|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA
350
Na temelju odredbi članka 213. Zakona o investicijskim fondovima (»Narodne
novine«, broj 150/05), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga donijela
je na sjednici održanoj 28. prosinca 2006. godine
PRAVILNIK
O DOZVOLJENIM ULAGANJIMA I OGRANIČENJIMA ULAGANJA OTVORENIH INVESTICIJSKIH
FONDOVA RIZIČNOG KAPITALA S PRIVATNOM PONUDOM
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuju se kriteriji dozvoljenog ulaganja imovine otvorenog
investicijskog fonda rizičnog kapitala s privatnom ponudom (u daljnjem tekstu:
Fond) i kriteriji kvalitativnog i kvantitativnog ograničenja ulaganja.
Članak 2.
1) Dozvoljena ulaganja imovine Fonda sukladno članku 212. Zakona o
investicijskim fondovima (u daljnjem tekstu: Zakon), izuzev udjela u trgovačkim
društvima koja nisu dionička društva, realiziraju se na uređenim javnim
tržištima i/ili na službenim kotacijama burzi vrijednosnih papira Republike
Hrvatske, država članica Europske Unije ili ne članica Europske Unije.
2) Ulaganja iz stavka 1. ovog članka moraju biti predviđena u prospektu i
statutu Fonda s jasno naznačenim tržištima vrijednosnih papira pojedinih zemalja
u čije se vrijednosne papire može ulagati.
3) Službene kotacije burzi izvan članica Europske Unije su sve one kotacije koje
su kao takve određene statutom burze matične zemlje.
4) Ulaganje imovine Fonda u neuvrštene vrijednosne papire dozvoljeno je
isključivo ako je to predviđeno prospektom i statutom Fonda.
Ograničenja ulaganja i zaduživanja Fonda
Članak 3.
1) Fondu nije dopušteno uzimati ili davati kredite ili zajmove po bilo kojoj
osnovi u razdoblju od dvije godine od osnivanja Fonda do zaključenja pristupa
posljednjeg ulagatelja u Fond.
2) Iznimno od predhodnog stavka, Fond može uzimati ili davati kredite ili
zajmove i ranije od isteka roka od dvije godine, ukoliko ulagatelji izvrše
uplate u Fond u iznosu ne manjem od 75.000.000,00 kn.
3) Protekom roka od dvije godine od osnivanja Fonda, Fondu nije dopušteno
uzimati ili davati kredite ili zajmove po bilo kojoj osnovi sve dok postoji
obveza uplate svih ulagatelja.
4) Iznimno od predhodnog stavka, Fond može uzimati ili davati kredite ili
zajmove ukoliko se ulagatelji na pozive društva za upravljanje investicijskim
fondom pismeno očituju o nemogućnosti ulaganja u Fond.
5) Zabranjeno je davati zajmove iz imovine Fonda društvima u koja ulaže Fond.
6) Zabranjeno je davati zajmove iz imovine Fonda ulagateljima u Fond.
Prijelazne i završne odredbe
Članak 4.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-01/06-01/48
Urbroj: 326-01-06-1
Zagreb, 28. prosinca 2006.
Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|