POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi

364

Na temelju članka 22. stavka 12. i članka 26. Zakona o hrani (»Narodne novine«, br. 117/03, 130/03, 48/04 i 85/06) ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi

PRAVILNIK

O SADRŽAJU, OBLIKU I NAČINU VOĐENJA EVIDENCIJA SUBJEKATA KOJI OBAVLJAJU DJELATNOSTI S HRANOM

Članak 1.

Ovim Pravilnikom određuje se sadržaj, oblik i način vođenja evidencija subjekata koji hranu proizvode ili je na bilo koji način stavljaju u promet.

Članak 2.

Evidencija jest evidentiranje svih subjekata koji posluju s hranom.
Subjekt u poslovanju s hranom jest fizička ili pravna osoba koja posluje s hranom, sukladno podjeli u članku 7. ovoga Pravilnika (u daljnjem tekstu: subjekt).
Objekt jest zgrada, privremeni prostor ili vozilo u kojem se odvija bilo kakva djelatnost s hranom. Objekt uključuje sustav nabave kvalitetne i neškodljive hrane s provjerom na ulazu u objekt (u daljnjem tekstu: objekt).
Nadležno tijelo jest tijelo nadležno za poslove sanitarne inspek­cije.
Izvadak iz evidencije jest isprava kojom subjekt u poslovanju s hranom dokazuje da je evidentiran u evidenciji ministarstva nadležnog za zdravstvo.

Članak 3.

Subjekti su obvezni surađivati s nadležnim tijelom sukladno posebnim propisima.
Subjekti moraju obavijestiti nadležno tijelo, na način na koji to nadležno tijelo od njega traži, o svakom objektu koji je pod njegovim nadzorom, a koji obavlja djelatnost u bilo kojoj fazi proizvodnje, prerade i distribucije hrane, kako bi se svaki takav objekt evidentirao.
Subjekti su obvezni obavještavati nadležno tijelo o svakoj značajnoj promjeni djelatnosti i svakom zatvaranju postojećega objekta.

Članak 4.

U evidenciju se unose sljedeći podaci:
A) PODACI O KORISNIKU (kontakt osoba, vlasnik, operator, zastupnik)
– ime i prezime
– telefon
– mobitel
– e-mail
– titula
B) PODACI O SUBJEKTU
– naziv subjekta
– točna adresa (ulica i broj, mjesto, županija)
– telefon
– faks
– MBO
– MBS
– e-mail
C) PODACI O OBJEKTU
– naziv objekta
– točna adresa (ulica i broj, mjesto, županija)
– telefon
– faks
– odgovorna osoba (ime i prezime)
– e-mail
– djelatnost objekta – kategorije
– broj zaposlenih
– podaci o kapacitetu (godišnja proizvodnja, ukupan broj radnih mjesta, površina objekta)
– rješenje o MTU (minimalno-tehničkim uvjetima)
– datum početka djelatnosti na toj lokaciji
– datum upisa
– izjava o točnosti navoda.

Članak 5.

Subjekt može postupak evidencije objekta ostvariti putem elektroničkog pristupa te nakon završene prijave dobiva automatsku potvrdu o zaprimanju zahtjeva za evidenciju objekta. Nakon dobivanja rješenja o evidenciji objekta, subjekt može, putem jedinstvene šifre, pristupiti podacima iz evidencije o objektu kojeg je subjekt vlasnik i/ili korisnik.
Iznimno, subjekti koji nemaju mogućnost sukladno stavku 1. ovoga članka, evidenciju objekta mogu ostvariti podnošenjem zahtjeva putem standardiziranog obrasca kod nadležnog tijela u uredima državne uprave u županijama, ali su obvezni platiti dodatne troškove upisa.
Subjekti iz stavka 1. i 2. ovoga članka, obvezni su dostaviti potvrdu o uplaćenim troškovima i rješenje o upisu u sudski, odnosno obrtni registar.

Članak 6.

Evidenciju vodi ministarstvo nadležno za zdravstvo u elektroničkom obliku.

Članak 7.

Subjekti se upisuju u evidenciju u skupinu prema odobrenoj djelatnosti.
Skupine prema odobrenoj djelatnosti dijele se na:
a) objekte za proizvodnju hrane neanimalnog podrijetla,
b) objekte za veleprodaju hrane,
c) objekte za maloprodaju hrane,
d) objekte u kojima se odvija priprema, obrada ili prerada hrane na maloprodajnom mjestu uključivo i pokretni i/ili privremeni prostor (stacionarni i pokretni kiosci hrane, prodajna mjesta na trž­nici, pokretna vozila za prodaju),
e) ugostiteljske objekte:     1) skupine barovi
                                         2) skupine restorani
                                         3) skupine kantine i pripremnice obroka.

Članak 8.

Troškove postupka evidencije snosi stranka. Ministar nadležan za zdravstvo posebnom odlukom propisat će visinu troškova postup­ka evidencije.

Članak 9.

Kontrolu objekta evidentiranog u evidenciju obavlja nadležno tijelo.

Članak 10.

Subjekt je dužan u roku od šest mjeseci, od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika, evidentirati sve objekte, sukladno članku 2. ovoga Pravilnika, koje koristi i/ili je vlasnik.

Članak 11.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/07-04/04
Urbroj: 534-07-07-01
Zagreb, 10. siječnja 2007.

Ministar
doc. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.
 

                   REPUBLIKA HRVATSKA
MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI
                 Uprava za sanitarnu inspekciju
Klasa:
Urbroj:
Zagreb

    ZAHTJEV ZA EVIDENTIRANJE SUBJEKATA

PODACI O KORISNIKU (osoba za kontakt)

1. ime i prezime

 

2. telefon

 

3. mobitel

 

4. e-mail

 

5. titula

 

PODACI O SUBJEKTU

1. naziv subjekta

 

2. točna adresa (ulica i broj, mjesto, županija)

 

3. telefon

 

4. faks

 

5. MBO

 

6. MBS

 

7. e-mail

 

PODACI O OBJEKTU

1. naziv objekta

 

2. točna adresa (ulica i broj, mjesto, županija)

 

3. telefon/0

 

4. faks

 

5. odgovorna osoba

 

6. e-mail

 

7. djelatnost objekta – kategorije

 

8. broj zaposlenih

 

9. podaci o kapacitetu (godišnja proizvodnja, ukupan broj radnih mjesta, površina objekta)

 

10. broj rješenja o MTU

 

11. datum početka djelat­nosti na toj lokaciji

 


                   REPUBLIKA HRVATSKA
MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI
                  Uprava za sanitarnu inspekciju
Klasa:
Urbroj:
Zagreb


            Izvod iz evidencije objekata

PODACI O SUBJEKTU

1. naziv subjekta

 

2. točna adresa (ulica i broj, mjesto, županija)

 

3. telefon

 

4. faks

 

5. MBO

 

6. MBS

 

7. e-mail

 

PODACI O OBJEKTU

1. naziv objekta

 

2. točna adresa (ulica i broj, mjesto, županija)

 

3. telefon

 

4. faks

 

5. odgovorna osoba

 

6. e-mail

 

7. djelatnost objekta – kategorije

 

8. broj zaposlenih

 

9. podaci o kapacitetu (godišnja proizvodnja, ukupan broj radnih mjesta, površina objekta)

 

10. broj rješenja o MTU

 

11. datum početka djelat­nosti na toj lokaciji

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga