POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

314

Sukladno odredbama članka 15. stavak 1. točka 4. alineja 1. i članka 8. stavak 1. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine«, broj 140/05) te članka 22. stavak 4. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br 84/02), temeljem zahtjeva društva Cosmopolitan Life, dioničko društvo za osiguranje, Zagreb, Jurišićeva 9, zastupanog po Nenadu Pešutu i Damiru Linti odvjetnicima iz odvjetničkog društva Bogdanović, Dolički & partneri, Zagreb, Miramarska 24, za odobrenje prospekta o izdavanju dionica privatnom ponudom, Uprava Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga je na sjednici održanoj 28. prosinca 2006. godine, donijela

RJEŠENJE

O ODOBRENJU PROSPEKTA O IZDAVANJU DIONICA PRIVATNOM PONUDOM

1. Trgovačkom društvu Cosmopolitan Life, dioničko društvo za osiguranje, Zagreb, Jurišićeva 9, odobrava se prospekt o izdavanju 1.000 redovnih dionica na ime, privatnom ponudom, ukupne vrijednosti 1.800.000,00 kuna, pojedinačne nominalne vrijednosti 1.800,00 kuna po dionici.
2. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

I. Trgovačko društvo Cosmopolitan Life, dioničko društvo za osiguranje, Zagreb, Jurišićeva 9, zastupano po Nenadu Pešutu i Damiru Linti odvjetnicima iz odvjetničkog društva Bogdanović, Dolički & partneri, Zagreb, Miramarska 24 (u daljnjem tekstu: Izdavatelj), podnijelo je Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu: Agencija), 27. studenoga 2006. godine, zahtjev za odobrenje prospekta o izdavanju redovnih dionica privatnom ponudom i dokumentaciju, sukladno Zakonu o tržištu vrijednosnih papira (u daljnjem tekstu: Zakon) i Pravilniku o sadržaju zahtjeva i prilozima za odobrenje prospekta i skraćenom prospektu (»Narodne novine«, broj 118/03, u daljnjem tekstu: Pravilnik), a 22. prosinca 2006. godine zatražene izmjene i dopune prospekta i dokumentacije.
II. U provedenom postupku je utvrđeno da je Glavna skupština dioničara imatelja redovnih dionica Izdavatelja, 17. studenoga 2006. godine donijela Odluku o povećanju temeljnog kapitala izdavanjem redovnih dionica privatnim izdanjem.
Sukladno navedenoj Odluci Izdavatelja, temeljni kapital Društva povećat će se s iznosa od 20.700.000,00 kuna, za iznos od1.800.000,00 kuna, na iznos od 22.500.000,00 kuna, izdavanjem 1.000 redovnih dionica na ime, u nematerijaliziranom obliku, nominalne vrijednosti 1.800,00 kuna po dionici, privatnom ponudom, uplatom u novcu. Dionice se upisuju i uplaćuju u nominalnom iznosu.
Dalje, navedenom Odlukom Izdavatelja utvrđeno je da pravo na upis dionica predmetne emisije pripada isključivo osobama koje su dioničari Izdavatelja na dan donošenja iste, odnosno na dan 17. prosinca 2006. godine.
Isto tako, sukladno navedenoj Odluci pravo na upis i uplatu dionica dioničari će moći ostvariti u roku od 30 dana od dana dostave Izdavatelju konačnog rješenja Agencije o odobrenje prospekta. Međutim, ako upis i uplata dionica budu u cijelosti izvršeni prije isteka navedenog roka, Uprava Izdavatelja ovlaštena je zaključiti izdanje ne čekajući istek navedenog roka.
Upis dionica Izdavatelja, a kako je utvrđeno Odlukom vršit će se u dva kruga tako da u prvom krugu svaki dioničar ima pravo upisati onaj dio dionica koji odgovara njegovu udjelu u dotadašnjem temeljnom kapitalu Izdavatelja. Upis dionica u prvom krugu izvršit će se u roku od 15 dana od dana dostave Izdavatelju konačnog rješenja Agencije o odobrenje prospekta, s tim da će Izdavatelj odmah po primitku predmetnog rješenja prospekt dostaviti svim dioničarima.
Ako u prvom krugu upisa ne budu upisane sve dionice predmetnog izdanja, otvara se drugi krug u kojem preostale dionice i to u roku od 8 dana od dana isteka roka za upis dionica u prvom krugu, mogu upisati dioničari koji su u prvom krugu u upisnici za to iskazali interes.
Uplata svih dionica Izdavatelja mora u potpunosti biti izvršena u daljnjem roku od 7 dana od isteka prethodno navedenog roka za upis dionica.
Predmetno izdanje dionica smatrat će se uspješnim ukoliko se u navedenom roku za upis i uplatu dionica bude upisano i uplaćeno 100% dionica koje se namjeravaju izdati, odnosno 1.000 novih dionica. Za slušaj neuspjelog izdanja Izdavatelj će sukladno navedenoj Odluci u roku od 7 dana od dana zaključenja izdanja vratiti ulagateljima uplaćene uloge.
III. Nadalje, utvrđeno je da je Izdavatelj uplatio naknadu i administrativnu pristojbu sukladno odredbi članka 4. stavak 2. točka 1. Pravilnika o vrsti i visini naknada i administrativnih pristojbi Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine« br. 45/06).
IV. Ocjenjujući utvrđeno činjenično stanje, Agencija je utvrdila da su zahtjevu za odobrenje prospekta o izdavanju redovnih dionica Izdavatelja, privatnom ponudom priloženi svi prilozi propisani Zakonom i Pravilnikom te da podneseni prospekt sadrži sve podatke u skladu s odredbom članka 21. i 26. stavak 2. Zakona.
Slijedom navedenog, ispunjeni su uvjeti za odobrenje podnesenog prospekta te je, sukladno odredbi članka 22. stavka 4. Zakona, riješeno kao u točki 1. izreke.
V. Temeljem odredbe članka 8. stavak 3. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga, ovo Rješenje objavljuje se u »Narodnim novinama«.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor podnošenjem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka ovog rješenja.

Klasa: UP/I-450-08/06-11/41
Urbroj: 326-111/06-4
Zagreb, 28. prosinca 2006.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga