|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO
303
Temeljem članka 275. stavka 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne
novine« broj 105/04) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNI PRAVILNIKA O POSTUPKU HOMOLOGACIJE SIGURNOSNIH POJASA I
SUSTAVA DRŽANJA ZA PUTNIKE I NJIHOVE UGRADBE U MOTORNA VOZILA TPV 131 (IZDANJE
00)
Članak 1.
U Pravilniku o postupku homologacije sigurnosnih pojasa i sustava držanja za
putnike i njihove ugradbe u motorna vozila TPV 131 (izdanje 00) (»Narodne
novine« br. 87/05) članak 1. mijenja se i glasi:
»Članak 1.
Ovim se pravilnikom uređuje postupak homologacije sigurnosnih pojasa i sustava
za držanje putnika, kao i postupak homologacije motornih vozila kategorija M i N
u skladu sa zahtjevima za ugradnju tih pojasa i sustava držanja.
Članak 2.
Članak 3. mijenja se i glasi:
»Članak 3.
Tijelo nadležno za homologaciju vozila, sigurnosnih pojasa i sustava držanja
putnika u smislu odredbi ovoga pravilnika je Državni zavod za mjeriteljstvo (u
daljnjem tekstu: Zavod).«
Članak 3.
Članak 5. mijenja se i glasi:
»Članak 5.
Sigurnosni pojasi i sustavi za držanje putnika, kao i nova vozila u koja se
ugrađuju sigurnosni pojasi i sustavi za držanje, mogu se homologirati, uvoziti i
stavljati na tržište ako zadovoljavaju zahtjeve ovoga pravilnika i njegovih
priloga.«
Članak 4.
Iza članka 6. dodaje se novi članak 7. koji glasi:
»Članak 7.
Odredbe članka 5. koje se odnose na homologaciju, uvoz i stavljanje na tržište
novih vozila u koja se ugrađuju sigurnosni pojasi i sustavi držanja putnika
primjenjivat će se kako sljedi:
– od 1. travnja 2007. godine za vozila kategorija M1 i N1,
– od 1. listopada 2007. godine za vozila kategorije M2 čija najveća dopuštena
masa nije veća od 3,5 tona,
– od 1. travnja 2008. godine za vozila kategorije M2 čija najveća dopuštena masa
prelazi 3,5 tone i kategorije N2,
– od 1. listopada 2008. godine za vozila kategorija M3 i N3.
Članak 5.
Članak 7. i 8. postaju članci 8. i 9. te se mijenjaju i glase:
»Članak 8.
Danom stupanja na snagu ovoga pravilnika prestaju važiti odredbe Naredbe o
homologaciji sigurnosnih pojasova i sustava držanja odraslih osoba u motornim
vozilima (»Narodne novine« 99/00).
Članak 9.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/06-03/23
Urbroj: 558-06/4-06-2-AD
Zagreb, 11. prosinca 2006.
Ravnatelj
Državnog zavoda za mjeriteljstvo
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|