|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO
298
Temeljem članka 275. stavka 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne
novine« broj 105/04) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNI PRAVILNIKA O TEHNIČKIM ZAHTJEVIMA I POSTUPKU HOMOLOGACIJE
VOZILA S OBZIROM NA UREĐAJE ZA SPREČAVANJE NEOVLAŠTENE UPORABE MOTORNIH VOZILA
TPV 113 (IZDANJE 00)
Članak 1.
U Pravilniku tehničkim zahtjevima i postupku homologacije vozila s obzirom na
uređaje za sprečavanje neovlaštene uporabe motornih vozila TPV 113 (izdanje 00)
(»Narodne novine« br. 176/04) članak 1. mijenja se i glasi:
»Članak 1.
Ovim pravilnikom uređuju se tehnički zahtjevi i postupak homologacije uređaja za
sprečavanje neovlaštene uporabe motornih vozila, kao i tehnički zahtjevi i
postupak homologacije motornih vozila kategorija M1 i N1 u pogledu zahtjeva za
opremanje tim uređajima.«
Članak 2.
U članku 3. brišu se riječi »...normizaciju i...«.
Članak 3.
Članak 5. mijenja se i glasi:
»Članak 5.
Uređaji za sprečavanje neovlaštene uporabe motornih vozila, kao i nova vozila
koja se opremaju tim uređajima mogu se homologirati, uvoziti i stavljati na
tržište ako zadovoljavaju zahtjeve ovoga pravilnika.
Članak 4.
Iza dosadašnjeg članka 6. dodaje se novi članak 7. koji glasi:
»Članak 7.
Odredbe članka 5. koje se odnose na homologaciju, uvoz i stavljanje na tržište
novih vozila u pogledu zahtjeva za opremanje uređajima za sprečavanje
neovlaštene uporabe primjenjivati će se od 1. travnja 2007. godine.«
Članak 5.
Dosadašnji članak 7. postaje članak 8. te se mijenja i glasi:
»Članak 8.
Danom stupanja na snagu ovoga pravilnika prestaju važiti odredbe »Naredbe o
homologaciji motornih vozila najmanje s tri kotača što se tiče zaštitnih uređaja
za sprečavanje neovlaštene uporabe vozila (»Narodne novine« 53/91).«
Članak 6.
Dosadašnji članak 8. postaje članak 9. te se mijenja i glasi:
»Članak 9.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/06-03/18
Urbroj: 558-06/4-06-2-AD
Zagreb, 14. prosinca 2006.
Ravnatelj
Državnog zavoda za mjeriteljstvo
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|