POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

440

Na temelju članka 16. stavka 5., članka 18. stavka 3. Zakona o ekološkoj proizvodnji poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda (»Narodne novine«, broj 12/01.), ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

O DEKLARACIJI I OZNAČAVANJU EKOLOŠKIH PROIZVODA

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuje oblik i sadržaj deklaracije kojom se deklariraju ekološki proizvodi, način označavanja ekoloških proizvoda te oblik i sadržaj znaka ekološkog proizvoda.

Članak 2.

Deklaracija je isprava kojom se nedvosmisleno prepoznaje ekološki proizvod.
Deklariranje ekoloških proizvoda postupak je navođenja podataka kojima se prepoznaje ekološki proizvod, njegovo podrijetlo i njegova usklađenost s propisanim uvjetima za ekološku proizvodnju poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda.

Članak 3.

Deklaracija mora sadržavati podatke koji su propisani općim propisom o deklariranju, te naziv nadzorne stanice i/ili šifru nadzorne stanice i broj potvrdnice.

Članak 4.

Ekološke proizvode deklarira proizvođač odnosno uvoznik.
Deklaracija mora biti ispisana na hrvatskom jeziku.

Članak 5.

Kao ekološki proizvod može se deklarirati proizvod za kojeg vrijede sljedeći uvjeti:
1. da je proizveden u ekološkoj proizvodnji nad kojim je proveden obvezatni stručni nadzor;
2. ako obilježavanje sadrži ime i/ili broj koda nadzorne stanice ili propisani »znak« (markicu ili tekst) ekološke proizvodnje,
3. za neprerađene poljoprivredne proizvode:
a) ako se oznaka jasno odnosi na poljoprivrednu proizvodnju,
b) ako se prema propisima ekološke proizvodnje proizvodilo ili ako se na sukladan način proizvedeno uvezlo iz drugih zemlja,
4. za prerađene proizvode namijenjene konzumiranju:
a) ako je najmanje 95 % sastojaka proizvedeno sukladno propisima ekološke proizvodnje ili uvezeno iz drugih zemalja, odnosno ako potječu iz takvih proizvoda;
b) ako su kao sastojci koji nisu poljoprivrednog podrijetla sadržane samo tvari navedene u Prilogu 1. Pravilnika o preradi u ekološkoj proizvodnji (»Narodne novine« br. 13/02);
c) ako su proizvodi ili njegovi sastojci u pripremi tretirani samo tvarima koje su navedene u Prilogu 1. Pravilnika o preradi u ekološkoj proizvodnji i nije primijenjeno ionizirajuće zračenje.
d) ako udovoljava uvjetima iz članka 9. Pravilnika o preradi u ekološkoj proizvodnji
e) ako su proizvodi proizvedeni bez uporabe genetski modificiranih organizama i/ili ako ne potječu od takvih proizvoda.

Članak 6.

Kao »proizvod s ekološkim sastojcima« može se deklarirati pro­izvod:
1. ako je najmanje 70 % proizvoda proizvedeno u ekološkoj proizvodnji i obvezno sadrži listu sastojaka i podatak o stvarnom postotnom udjelu sastojaka koji potječu iz ekološke proizvodnje,
2. čiji sastojci nepoljoprivrednog podrijetla mogu biti samo tvari navedene u Prilogu 1. Pravilnika o preradi u ekološkoj proizvodnji.
Na proizvod iz stavka 1. ovog članka nije dopušteno nanošenje znaka ekološkog proizvoda (u daljnjem tekstu: znak »ekoproiz­vod«).
Tekst deklaracije proizvoda iz stavka 1. ovog članka ne smije se bojom, veličinom i stilom natpisa isticati od opisa prodaje proiz­voda. Tekst će biti sljedećeg oblika: "X% poljoprivrednih sastojaka proizvedenih sukladno propisima ekološke proizvodnje.

Članak 7.

Znak »ekoproizvod« okruglog je oblika. Vanjski rub kruga zelene je boje. Ispod gornjeg dijela ruba ispisano je zelenim slovima HRVATSKI, a iznad donjeg dijela ruba ispisano je zelenim slovima PROIZVOD, a između natpisa nalazi se zelena točka s lijeve i desne strane. Cjelokupan tekst izražen je u Comic Sans MS fontu. U sredini znaka nalazi se krug zelene boje u kojemu je ispisana bijelim slovima riječ EKO. Minimalna veličina znaka »ekoproizvod« je promjera o 20 mm. Grafički prikaz znaka »ekoproizvod« tiskan je u Prilogu I. ovoga Pravilnika.

Članak 8.

Znak »ekoproizvod« dodjeljuje se za ekološke proizvode koji su proizvedeni sukladno propisima i pravilima za ekološku proizvodnju, koji su stručno nadzirani i za koje je izdana potvrdnica da su proizvedeni sukladno propisanim temeljnim zahtjevima za ekološku proizvodnju.
Ekološki proizvodi moraju biti označeni znakom ekološkog proizvoda prije stavljanja u promet. Označavanje ekoloških proizvoda znakom »ekoproizvod« obavlja proizvođač u ekološkoj proizvodnji.
Nanošenjem znaka »ekoproizvod« jamči se da je proizvod bio stručno nadziran i da je potvrđen na propisan način, te da je za njega izdana potvrdnica o sukladnosti s temeljnim zahtjevima za ekološku proizvodnju.
Znak »ekoproizvod« nanosi se na prednju naljepnicu ili neposredno iznad prednje naljepnice proizvoda na način da je vidljiv, čitljiv i neizbrisiv, a nanosi se utiskivanjem, otiskivanjem bojom koja se ne može izbrisati, naljepnicom ili privjesnicom. U slučaju da proizvođač koristi i privjesnicu, znak se mora nanijeti na istu.
Vina iz treće berbe mogu dobiti znak »ekoproizvod«.

Članak 9.

Ekološki proizvodi za koje je izdata potvrdnica do 31. 12. 2006. godine mogu se označavati znakom »ekoproizvod« tiskanim suklad­no Pravilniku o postupku i uvjetima za stjecanje znaka ekološkog proizvoda (»Narodne novine« br. 13/02).

Članak 10.

Ekološki proizvodi deklarirani sukladno Pravilniku o deklaraciji ekoloških proizvoda (»Narodne novine« br. 13/02) mogu se nalaziti na tržištu do isteka roka trajanja.

Članak 11.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o postupku i uvjetima za stjecanje znaka ekološkog proizvoda (»Narodne novine« br. 13/02) i Pravilnik o deklaraciji ekoloških proizvoda (»Narodne novine« br. 13/02).

Članak 12.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/07-01/11
Urbroj: 525-1-07-1
Zagreb, 18. siječnja 2007.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu
 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga