstva;
– poslovni rashodi;
– amortizacija;
– ukupan godišnji prihod,
(3) Iznosi financijskih sredstava koji se koriste za izradu prijedloga visine tarifnih stavki izražavaju se u eurima (EUR), a iznosi koji su izraženi u drugim novčanim jedinicama preračunavaju se u eure na sljedeći način:
– podaci iz stavka 2. točka d) ovoga članka preračunavaju se iz kuna u eure prema godišnjem srednjem tečaju Hrvatske narodne banke za 2001. godinu;
– podaci iz stavka 2. točka f) ovoga članka preračunavaju se iz kuna u eure prema godišnjem srednjem tečaju Hrvatske narodne banke za godinu na koju se takvi podaci odnose.
(4) Iznosi prijedloga visine tarifnih stavki, bez zaokruživanja, preračunavaju se iz eura u kune prema prosjeku izračunatom iz prosječnih mjesečnih srednjih deviznih tečajeva Hrvatske narodne banke objavljenih za zadnjih 12 mjeseci.
(5) Iznosi iz stavka 4. ovoga članka izraženi u kunama zaokružuju se na dvije decimale i čine prijedlog visine tarifnih stavki.«

Članak 3.

Ove Izmjene i dopune Tarifnoga sustava stupaju na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/06-01/10
Urbroj: 311-01/06-01
Zagreb, 22. prosinca 2006.

Predsjednik Upravnog vijeća
Tomo Galić, dipl. ing., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga